PDA

View Full Version : King Nitro, mijn band, in A'dam vanavond!



Michael AE
14 november 2009, 16:48
Hey dudes, vanavond speel ik met mijn band King Nitro in The Cave in Amsterdam! We hebben veel support nodig, dus als je zin hebt langs te komen, krijg je van mij een biertje.

Tankman
14 november 2009, 17:00
Dan kan heel goed of heel slecht uitpakken...Of allebei tegelijk...

Helaasch, ga ik het niet redden. Ga vanavond al Nederland _ Italie kijken op tv met een groepje

Wat voor muziek spelen jullie?

Michael AE
14 november 2009, 17:01
We spelen Metal met een melodieuze inslag. Denk aan Lamb Of God meets Dream Theater.

Tankman
14 november 2009, 17:04
Veeeeeeet. Twee van mijn favorieten. Ik kom wel eens een keer kijken als jullie weer in de buurt optreden.

Als jullie ooit support nodig hebben, check mn signature.

schizo910
14 november 2009, 17:06
Aaaaaaaaaaaaah méééééééééééééén! Had het iets eerder gemeld en ik had iets kunnen regelen om te komen... :(

Michael AE
14 november 2009, 18:17
Jammer, Skiets. :(

We spelen 21 januari in de Panama in Amsterdam. Ik hou jullie rond die tijd zeker nog wel even op de hoogte.

Dat SPAM gebeuren is een beetje nieuw voor me. :D

Michael AE
14 november 2009, 18:19
Veeeeeeet. Twee van mijn favorieten. Ik kom wel eens een keer kijken als jullie weer in de buurt optreden.

Als jullie ooit support nodig hebben, check mn signature.

Cool!

We zijn bezig met een aantal packages met andere bands en we kunnen altijd wel nog een band gebruiken, dus ik hou jullie in de gaten!

Je kan ons altijd mailen op kingnitrometal AT gmail DOT com!

schizo910
14 november 2009, 20:08
Jammer, Skiets. :(

We spelen 21 januari in de Panama in Amsterdam. Ik hou jullie rond die tijd zeker nog wel even op de hoogte.

Dat SPAM gebeuren is een beetje nieuw voor me. :D


Cool! 21 januari ga ik meteen in mijn agenda zetten!

TimmU
15 november 2009, 16:44
in de panama?Kun je alleen beter niet drinken daar,3 euro voor een fuckin pauper jupilerglaasje.