PDA

View Full Version : Oops...even te fanatiek geweest...



Sinner1980
12 november 2009, 19:47
Ondanks dat mn stratje onderweg is blijf je natuurlijk verder kijken...
"Altijd één stap vooruit denken jongen!" zei mn opa altijd.
Helemaal gelijk had de beste man maar het verschil tussen denken en doen...
Ik ben altijd meer een doener geweest en na mijn meest recente topic over een eventuele Ibanez ben ik gaan struinen op het net...

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280418749277&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

Pats! Die vind ik helemaal vet,zo lelijk dat ik m gewoon mooi vind:supercool:
Ik met een gekke bek een bod gedaan (zo'n maximumbod weet je wel)
en...nu wordt het een beetje spannend allemaal:sssh:
Ik sta nog steeds bovenaan en de veiling duurt nog 2 dagen...
Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik win maar ondertussen is mn vintage hot rod strat ook al onderweg (zo goed als,in ieder geval besteld) en met een beetje pech/geluk die Ibanez straks ook..
Erg leuk allemaal,2 gitaren rijker straks en een huis en een vriendin lichter...
Tja,ga dat maar weer eens uitleggen (gitaar nr 7 en 8 in een jaar tijd...)

Maar goed,lang verhaal kort,wat denken jullie wat die Ibanez nou uiteindelijk op gaat brengen? Mn max bod verklap ik niet om het ff spannend te houden...
kinderachtig...I know...but that's me...;)

macwilliams
12 november 2009, 19:54
Mwoah, 8 pas dit jaar? Ik zit nu geloof ik op twaalf waarvan er nu nog 10 staan. Die van mij zeurt helemaal niet.

Mooi man in een klap twee rijker!! dat is best leuk. Ik kijk alweer uit naar de gitaar die m'n strat gaat vervangen.

Carry on:ok:

ShredTallicA
12 november 2009, 19:55
8? :???: Ik zit nog steeds op 1...

Jay75
12 november 2009, 19:59
Ow, ik sta ook op......8 ofzo? Misschien wel 10, hou t niet eens meer bij haha

Sinner1980
12 november 2009, 20:07
Toch goed om te weten dat ik niet de enige freak ben hier...:seriousf:
Ach,en idd,als de pleuris uitbreekt dan is het weer verkopen geblazen (gister beloofd dat ik nu echt niks meer verkoop:seriousf:).
Echt erg dit,zal mij benieuwen overmorgen
Oh ja...voor alle Ebay noobs...ga nou nooit zomaar bieden want dat kan wel s verkeerd aflopen,of goed...whatever:soinnocent:

craftergirl
12 november 2009, 20:08
Ik heb veel ervaring met ebay, koop er regelmatig producten op.
Let echt op de laatste 2 minuten van zo'n veiling, er kan nog vanalles gebeuren! Denk je dat je hem hebt en zelfs nog in de laatste 10 seconden ben ik regelmatig overboden en ging het product net aan m'n neus voorbij :nervous: en geloof mij, da's niet tof! ;) :seriousf:

Sinner1980
12 november 2009, 20:12
Ik heb veel ervaring met ebay, koop er regelmatig producten op.
Let echt op de laatste 2 minuten van zo'n veiling, er kan nog vanalles gebeuren! Denk je dat je hem hebt en zelfs nog in de laatste 10 seconden ben ik regelmatig overboden en ging het product net aan m'n neus voorbij :nervous: en geloof mij, da's niet tof! ;) :seriousf:

Ik zou het nu ook geen ramp vinden hoor...of wel?
Ik vind die plank wel gruwelijk vet...en fout...:soinnocent:

Jasper.
12 november 2009, 20:13
Hij is wel ontzettend vet :mmmm: Maar kun je je niet meer terugtrekken?

