PDA

View Full Version : Lidl Aanbiedingen vanaf 23-11-2009



Ike57
16 november 2009, 12:32
Vanaf 23 november heeft Lidl weer verschillende leuke aanbiedingen. Het zal wel niet allemaal de hoogste kwaliteit zijn.

De folder is online te bekijken (http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg//lidl_nl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=9245&ar2=) maar hier even een greep:

Digitale schuifmaat - euro 7,99
6 delige gatenzaagset - euro 14,99
19-delige staalborenset - euro 8,99
Dremel-kloon met hulpstukken - euro 19,99
Schuurmachines euro 19,99 / euro 14,99
4-delige beitelset - euro 7,99
4-delige houtvijlen/raspen set - euro 4,99
Afkortzaag - euro 79,99


En .... voor wie het niet meer ziet zitten: 20 meter touw - euro 4,99 :D

Ik denk dat ik sowieso die beitels en vijlen op ga halen.

Yoshida
16 november 2009, 13:56
20 meter is te lang :(
ANYway denk dat ik voor de schuurmachine en de nep-dremel ga. Het niet-elektrische gereedschap moet voor mij toppie zijn, op termijn is slecht gereedschap 'duurder' dan goed gereedschap. :) thnx voor de tip!

Adro
16 november 2009, 15:35
ik heb het eigenlijk altijd al gedacht, 't lijkt hier verdacht veel op 0900-suicidal...:grouphug:

20 meter is idd te lang, ben zelf al twee meter hoog.......
moet ik dan nog 18 meter hoog klimmen??? dacht het niet met m'n hoogtevrees..:seriousf::seriousf:

Yoshida
16 november 2009, 15:59
ik heb het eigenlijk altijd al gedacht, 't lijkt hier verdacht veel op 0900-suicidal...:grouphug:

20 meter is idd te lang, ben zelf al twee meter hoog.......
moet ik dan nog 18 meter hoog klimmen??? dacht het niet met m'n hoogtevrees..:seriousf::seriousf:

Je kan dus slechts beperkt in de voetsporen van Herman Brood volgen :stop:

RoelTM
16 november 2009, 16:05
Hoezo? gebruikte hij ook een te lang touw? :seriousf:

Zjef
16 november 2009, 17:43
Vorig jaar kocht ik hun nep dremel. Een paar maanden later heb ik hem terug verkocht op een rommelmarkt en een echte aangeschaft. Hij is 1) de motor is veel te licht en 2) er zit ongelofelijk veel speling op.
'Bleed once' en koop degelijk materiaal.

De beitels heb ik ook uit een vorige actie en die zijn goed te gebruiken mits regelmatig slijpen, want ze worden zeer snel terug bot.

jan jansen
16 november 2009, 18:48
.[/QUOTE]

een paar jaar geleden zon schuifmaat gekocht...geen enkel probleem tot nog toe....,
:ok::rockon:
JJ

Gitaarbouwer
16 november 2009, 21:31
In mijn huis geen Parkside schuurmachines meer. Had een excentrische schuurmachine van ze, echter deze kon één ding niet: schuren! Heb niet eens meer de moeite genomen 'm via MP te verkopen, maar rechtstreeks de kliko in. Wat een rommel was dat.

Saf
16 november 2009, 23:20
20 meter is te lang :(
ANYway denk dat ik voor de schuurmachine en de nep-dremel ga. Het niet-elektrische gereedschap moet voor mij toppie zijn, op termijn is slecht gereedschap 'duurder' dan goed gereedschap. :) thnx voor de tip!

Net lang genoeg kan ze net tv kijken vanuit het aanrecht.

Yoshida
17 november 2009, 14:25
hm dus beide machines zijn zeer slecht aanbevolen. 'Goed gereedschap' is ook mijn mantra, zeg maar Bahco en dat soort bouwmarkthits.

Zjef
17 november 2009, 20:17
In mijn huis geen Parkside schuurmachines meer. Had een excentrische schuurmachine van ze, echter deze kon één ding niet: schuren! Heb niet eens meer de moeite genomen 'm via MP te verkopen, maar rechtstreeks de kliko in. Wat een rommel was dat.

Ik heb op een rommelmarkt nog 4 EUR gekregen voor mijn 'dremel'.

Mattia
17 november 2009, 20:20
Laat de beitels maar links liggen. Liever een beitel van 15-20 euro (Kirschen is prima) dan twee of drie flut dingen.