PDA

View Full Version : ik ben van mijn GAS af



mini B.B
10 november 2009, 21:47
ik heb mijn strat:strat: dus nu volop oefen en er niet meer zoveel over praten maar doen is nu de boodschap dan wordt ik 1 van jullie :)

Blend
10 november 2009, 21:49
Dus.........

Tankman
10 november 2009, 21:49
Kijk nou ff naar je post. Was dat nou echt een goede reden om helemaal een nieuw topic voor te openen?

We hebben van je andere topic al vernomen dat je je strat hebt gekocht, er teveel voor hebt betaald en nu aan de slag ging. Als je ''een van ons'' wilt worden, mag je (en volgens mij heb ik dit al eerder gezegd) beginnen met uit je doppen te kijen en een beetje logisch na te denken...

bagheera
10 november 2009, 21:52
Kijk nou ff naar je post. Was dat nou echt een goede reden om helemaal een nieuw topic voor te openen?

We hebben van je andere topic al vernomen dat je je strat hebt gekocht, er teveel voor hebt betaald en nu aan de slag ging. Als je ''een van ons'' wilt worden, mag je (en volgens mij heb ik dit al eerder gezegd) beginnen met uit je doppen te kijen en een beetje logisch na te denken...

wow wat zijn we hard voor de nieuwkomer.
ik wist het nog niet, heb je ook foto's ?
En nu spelen ( edit ) of misschien beter gezegd jengelen want spelen zit er nog niet in de eerste paar weken

Thmz
10 november 2009, 21:53
beginnen met uit je doppen te kijen Bedoel je nu dat hij al moet beginnen kijken voor een nieuwe gitaar om op te GASsen :chicken:
;)

Maar inderdaad een beetje rare reden voor een topic. Veel plezier en blijven doorspelen! :)

Stratocaster
10 november 2009, 21:57
Reden van dit topic: hij weet wat het woord GAS betekent.

Blend
10 november 2009, 21:57
:seriousf:

terrasbeest
10 november 2009, 22:03
ik heb mijn strat:strat: dus nu volop oefen en er niet meer zoveel over praten maar doen is nu de boodschap dan wordt ik 1 van jullie :)

Ik hou niet zo van Strats:angry:

mini B.B
10 november 2009, 22:06
Kijk nou ff naar je post. Was dat nou echt een goede reden om helemaal een nieuw topic voor te openen?

We hebben van je andere topic al vernomen dat je je strat hebt gekocht, er teveel voor hebt betaald en nu aan de slag ging. Als je ''een van ons'' wilt worden, mag je (en volgens mij heb ik dit al eerder gezegd) beginnen met uit je doppen te kijen en een beetje logisch na te denken...

ik had ze al gekocht een voorschot betaald
maar ik heb ze pas sinds gistere avond

Tankman
10 november 2009, 22:11
Doet er niet toe!

Jou mededeling is het niet waardig om een heel nieuw topic voor te starten. Voor flauwekul worden er berispingen uitgedeeld, maar voor dit soort achterlijk gedrag niet? Dit hele topic is gewoon spam, en spam was toch niet toegestaan?

bat
10 november 2009, 22:17
Inderdaad, had dat niet in je al bestaande topic gekund? Beetje vermoeiend, dit.

bert k
11 november 2009, 00:33
Topic opgeschoond. Hou het netjes aub.

(Als topicstarter het topg HNGD of zoiets had genoemd was er niks aan de hand geweest.)

mesaman
11 november 2009, 01:13
mischien heeft hij wel gelijk....mischien moeten we wel gitaar spelen en niet op een vaag gitaarnet forum zitten zeuren met zn allen...want waar gaat het nu eingelijk om?

B0UDEWIJN
11 november 2009, 08:53
mischien heeft hij wel gelijk....mischien moeten we wel gitaar spelen en niet op een vaag gitaarnet forum zitten zeuren met zn allen...want waar gaat het nu eingelijk om?

... dat is dus ook weer totááál niet relevant.

