PDA

View Full Version : Afstellen of toch niet? =\



DJL1993
11 november 2009, 17:03
Hallo,
ik denk dat het nu eens tijd wordt om mijn gitaar af te stellen of toch niet?
ik heb last van dat geknetter tegen mijn hals of druk ik nou mijn snaren gewoon niet hard genoeg? ik vind dit echt niet lekker spelen. nou durf ik mijn gitaar niet zelf aftestellen dus dat doe ik bij mijn lokale gitaarwinkeltje. is wel 15km fietsen maar ewen beetje regen en kou kan dat kwaad? en wat zijn ongeveer de kosten?
Bedankt Voro de hulp alvast =D
Grtz

Ukeloeder
11 november 2009, 17:06
Voor een paar tientjes ben je over het algemeen wel klaar. Maareh... ze hebben toch zeker wel telefoon bij dat 'lokale gitaarwinkeltje'? Even een belletje wat 't kost, of ze 't zelf doen, wanneer je 'm weer kunt halen...

Quicksilver
11 november 2009, 17:08
Hallo,
ik denk dat het nu eens tijd wordt om mijn gitaar af te stellen of toch niet?
ik heb last van dat geknetter tegen mijn hals of druk ik nou mijn snaren gewoon niet hard genoeg? ik vind dit echt niet lekker spelen. nou durf ik mijn gitaar niet zelf aftestellen dus dat doe ik bij mijn lokale gitaarwinkeltje. is wel 15km fietsen maar ewen beetje regen en kou kan dat kwaad? en wat zijn ongeveer de kosten?
Bedankt Voro de hulp alvast =D
Grtz

Een beetje regen en kou kan geen kwaad als je hem in je gitaartas doet.

Tankman
11 november 2009, 17:48
Een beetje regen en kou kan geen kwaad als je hem in je gitaartas doet.

Mits de gitaartas waterdicht is. Als hij dat niet is, heb je dr niet veel aan. Is de bus geen optie?

Quicksilver
11 november 2009, 18:01
Mits de gitaartas waterdicht is. Als hij dat niet is, heb je dr niet veel aan. Is de bus geen optie?

Meen je nou serieus dat die jongen de bus moet nemen? Welke idioot merk maakt dan gitaartassen die NIET waterdicht zijn? :???: Wat is dan in godsnaam het nut van die gitaartas, die is er toch voor om hem enigszins te beschermen als je hem ergens mee naartoe neemt?

barno
11 november 2009, 18:12
waterdichte gigbag? haha, en ook nog vuurvast ook zeker :)
die dingen dienen om een gitaar min of meer blutsvrij te houden tijdens transport, that's all

humbucker
11 november 2009, 18:12
Ik kan mij best voorstellen dat meer als de helft van de tassen bij een loeiharde gietende regenbui de gitaar niet droog houdt!

kevervolks
11 november 2009, 18:26
Meen je nou serieus dat die jongen de bus moet nemen? Welke idioot merk maakt dan gitaartassen die NIET waterdicht zijn? :???: Wat is dan in godsnaam het nut van die gitaartas, die is er toch voor om hem enigszins te beschermen als je hem ergens mee naartoe neemt?

Nou de meeste tassen zijn waterafstotend en niet waterdicht, zeker die goedkope tassen niet....

Quicksilver
11 november 2009, 18:39
Nou de meeste tassen zijn waterafstotend en niet waterdicht, zeker die goedkope tassen niet....

Volgens mij weten jullie best dat ik daarmee bestand tegen een regenbui bedoel.

Luigi
11 november 2009, 18:47
http://www.mistique-visagie.nl/weblog/images/vuilniszak1.jpg
...maar dan leeg...

DJL1993
11 november 2009, 19:19
Goed idee die vuilniszak. ik doe die vuilniszak om mijn gitaar en dan de tas in.
Bedankt iedereen ;)

Orbis
11 november 2009, 19:28
Meen je nou serieus dat die jongen de bus moet nemen? Welke idioot merk maakt dan gitaartassen die NIET waterdicht zijn? :???: Wat is dan in godsnaam het nut van die gitaartas, die is er toch voor om hem enigszins te beschermen als je hem ergens mee naartoe neemt?

De gitaartas is vooral nuttig om de gitaar ergens mee naar toe te nemen. Met je gitaar onder je arm fietsen is ook niet alles ;) .

snaarplukker
11 november 2009, 21:32
Ik kan mij best voorstellen dat meer als de helft van de tassen bij een loeiharde gietende regenbui de gitaar niet droog houdt!
Ik zal eens een douchetest doen.;)

terrasbeest
11 november 2009, 23:05
(Gitaarwinkels zijn ook altijd gesloten bij droog weer)

guitarkid
12 november 2009, 10:17
Goed idee die vuilniszak. ik doe die vuilniszak om mijn gitaar en dan de tas in.
Bedankt iedereen ;)

Dat is de beste manier..!! Doet mijn zoon ook en dat werkt 100%. Een gitaartas is nooit waterdicht, hooguit waterafstotend.
Hij heeft er speciaal zo'n grote vuilniszak voor, die in een clicko kan. Zit altijd in het voorvak van zijn gitaartas.

Gr. C.