Bmweber
12 november 2009, 20:16
hehe nouja ik woon niet samen met mijn vriendin maar ik ben haar nu ook gitaar les aan het geven en haar aan het gitaar spelen verslaafd maken om dit soort dingen later überhaupt te voorkomen :P volgens mij is dat het handigst, gewoon je vriendin/vrouw gewoon ook aan de gitaar brengen en dat is het toch minder erg :)

Sinner1980
12 november 2009, 20:28
hehe nouja ik woon niet samen met mijn vriendin maar ik ben haar nu ook gitaar les aan het geven en haar aan het gitaar spelen verslaafd maken om dit soort dingen later überhaupt te voorkomen :P volgens mij is dat het handigst, gewoon je vriendin/vrouw gewoon ook aan de gitaar brengen en dat is het toch minder erg :)

Ja geprobeerd man...wil niet lukken...
Ze zegt dat ze te kleine handen heeft en ergens geloof ik het ook nog,een paar keer een poging gedaan en het wou echt niet lukken..
Toch maar nog een keer proberen.
Desperate times ask for desperate meassures zal ik maar zeggen:soinnocent:

Trecion
12 november 2009, 20:31
ik speel amper een half jaar en heb der hier 4 staan. (ja,allemaal zelf gekocht)

dus schaam je niet voor je GAS :P

TimoSomers
12 november 2009, 20:33
Damn, das een hele vette Ibanez!

Sinner1980
12 november 2009, 20:37
Hij is wel ontzettend vet :mmmm: Maar kun je je niet meer terugtrekken?

Ja vast wel...maar dat weet mn vriendin niet:sssh:

Sinner1980
12 november 2009, 20:38
Damn, das een hele vette Ibanez!

in engeland heb je m voor ca 1300 euro...vet he!:seriousf:

macwilliams
12 november 2009, 20:39
Ja geprobeerd man...wil niet lukken...
Ze zegt dat ze te kleine handen heeft en ergens geloof ik het ook nog,een paar keer een poging gedaan en het wou echt niet lukken..
Toch maar nog een keer proberen.
Desperate times ask for desperate meassures zal ik maar zeggen:soinnocent:

Dus dat onderschrift van jou is dus eigenlijk een citaat van je vriendin....








tssssssssss, "vraagt zich af wie de broek aan heeft"






:soinnocent:

YannickH
12 november 2009, 20:52
kvin die ibanez in het rood met geel veel mooier;)

Sinner1980
12 november 2009, 21:10
[QUOTE=macwilliams;2198311]Dus dat onderschrift van jou is dus eigenlijk een citaat van je vriendin....

Dat is cynisch bedoeld (wist je wel)








tssssssssss, "vraagt zich af wie de broek aan heeft"

Niemand eigenlijk,ik ga meestal mn gangetje;)

Trecion
12 november 2009, 21:15
nevermind wat hier stond

macwilliams
12 november 2009, 21:17
:seriousf:



Ja dat had ik begrepen, het was ook een lekker schot voor open doel.

Jasper.
12 november 2009, 21:22
Ja vast wel...maar dat weet mn vriendin niet:sssh:

Ik zou er denk ik mijn vriendin niet voor riskeren, of het moet een ongelofelijk irritant kutwijf zijn wat gitaren betreft.

soup
12 november 2009, 21:49
Ik ga ook meebieden

ziet er een leuke gitaar uit

Bram+
12 november 2009, 21:53
Als je 'm krijgt voor 614 EUR (en ik ben blij/bang voor je dat het dat niet gaat worden) en je moet 'm op last van je vriendin weer kwijt, ben ik best bereid 'm weer over te nemen voor een euro of 500 :ok::D

Dat moet ik vervolgens ook weer aan m'n eigen vriendin gaan uitleggen...

macwilliams
12 november 2009, 22:07
Ikke niet.

Sinner1980
12 november 2009, 22:29
Ik zou er denk ik mijn vriendin niet voor riskeren, of het moet een ongelofelijk irritant kutwijf zijn wat gitaren betreft.

Ik ben al 9 jaar samen,huis gekocht enz dus het zal de relatie niet ten einde brengen hoor...gewoon een avondje ruzie;)
Ik overdrijf graag...

Sinner1980
12 november 2009, 22:30
Als je 'm krijgt voor 614 EUR (en ik ben blij/bang voor je dat het dat niet gaat worden) en je moet 'm op last van je vriendin weer kwijt, ben ik best bereid 'm weer over te nemen voor een euro of 500 :ok::D

Dat moet ik vervolgens ook weer aan m'n eigen vriendin gaan uitleggen...

Als het 614 blijft dan is het geen probleem,maar zodra er iemand boven de 800 gaat bieden wordt het spannend voor me...en duur. Mn maximumbod is nl net ff hoger nog

Sinner1980
12 november 2009, 22:32
Als je 'm krijgt voor 614 EUR (en ik ben blij/bang voor je dat het dat niet gaat worden) en je moet 'm op last van je vriendin weer kwijt, ben ik best bereid 'm weer over te nemen voor een euro of 500 :ok::D

Dat moet ik vervolgens ook weer aan m'n eigen vriendin gaan uitleggen...

Grappenmaker:seriousf:
Mocht het fout/goed gaan dan ga ik eerst ff flink testen en dan beslis ik wel of er één weggaat...als dat echt nodig zou zijn...misschien mn standard strat wel,wie weet...

Sinner1980
12 november 2009, 22:54
Ik ga ook meebieden

ziet er een leuke gitaar uit

Ok dan,moet je zeker doen man!
Wel genoeg bieden hoor,kan er meteen een slotje op dit topic...en mn spaarpot blijft op slot,iedereen blij:seriousf:

soup
12 november 2009, 23:10
Ok dan,moet je zeker doen man!
Wel genoeg bieden hoor,kan er meteen een slotje op dit topic...en mn spaartot blijft op slot,iedereen blij:seriousf:
ahahah

grapje


:punk::punk:

Sinner1980
12 november 2009, 23:12
ahahah

grapje


:punk::punk:

Een Belgisch grapje kan ik wel waarderen hoor...

craftergirl
12 november 2009, 23:43
Grappenmaker:seriousf:
Mocht het fout/goed gaan dan ga ik eerst ff flink testen en dan beslis ik wel of er één weggaat...als dat echt nodig zou zijn...misschien mn standard strat wel,wie weet...

Haha! Dan wil ik die standard strat wel van je overnemen, maar dan heb ik weer wat uit te leggen aan mijn man....;)
Hier is het dus de omgekeerde wereld van jullie..., de vrouw die graag gitaren koopt en dat weer aan haar man moet uitleggen...:seriousf:

Sinner1980
13 november 2009, 12:55
Haha! Dan wil ik die standard strat wel van je overnemen, maar dan heb ik weer wat uit te leggen aan mijn man....;)
Hier is het dus de omgekeerde wereld van jullie..., de vrouw die graag gitaren koopt en dat weer aan haar man moet uitleggen...:seriousf:

:seriousf:Geweldig,ik stuur je wel een PM mocht het echt nodig zijn.;)

stikel
13 november 2009, 13:25
Je kunt altijd nog "dreigen" met elke avond/weekend naar je favo kroeg. Zijn ze zo maar om.;) Succes

Groet Jan

Sinner1980
13 november 2009, 13:53
Je kunt altijd nog "dreigen" met elke avond/weekend naar je favo kroeg. Zijn ze zo maar om.;) Succes

Groet Jan

Good old fashioned mannenpraatje,heerlijk:seriousf:
Ik hou m in mn achterhoofd Jan:ok:

guitarkid
13 november 2009, 14:54
Je kunt altijd nog "dreigen" met elke avond/weekend naar je favo kroeg. Zijn ze zo maar om.;) Succes

Groet Jan

Ik dreig altijd als volgt: "Als ik deze niet mag kopen, koop ik er nog één...!!" ;)
Werkt altijd. Probleem is dat ik op dit moment eigenlijk heel tevreden ben met mijn collectie. Is dat erg...???? :seriousf:
Maar echt, ik kan volledig mijn gang gaan op dat gebied, het is n.l. mijn werk en mijn vrouw is huisarts en die koopt ook heel veel dure dingen voor haar praktijk. Hoor je mij (terecht) ook niet over. (Ik kijk wel uit... ;))

Gr. C.

