PDA

View Full Version : ibanez rg270 sucks?



slayurrr
8 april 2003, 02:31
kheb nu 4 maanden de ibanez rg270 en hij bevalt me niet zo erg, hij onstemt snel door dat floyd rose systeem denk ik ofzo, me gitaar leraar heeft er al een veer be gezet maar hij heeft het nog steeds en ik blijf hem maar bij draaien de heletijd. echt irritant al speel je accorden, is hier wat tegen te doen? ik vind het floyd rose systeem wel cool staan op een gitaar dus ja... iemand intresse in me rg270? je mag hem voor een leuke prijs op komen halen :razz:

Pee
8 april 2003, 09:45
ik heb mijn rg270 nu ook al vier maand. en nog geen problemen gehad.

tuurlijk als je veel in drop d en zo stemt is dit niet echt de gitaar voor jou.

en check anders gitaarmarkt eens.

UncomfortableDotOrg
8 april 2003, 12:23
Idee is misschien om je tremolo vast te zetten... dat heb ik namelijk ook gedaan bij mijn 320 en het werkt perfect...

je houdt de looks van een floyd en hij blijft perfect in stemming als je de toplocks dichtdraait...

Vooral handig als je veel alternatieve stemmingen gebruikt, omdat je dan nooit meer hoeft te klooien met veren e.d.

hoe je je tremolo vast kan zetten staat vast wel ergens op het forum

crypticon
8 april 2003, 13:19
heb je foto en specs van je plank, heb wel interesse:)

Soulflyhigh
8 april 2003, 14:03
Ik speel gewoon standaard stemming, soms in Eb maar ik heb er niet echt last van.

Groetjes Soulflyhigh :smile:

slayurrr
8 april 2003, 18:12
hmm kzal is vragen aan me leraar offie hem kan vast zette want hij onstemt echt heel snel en das echt zwaar irritant onder het reperteren bijv. ik blijf maar draaien :smile:.

crypticon > kzal kijke offik er wat foto's van kan maken, ik heb hem net 4 maanden (aankoopsbewijs aanwezig) alles nog standaard niet mee gekloot (behalve dat er dan een veer is bij gezet). owja hijs zwart! :razz:

Neals
8 april 2003, 18:48
Ik heb ook een RG270, en sinds ik me floyd heb geblockt is hij toch nog niet eens zo gruwelijk kut.

crypticon
8 april 2003, 20:25
s goed
moet ff kijke of t wel n btje mijn soort gitaar is
maar show me the stuff :smile: