PDA

View Full Version : Post Grunge Rockband zoekt Zanger (Utrecht/Gelderland)



Wowwillem
13 november 2009, 01:52
Hallo zangers en rockliefhebbers!

Skin & Bones is een post Grunge band die op zoek is naar een zanger! Onze muziek is wat lastig te omschrijven maar goed: stevig, veel accenten, emotie. Invloedsferen: Foo Fighters, Nirvana, Muse, SoaD, TSTGU, My Vitriol, Chevelle.
Wat we zoeken in een zanger is overtuiging, creativiteit, emotie. Een lekkere rockstem is een pré. Bereik mag ook tamelijk hoog zijn.
We doen alleen aan eigen materiaal, en vinden het tof als je daar in mee wil denken en werken!

Laat het ons weten, dan sturen wij wat mp3’s op! We oefenen elke donderdag avond in Veenendaal.

Cheers!

CowGuitar
14 november 2009, 17:17
Klinkt tof! Grunge is m'n favoriete genre!
Veenendaal is best een eindje, maar is het waard als ik het voor iets moois doe.

iWishmaster
18 november 2009, 14:17
Ik zal dit eens bumpen. Tijdje terug met ze meegerepeteerd en die jongens maken zeker lekkere muziek! Pastte alleen niet echt bij mijn speelstijl.

Succes met zoeken Willem! Hoe gaat het verder met de band eigenlijk?

CowGuitar
18 november 2009, 17:04
Ik sta nog steeds voor alles open.

Ferraririk
18 november 2009, 21:09
Wat kut dat je een zanger zoekt en niet een gitarist

Wowwillem
30 november 2009, 06:03
hey guys,

leuk, al die reacties! Ik heb niets van jullie in mijn mail gekregen voor zover ik weet. Inmiddels lopen de audities, maar schroom niet.
Inmiddels hebben we een tweede gitarist gevonden, het klikt super goed. De band loopt lekker en met een beetje geluk klikt het met de nieuwe vocalist.

groetjes!