PDA

View Full Version : Jeff Waters (Annihilator) clinic 28 november in Eindhoven



Wils
9 november 2009, 14:03
Jeff Waters (Annihilator) clinic
28 november in Dynamo Eindhoven (http://www.dynamo-eindhoven.nl)

Gitaarheld Jeff Waters heeft samen met Hughes & Kettner gewerkt aan de ultieme metalversterker; Coreblade (http://www.coreblade.net).

Tijdens zijn Europese clinictour doet hij 28 november Nederland aan. Een uur lang speelt hij en vertelt over zijn gitaarspel, techniek en sound. Na de clinic is er een meet & greet met Jeff en kun je de nieuwe Coreblade versterkers zelf proberen.

Toegang is gratis na inschrijving (uiterlijk 26-11) op www.wils.nl/coreblade (http://www.wils.nl/coreblade).
Registreer snel want het aantal plaatsen is beperkt! Tip, neem je eigen gitaar mee!

Jeff Waters
Jeff Waters, bekend van de Canadese band Annihilator.
Waters is door vele critici geroemd om zijn meesterlijke beheersing van de gitaar. Zijn stijl van spelen heeft vele artiesten beïnvloed waaronder: Alexi Laiho ( Children Of Bodom) en Ol Drake (Evile)

Coreblade versterker
Hughes & Kettner Coreblade is een 100 watt buizenversterker ontworpen speciaal voor vlijmscherpe metal. Jeff Waters over Coreblade:
“Deze versterker heeft werkelijk alles wat een metal gitarist zich kan wensen, overal is aan gedacht. Ik ben altijd al een fan geweest van het idee dat het programmeerbare aspect zou worden toegepast in buizenversterkers. Geen enkel merk heeft dit echter ooit goed kunnen en durven uitwerken. Tot nu!”

Speedfest festival
De clinic wordt gehouden in popcentrum Dynamo in Eindhoven. Op dezelfde dag vindt er ook in Eindhoven het Speedfest festival plaats waar onder andere Death Angel en Peter Pan Speedrock spelen.

Inschrijven VOOR 26-11 en locatie
Inschrijven voor de Jeff Water clinic kan tot 26-11 op www.wils.nl/coreblade (http://www.wils.nl/coreblade).
Het aantal plaatsen is beperkt, toegang is gratis maar registreren is verplicht
Het adres van de clinic: Dynamo Catharinaplein 21, 5611 DE Eindhoven aanvang is 16:00 zaal open om 15:30.

Meer info

Wils Muziekimport BV info@wils.nl +31 (0)165 571414
www.wils.nl/coreblade
www.wils.nl/coreblade/video
www.coreblade.net

Noctiis
9 november 2009, 21:14
Ah, jammer dat ie weg is bij Laboga. Helaas gaan de zaken bij Laboga niet zo goed sinds Laboga jr. weg is bij het bedrijf.

Ben wel erg benieuwd naar zijn nieuwe amp!

Justinschut
12 november 2009, 15:35
Cool, ga ik wel ff checken

Arvoitus
16 november 2009, 00:43
Aanwezig :)

Arvoitus
29 november 2009, 20:02
Weinig informatie, maar het was zeker wel een vermakelijke middag! Gave vent, die jeff waters.

Justinschut
30 november 2009, 22:49
Heb het helaas niet gehaald :(

Jeff lijkt me ook wel een aardige gast, hoe was het verder en hoe is de amp ?

Arvoitus
1 december 2009, 00:14
Heb het helaas niet gehaald :(

Jeff lijkt me ook wel een aardige gast, hoe was het verder en hoe is de amp ?
Echt geweldig. Hij heeft vooral veel gepraat over zijn verleden (verhalen over dimebag darrel, dave mustaine, metallica, etc). Toen heeft hij 4 klassiekers gespeeld nog wat meer verteld en daarna 3 nieuwere leidjes gespeeld. En toen nog meer verteld.

Globale informatie over zijn nieuwe signature bij epiphone. Zijn Coreblade versterker heeft noisegate/effecten ingebouwd, en hij kan dmv usb presets kopieren.

Niet echt veel baanbrekende info, maar die gast moet gewoon een komiek worden :P

gorgasm
1 december 2009, 12:49
hoe klinkt die coreblade?

speedmusic
1 december 2009, 13:04
jammergenoeg gemist, moest een overkapping timmeren bij me thuis.
Een vriend van mij is wel geweest en vond Jeff zeer vermakelijk, over de versterker heb ik hem niet gehoord. De enige opmerking was dat hij zijn dual rectifier hier niet voor ging inruilen.

Wel een beetje jammer dat ik niet geweest ben, tevens een paar leuke bands gemist op het speedfest, Death Angel, GBH, US Bombs, new bomb turks, Banane Metalik en Coffin nails waren een aantal bands die ik wel zou willen zien.

Thiez
1 december 2009, 15:02
vind het ook jammer dat ik het gemist heb. Ben wel groots fan van jeff waters. Vind het een interessante gitarist en hij lijkt me ook erg sociaal.

Justinschut
1 december 2009, 23:28
Zeker jammer dak het gemist heb... Had iemand toevallig nog gevraagd waarom ie weg is gegaan bij RAN ?

pol
2 december 2009, 09:29
jammer dat ik dit gemist heb.

het beste geluid wat ik Jeff heb horen hebben live was voor mij nog altijd de jcm800 + boss overdrive pedaaltje tijden de criteria for a black widow tour.

Ik heb em ook al zien spelen op Novik, da's denk ik een russische jcm800 kloon, en dan heeft die ook nog 1 tour gedaan met line6 flextone heads, vond ik het minste klinken, maar dat geweldige gitaarspel met Curran Murphy (speelde vroeger bij Nevermore) maakte veel goed, beste 2de gitarist die ik met Annihilator gezien heb.

Jeff zou een marshall sig moeten krijgen :) en van gibson ook een usa ipv die epi