PDA

View Full Version : Ugh



Jorrank
10 november 2009, 14:50
Oh, dat is blijkbaar gebruikelijk hier, ik had al een ander topic geopend, maar dan kan ik niet achterblijven door hier geen topic te openen!

Nou, mijn naam is Jorran, 18 jaartjes jong, en studeer aan de HvA, waar ik in december mee stop, en waarna ik waarschijnlijk Politicologie in Amsterdam of Leiden ga studeren. Ik speel gitaar sinds ik 17 ben. Nog niet zo lang dus, maar naar mijn mening genoeg om erachter te komen dat gitaar spelen wel één van de heerlijkste dingen is die er bestaat. Verder kom ik niet echt uit een muzikale familie.

Tsja, wat nog meer? Ik heb -denk ik- een vrij brede muzieksmaak, waaronder: Coldplay, The Yardbirds, Red Hot Chili Peppers, The Beatles, Muse, The Hollies, Maxïmo Park, Arctic Monkeys, Yann Tiersen, Sting, Hard-Fi, Golden Earring, The Beach Boys, Jack Johnson, Voicst, Foo Fighters, Editors, Pete Philly & Perquisite, Jamiroquai en nog een aantal artiesten.

Adiós.

Don Capo
10 november 2009, 17:25
Hey welkom!

Tankman
10 november 2009, 17:39
Welkom! Maaruh...hoezo Ugh?

Wat doe je nu aan HvA en waarom stoppen?

Jorrank
10 november 2009, 22:11
Ik doe nu International Business and Management studies, een Engelstalige management opleiding. Ik vind de manier van lesgeven (erg strikt, weinig vrijheid) niet geschikt voor mij, de lesstof totaal onboeiend, en te makkelijk.

En dat Ugh, who knows?

Tankman
10 november 2009, 22:21
Politocologie is volgens mij niet veel anders hoor...

Ik doe een Marketing opleiding Op Inholland Alkmaar. Dat is echt een heerlijk opleiding met veel creativiteit en vrijheid. Je kan kiezen tussen Commerciele Economie, International Business and Languages of Small Business & Retail Management.

Jorrank
10 november 2009, 23:00
Die opleidingen worden ook op de HvA gegeven, en die zijn niks voor mij. Politicologie vind ik persoonlijk wel interessant.