Sinner1980
13 november 2009, 15:00
Ik dreig altijd als volgt: "Als ik deze niet mag kopen, koop ik er nog één...!!" ;)
Werkt altijd. Probleem is dat ik op dit moment eigenlijk heel tevreden ben met mijn collectie. Is dat erg...???? :seriousf:
Maar echt, ik kan volledig mijn gang gaan op dat gebied, het is n.l. mijn werk en mijn vrouw is huisarts en die koopt ook heel veel dure dingen voor haar praktijk. Hoor je mij (terecht) ook niet over. (Ik kijk wel uit... ;))

Gr. C.

Aha,dan moet ik mn vriendin dus overtuigen om huisarts te worden binnen een week...:seriousf:
Nee,maar gekheid. Als het je werk is dan ligt het wel even anders natuurlijk. Het is voor mij puur hobby,en mn vrouw is kapster...;)

synapse
13 november 2009, 16:16
Als ik twijfel over een gitaar of versterker die ik graag wil hebben dan moet ik mijn mond houden tegenover mijn vrouw.
Als ik dat niet doe sleurt zij mij mee naar de winkel en gaan we er niet weg voordat ik iets gekocht heb.
Onder het mom van "je koopt nooit iets vor jezelf" heb ik de laatste jaren zo'n 10 (overwegend dure) gitaren en drie versterkers gekocht.

Het enige nadeel is dat ik het eventueel optreden financieringstekort zelf moet oplossen. Vandaar dat ik me vaak op de tong bijt als ik iets moois zie! (en er is zoveel moois!)

Sinner1980
13 november 2009, 16:43
Als ik twijfel over een gitaar of versterker die ik graag wil hebben dan moet ik mijn mond houden tegenover mijn vrouw.
Als ik dat niet doe sleurt zij mij mee naar de winkel en gaan we er niet weg voordat ik iets gekocht heb.
Onder het mom van "je koopt nooit iets vor jezelf" heb ik de laatste jaren zo'n 10 (overwegend dure) gitaren en drie versterkers gekocht.

Het enige nadeel is dat ik het eventueel optreden financieringstekort zelf moet oplossen. Vandaar dat ik me vaak op de tong bijt als ik iets moois zie! (en er is zoveel moois!)

Veel te veel...;)
Grappig topicje dit,al zeg ik het zelf. Voorlopig heeft er ook niemand meer geboden dus kan nog wel s echt spannend worden...wie weet binnenkort weer een HNGD'tje...twee dan trouwens:strat:

guitarkid
13 november 2009, 17:12
Het is voor mij puur hobby...

Ik denk dat er veel pure hobbyisten zijn met een aanmerkelijk grotere collectie dan menig prof.
Ik doe veel studio-werk in mijn eigen studio. Ik maak arrangementen en orkestbanden en heb daardoor wel veel verschillende type gitaren nodig. Neemt niet weg dat ik wel met minder toekan, maar ben in die zin dus ook wel hobbyist... :)

Gr. C.

Jan Buurman
15 november 2009, 22:36
En? Hebbie-um?

Bram+
15 november 2009, 22:55
Zo aan de biedingen te zien niet, of kijk ik niet goed? Z'n vriendin zal het niet erg vinden en als hij het zelf wel erg vindt, weet hij in ieder geval waar hij volgend jaar naar uit moet kijken :D

Jasper.
15 november 2009, 23:08
Zo aan de biedingen te zien niet, of kijk ik niet goed? Z'n vriendin zal het niet erg vinden en als hij het zelf wel erg vindt, weet hij in ieder geval waar hij volgend jaar naar uit moet kijken :D

Wel wat een rare bieding idd, van te voren maak je eerder een rond bedrag lijkt me.

