PDA

View Full Version : Drummer gezocht voor Death Metal bende



MummifiedCorpse
15 november 2009, 22:13
Hails ya'll,

Wij zijn tot nog toe met z'n 3e (2x gitarist met vocals + bassist) en zijn een beginnende band die toe zijn aan een drummer!
We zijn al ruim begonnen in het produceren van nummers met invloeden van Cannibal Corpse, Catarrhal, Necrophagist, Severe Torture en meer. Voornamelijk (Brutal) Death Metal met her en der Slam riffs. We komen allen uit utrecht.

Bij enigzins interesse graag reageren op metal_gothic_metal@hotmail.com
Er zijn mp3's, die kan ik je ook gelijk opsturen. (In kwaliteit!)


Greetz,.. :makeup:

Tankman
16 november 2009, 19:20
Brutal Death Metal? Zijn er nu ook nog verschillende soorten death metal?

En wat is een Slam riff...

gorgasm
16 november 2009, 20:49
slam DENK ik dat hij beatdown bedoeld.

Maar er zijn zeer zeker soorten deathmetal. Net zoals je soorten blues en rock hebt.
oldschool bv is de oudere, obituary, bolt thrower enzomeer, das helemaal anders dan necrophagist, obscura, disavowed, kronos...

Tankman
17 november 2009, 17:26
En beatdown is...Tegen de maat in ofzo?

MummifiedCorpse
21 november 2009, 15:31
Slam is weer een subgenre. Veel trage beukende riffs wat inderdaad veel breakdowns inhoud. Brake down is een snelle riffs die dus ineens naar vet traag en zwaar gaat met stops enzo

Rens van Herpt
30 november 2009, 21:06
Helaas, ik woon niet in omgeving Utrecht. Anders hadden we wel kunnen praten! Maar als je heel duidelijke breakdowns hebt, kan ik het dan ook vergelijken met deathcore of zie ik dat weer verkeerd?

Ledouble91
16 januari 2012, 14:17
Helaas, ik woon niet in omgeving Utrecht. Anders hadden we wel kunnen praten! Maar als je heel duidelijke breakdowns hebt, kan ik het dan ook vergelijken met deathcore of zie ik dat weer verkeerd?

idd jammer dat het utrecht is, iik zoek een deeath metal band:(

FNaRK
16 januari 2012, 14:31
dude :crazyhappy:


2009 !

Tias
17 januari 2012, 09:59
Mooooi xd.