PDA

View Full Version : hey



driesjemeetsworld
11 november 2009, 12:50
ik ben Dries en ben het nieuwtje hier :D ik heb al vaker antwoorden gevonden op dit forum maar dan gewoon door hier even een kort bezoekje te brengen en nu is de dag aangebroken om mij eindelijk bij jullie te voegen. :crazyhappy:

om verder te gaan met de voorstelling, ik ben dit jaar 23 geworden en ik speel toch al een aantal jaar (hoeveel weet ik niet ik denk een stuk of 6 jaar) bassgitaar en gitaar. Dat heb ik helemaal in m'n uppie geleerd, ik speel gewoon wat ik graag hoor van een bepaalde band en af en toe iets van mezelf.
Meer weet ik op dit moment niet te zeggen, dus je kan het altijd vragen, want ik ben zeker een heleboel vergeten te vertellen

Groetjes,

Dries

kenx
11 november 2009, 13:11
ik ben Dries en ben het nieuwtje hier :D ik heb al vaker antwoorden gevonden op dit forum maar dan gewoon door hier even een kort bezoekje te brengen en nu is de dag aangebroken om mij eindelijk bij jullie te voegen. :crazyhappy:

om verder te gaan met de voorstelling, ik ben dit jaar 23 geworden en ik speel toch al een aantal jaar (hoeveel weet ik niet ik denk een stuk of 6 jaar) bassgitaar en gitaar. Dat heb ik helemaal in m'n uppie geleerd, ik speel gewoon wat ik graag hoor van een bepaalde band en af en toe iets van mezelf.
Meer weet ik op dit moment niet te zeggen, dus je kan het altijd vragen, want ik ben zeker een heleboel vergeten te vertellen

Groetjes,

Dries

Hoy Dries,

Welkom op het forum! Mag ik vragen wat voor gear je hebt? Gewoon uit nieuwsgierigheid :cheerup:

Groetjes,

Kenny

driesjemeetsworld
11 november 2009, 13:23
Hoy Dries,

Welkom op het forum! Mag ik vragen wat voor gear je hebt? Gewoon uit nieuwsgierigheid :cheerup:

Groetjes,

Kenny

hey,

tuurlijk mag dat!

dit is mijn gear:

-fender precision bass
-cool sg standart stomme merknaam maar overtreft de epiphone in geluid
-merkloze akoustische gitaar handig om mee te nemen en klinkt deftig genoeg