Sinner1980
16 november 2009, 16:38
Nope,het is m niet geworden...ik heb nog verhoogd tot 850 en toen was ik er wel klaar mee eigenlijk.Volgend jaar een Ibanezje scoren maar.
Voorlopig komt mn verse strat er nog aan dus dat is een hele vette troost;)

Sinner1980
16 november 2009, 16:40
Wel wat een rare bieding idd, van te voren maak je eerder een rond bedrag lijkt me.

Dat komt door die maximumbiedingen die je kunt doen,dan ga je zeg maar 5 boven het andere bod zitten en dat wordt dan telkens verhoogd,apart systeem maar als je echt wat wilt hebben doe je gewoon een belachelijk maximumbod waar niemand overheen gaat zodat je altijd automatisch 5 boven de hoogste bieder blijft staan...en dan maar hopen dat ze niet te hoog bieden;)

interessander
16 november 2009, 16:42
Wel wat een rare bieding idd, van te voren maak je eerder een rond bedrag lijkt me.

Juist niet, aangezien de meeste mensen dat doen, dan ga je er vaak net even overheen.

@Sinner1980: jammer dat het niet is gelukt, ik ken het, zo heb ik een tijdje geleden een Ibanez JEM gekocht met een bod waarvan ik eigenlijk dacht dat ik hem niet zou winnen, dat was een leuke verassing!

Sinner1980
16 november 2009, 16:47
Juist niet, aangezien de meeste mensen dat doen, dan ga je er vaak net even overheen.

@Sinner1980: jammer dat het niet is gelukt, ik ken het, zo heb ik een tijdje geleden een Ibanez JEM gekocht met een bod waarvan ik eigenlijk dacht dat ik hem niet zou winnen, dat was een leuke verassing!

Just keep on tryin' zal ik maar zeggen,ook wel weer spannend toch...
Vette bakken trouwens,die JEM's...

Sinner1980
16 november 2009, 17:05
http://cgi.ebay.com/Ibanez-Prestige-RG3570Z-Lazer-Blue-w-Case_W0QQitemZ190348846120QQcmdZViewItemQQptZGuita r?hash=item2c51ace428

Mijn God...weer één...:mmmm:

Sinner1980
16 november 2009, 17:07
En nog een rooie ook...lichte paniek weer:seriousf:

http://cgi.ebay.com/Ibanez-Prestige-RG3570Z-Candy-Apple-w-Prestige-Case_W0QQitemZ370289245364QQcmdZViewItemQQptZGuita r?hash=item5636f57cb4

mesaman
18 november 2009, 00:26
gatverdamme.....
door dit soort spam heb ik nu een roze gitaar gekocht!
damn.....:sssh:

Bram+
18 november 2009, 09:24
Pics or it didn't happen ;)

JEM777 SK? JEM777V SK? RG6520 VK?

Sinner1980
18 november 2009, 16:57
gatverdamme.....
door dit soort spam heb ik nu een roze gitaar gekocht!
damn.....:sssh:

Geef mij maar de schuld hoor,net bijna een Iceman gewonnen....gewoon bieden op alles wat los en vast zit,lekker de schuld in vlak voor de feestdagen:cheerup:

spirit
18 november 2009, 20:58
als je echt wat wilt hebben doe je gewoon een belachelijk maximumbod waar niemand overheen gaat zodat je altijd automatisch 5 boven de hoogste bieder blijft staan...en dan maar hopen dat ze niet te hoog bieden;)

Tot dat er nog iemand de gitaar echt wil hebben, en ook een balachelijk hoog bod heeft gedaan, net iets lager dan jouw bod.
Zit je mooi voor een belachelijk hoge prijs aan de gitaar vast, en dan moet je 'm wel heeeeeeeeel erg willen hebben.