PDA

View Full Version : Steven Tyler quits Aerosmith



Ace 1.15.19
10 november 2009, 00:11
Ik zag dat er nog geen topic over was, en dat had ik toch niet verwacht. Een paar dagen geleden werden er al wat dingen gespeculeerd dat Steven Tyler met Aerosmith gestopt zou zijn om een solo carrière te starten.

Enfin, om een lang verhaal kort te maken (er is genoeg op het nieuws te lezen via Google) heeft Joe Perry schijnbaar onlangs bevestigd dat het gerucht waar is. Of het tijdelijk is of niet, voor hoe lang, of ze verder gaan zonder de lead zanger, of ze überhaupt verder gaan met Aerosmith of een nieuwe zanger zoeken is allemaal nog onbekend. Op de officiële website is nog niks te lezen.

Mocht Steven Tyler niet meer terug komen dan zal Aerosmith nooit meer hetzelfde zijn (logisch natuurlijk). Ben benieuwd naar het verloop van deze situatie.

Mitch
10 november 2009, 19:27
Ik kan me wle voorstellen dat -ie ondertussen met pensioen wil, hij heeft ook nogal wat blessures gehad de laatste tijd. Einde van een tijdperk, dat zonder meer...

Tankman
10 november 2009, 19:34
Aan de ene kant maakt het niet zoveel uit wat mij betreft. Maar aan de andere kant is het dan toch wel jammer en zonde van een toch wel legendarische band.

Pete Townshend
10 november 2009, 21:43
Tja, Joe en Billie Perry hebben zich flink uitgeleefd op Twitter de afgelopen maanden. Weet niet hoe dat gevallen is bij Steven Tyler. Daarnaast vind ik wel dat Tyler zich vreemd gedraagt. Zou me niets verbazen als hij weer aan een of ander goedje zit. Hij zegt zelf dat hij een solo-carrière wil gaan beginnen, "Brand Tyler". Maar is 61 niet een beetje oud om nog solo te gaan? Daarnaast moeten ze volgens contract nog één album afleveren.

Er is in elk geval iets goed mis in Aerosmith-land. Vind het wel erg jammer, hoor.

Ace 1.15.19
11 november 2009, 10:30
Bovendien bestaat de band 39 jaar. Zou een beetje jammer zijn om één jaar voor het 40 jarige jubileum te kappen.

kenx
11 november 2009, 10:50
Je kan letterlijk lezen, op verschillende websites, dat Steven voorgoed uit de band stapt, en dat de rest blijft verder gaan op zoek naar een nieuwe zanger.

Ace 1.15.19
11 november 2009, 10:54
Verschillende websites geven ook verschillende informatie. Ik heb ook gelezen dat Steven Tyler inderdaad solo wil gaan, maar niet nadrukkelijk gezegd heeft dat hij Aerosmith daarom ook gaat verlaten. Misschien doet hij het als side-project en blijft hij gewoon in Aerosmith.

[Edit]
Zie nou inderdaad ook dat Joe Perry gisteren op Twitter bekend heeft gemaakt dat ze op zoek zijn naar een nieuwe zanger en dat Aerosmith niet stopt na het vertrek van Tyler. Wel raar dat er nog geen nieuws op de officiële Aerosmith site staat.

Pete Townshend
11 november 2009, 18:30
Volgens mij weet de band zelf niet meer wat er allemaal loos is.

Ace 1.15.19
11 november 2009, 18:31
Haha, daar ziet het wel naar uit. :p Jammer eigenlijk, is toch één van de beste rockbands ooit IMO.

Barkeepert
11 november 2009, 19:43
Steven Tyler is gisteren op het podium verschenen bij een solo gig van Joe Perry en heeft gezegd dat hij de band niet verlaat. Vervolgens speelde ze Walk This Way :hippie:

Ace 1.15.19
11 november 2009, 19:44
Yes, lees nu inderdaad het laatste nieuws. Mooi, mooi, mooi!

Pete Townshend
11 november 2009, 23:14
Gelukkig maar!