PDA

View Full Version : Orianthi Panikaris



Orpheo
15 november 2009, 01:33
Ik was gisteren bij This is It van Michael Jackson, en ik was zeer aangenaam verbaasd wat dit meisje betreft:

http://www.youtube.com/watch?v=Sxj9KHu2d2U

Zij speelde lead bij MJ, en dat klonk eigenlijk heel strak! Zelden meiden gezien die zo lekker spelen. Effe haar plaat binnengehaald, en ik kan je zeggen: redelijk verfrissend, en toch 'vertrouwd'. Beetje als ouwe sloffen die je herontdekt.

TimoSomers
15 november 2009, 12:59
Orianthi is echt geniaal, volgde haar een jaar of 3 geleden al.
Prachtige sound, catchy nummers, kan met enorm veel feeling spelen en is tegelijk enorm snel (maar smaakvol).

Luke-wannabe
15 november 2009, 13:41
Haha heerlijk! Kelly Clarkson meets shred!
En dan vind iedereen het in 1 keer wel goed ;)

Tho
15 november 2009, 16:06
ik vind shredden irritant, en ik vind quasi-rockende wijven irritant.


En als ik het objectief probeer te bekijken snap ik ook niet waarom zou beter zou zijn dan welk ander Avril-like zangeresje

TimoSomers
15 november 2009, 17:31
Ze shred lang niet altijd hoor, vaker speelt je juist erg bluesy.

(voorbeeldje: http://www.youtube.com/watch?v=XU8QTaUND0M )

Di Stefano
16 november 2009, 23:04
De vergelijking met Avril Lavigne gaat wel niet op denk ik. Orianthi is in de 1e plaats toch gitariste die toch haar tijd heeft gestoken in het goed leren spelen. Dat ze de commerciële toer opgaat is haar zaak.
Toegegeven, haar geslacht en uiterlijk zullen de weg naar de top wel veel gemakkelijker gemaakt hebben.

TimoSomers
17 november 2009, 13:41
De vergelijking met Avril Lavigne gaat wel niet op denk ik. Orianthi is in de 1e plaats toch gitariste die toch haar tijd heeft gestoken in het goed leren spelen. Dat ze de commerciële toer opgaat is haar zaak.
Toegegeven, haar geslacht en uiterlijk zullen de weg naar de top wel veel gemakkelijker gemaakt hebben.

Klopt helemaal.
Maar puur objectief gezien vind ik d'r toch wel iets heel speciaals hebben in d'r spel (had ik ook gevonden als het een vieze, ouwe, doorgezakte trol was).
Dat terzijde doen d'r geslacht en uiterlijk ECHT geen afbreuk aan d'r spel, nee :D

Herman
17 november 2009, 16:46
Het zal best een hele goede gitariste zijn, maar als ik dat clipje in de openingspost zo bekijk vind ik het echt ronduit vervelend, en misschien nog wel vervelender dan Kelly Clarkson. Met shred heb ik niet zo veel, maar wat ze in dat nummer doet past imo ook gewoon TOTAAAL niet bij het nummer. En als ik dan de vergelijking met Kelly Clarkson nog eens mag maken, vind ik haar nummers nog wel vrij catchy van wat ik zo ken. Ik vind het niet leuk, maar hangen blijft het wel.

Nogmaals, ze zal ongetwijfeld een erg goede gitariste zijn, maar als dit een beetje representatief is voor wat voor muziek ze schrijft vind ik dr bijzonder weinig aan.

Thiez
17 november 2009, 17:06
Ik heb de film ook gezien! geweldige gitariste idd. Ik kende haar naam ergens van maar kwam er later achter dat ze ENGL versterkers speelt sinds kort en daar stond ze op de site.

TimoSomers
17 november 2009, 18:28
Het zal best een hele goede gitariste zijn, maar als ik dat clipje in de openingspost zo bekijk vind ik het echt ronduit vervelend, en misschien nog wel vervelender dan Kelly Clarkson. Met shred heb ik niet zo veel, maar wat ze in dat nummer doet past imo ook gewoon TOTAAAL niet bij het nummer. En als ik dan de vergelijking met Kelly Clarkson nog eens mag maken, vind ik haar nummers nog wel vrij catchy van wat ik zo ken. Ik vind het niet leuk, maar hangen blijft het wel.

Nogmaals, ze zal ongetwijfeld een erg goede gitariste zijn, maar als dit een beetje representatief is voor wat voor muziek ze schrijft vind ik dr bijzonder weinig aan.

Ik ben de laatste tijd sowieso wel een beetje van de poprock dus dit kan me wel bekoren :D.
Maar dit is in ieder geval echt niet representatief voor d'r muziek hoor, dit is echt d'r 'breaktrough' hitje zegmaar. Over het algemeen speelt ze veel meer blues/soul achtige pop/rock.

Thiez
17 november 2009, 18:58
http://www.youtube.com/watch?v=AG5EFEnQmzY&feature=related

Vind dit opzich wel een lekker nummertje

Di Stefano
17 november 2009, 20:52
Ik ben de laatste tijd sowieso wel een beetje van de poprock dus dit kan me wel bekoren :D.
Maar dit is in ieder geval echt niet representatief voor d'r muziek hoor, dit is echt d'r 'breaktrough' hitje zegmaar. Over het algemeen speelt ze veel meer blues/soul achtige pop/rock.

Moet je Vanilla Ninja mss eens checken:)

ErikE
5 maart 2010, 20:01
Bescheiden bumpje, kwam dit filmpje tegen, alwaar ome Steve op 1:46 zowaar even tussen haar benen mag :eek:

http://www.youtube.com/watch?v=G7b-_YcACuQ&feature=channel

Steven Otto
5 maart 2010, 20:11
De danspasjes van dhr. Vai doet 't hem :seriousf:

Johannes
6 maart 2010, 22:19
Leuke meid :) Leuke tunes.

...toch, als het een kerel was geweest, had geen haan er naar gekraaid.

LaszloVersteeg
7 maart 2010, 13:40
hannes heeft gelijk:cheerup:

Herman
9 maart 2010, 19:57
Er staat nu een interview met Orianthi in de Gitarist. :)

speedmusic
9 maart 2010, 21:26
Bescheiden bumpje, kwam dit filmpje tegen, alwaar ome Steve op 1:46 zowaar even tussen haar benen mag :eek:

http://www.youtube.com/watch?v=G7b-_YcACuQ&feature=channel

Dit kan mij totaal niet boeien, i'm a sucker for songs.