PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar: plastiek over pickups



rasmazzer
14 november 2009, 21:29
Heb net een nieuwe gitaar gekocht. Ik speelde tervoren akoestisch en nu heb ik mij een Yamaha Pacifica 112V gekocht + Ronald Cube 30X.

Ik ben nog een beginner en na nu mijn eerste uren gespeeld te hebben merk ik opeens op dat er plastiek (doorzichtige tape) plakt over de 2 bovenste pickups. Is dit nog deel van de verpakking? (domme vraag zeker :) ) Heb het er al wel vanaf geprutst en gitaar klinkt nu wel 'zuiverder' of toch minder dof.

kenx
14 november 2009, 21:35
Heb net een nieuwe gitaar gekocht. Ik speelde tervoren akoestisch en nu heb ik mij een Yamaha Pacifica 112V gekocht + Ronald Cube 30X.

Ik ben nog een beginner en na nu mijn eerste uren gespeeld te hebben merk ik opeens op dat er plastiek (doorzichtige tape) plakt over de 2 bovenste pickups. Is dit nog deel van de verpakking? (domme vraag zeker :) ) Heb het er al wel vanaf geprutst en gitaar klinkt nu wel 'zuiverder' of toch minder dof.

Idd, deel van de vepakking. ;)

TimS
14 november 2009, 21:35
Er hoort geen plakfolie over je pickups te zitten dus het zal idd wel gewoon verpakking zijn.

Gefeliciteerd met je nieuwe gitaar :cheerup:

Quicksilver
14 november 2009, 21:50
Je hebt een beregoeie set aangeschaft, gefeliciteerd.
Antwoord is al gegeven: Ja, dat hoort nog bij de verpakking ;)

Midwolda
14 november 2009, 22:19
Inderdaad, goeie set om mee te beginnen, gefeliciteerd met je wijze aanschaf!
Enneh... we plaatsen hier altijd even een foto als er nieuw spul in huis is he... ;)

rasmazzer
14 november 2009, 23:32
Dat is goed om te horen! Foto komt er binnenkort aan!

kenx
14 november 2009, 23:36
Hoy,

Was ik nog even vergeten te vermelden! Gefeliciteerd!

rasmazzer
15 november 2009, 00:04
Nog een kort vraagje.

Als ik per ongeluk tegen de input van de amplifier (tegen het uitstekend deel van de kabel die in de input steekt) dan geeft die box een schel geluid?

Quicksilver
15 november 2009, 00:13