AgileGhost
11 november 2009, 09:10
Laat mensen lekker posten wat ze willen, lowlives. Is toch niet jullie probleem? Als het je niet boeit post je niet.

guitarkid
11 november 2009, 09:30
Topic opgeschoond. Hou het netjes aub.

(Als topicstarter het topg HNGD of zoiets had genoemd was er niks aan de hand geweest.)

Klopt helemaal, Bert!!
Neemt niet weg dat deze post inderdaad beter geplaatst had kunnen worden in het eerder door mini BB gemaakte topic over zijn evt. aankoop.
Ach, heeft hij weer wat geleerd en is hij over een poosje inderdaad "één van ons": ook zo'n gitarist die denkt dat hij alles weet en overal op reageert en alleen maar ontevreden is omdat de gitaar die hij wil altijd in een winkel staat en nooit bij 'm thuis en met chronisch GAS....! :)
Mini BB, veel plezier met je gitaar en alleen posten als er echt wat nieuws is, ok? ;) Scheelt ons een RSI-tje.......


Laat mensen lekker posten wat ze willen, lowlives. Is toch niet jullie probleem? Als het je niet boeit post je niet.

Niet helemaal mee eens, want zo'n forum wordt er echt minder leesbaar door en gaat dan ook steeds meer lijken op gitaarforum.nl... Ieieieieieie...!!! :(
En lowlives...? Da's nou weer jammer.


Gr. C.

Hiro
11 november 2009, 09:32
Ja inderdaad zoals Bert zei als dit HNGD heette dan was er niets aan de hand geweest, om het plaatje van wel weer compleet te maken ff wa foto's plaatsen van je nieuwe geliefde en veel oefenen ;)

en gefeliciteerd met je eerste gitaar.

Kom jongens jullie weten toch ook hoe t was toen je je eerste gitaar haalde, die was ws ook geen reet waard maar je ogen werden 10 keer groter als je naar da ding keek.
Dus wees blij voor hem/haar

Ferraririk
11 november 2009, 09:34
ik kan maar 1 ding zeggen:

Foto's!

bat
11 november 2009, 10:20
Ja inderdaad zoals Bert zei als dit HNGD heette dan was er niets aan de hand geweest, om het plaatje van wel weer compleet te maken ff wa foto's plaatsen van je nieuwe geliefde en veel oefenen ;)

en gefeliciteerd met je eerste gitaar.

Kom jongens jullie weten toch ook hoe t was toen je je eerste gitaar haalde, die was ws ook geen reet waard maar je ogen werden 10 keer groter als je naar da ding keek.
Dus wees blij voor hem/haar
Ik ben heel blij dat mini B.B. zijn/haar eerste gitaar heeft. Ook het enthousiasme is leuk, vertederend zelfs bijna.

Alleen denk ik dat het geen kwaad kan dat enthousiasme een beetje in goede banen te leiden.

Als dit een HNGD topic was geweest en de inhoud van de startpost was hetzelfde geweest, waren er soortgelijke reacties gekomen. Want dan mag je in ieder geval ook wel wat meer informatie en liefst ook foto's verwachten. De startpost is in deze vorm meer iets voor Twitter...

Hiro
11 november 2009, 10:25
Heb je ook helemaal gelijk in vanddar dat ik ok zei dat ie fotos moest posten om t plaatje compleet te maken.

Maar er werd gewoon ontzettend op m ingehakt tot t botte toe, en een forum zie ik niet alleen maar als info, maar als een community waar je ook voor de mensen heen gaat.
Dus ik probeerde BB ff een hart onder de riem te steken voor de anderen m wegjagen ;)

guitarkid
11 november 2009, 10:47
ik kan maar 1 ding zeggen:

Foto's!

Dat zijn twee of meer dingen.... :)

Ferraririk
11 november 2009, 11:36
Dat zijn twee of meer dingen.... :)

maar het is maar 1 woord

mesaman
12 november 2009, 01:16
meerdere foto's mogen van mij ook hoor...:???:

Ferraririk
12 november 2009, 07:47
meerdere foto's mogen van mij ook hoor...:???:

heb jij weleens 1 foto's gezien?

almarvk
12 november 2009, 09:05
Dit gaat nergens over.