PDA

View Full Version : Gibson te koop, is die echt?



pol2711
9 november 2009, 12:28
Ik ben dus op zoek naar een Gibson Les Paul Standrad cherry burst.
Zo rond de 1500 wil ik uitkomen, kom ik dit tegen


http://muziekinstrumenten.tweedehands.net/elektrische-gitaren/new-2009-gibson-les-paul-standard-plus-electric-guitar.html

vraag me af of dit wel 'sound' is

pol2711
9 november 2009, 12:42
Hallo Paul,

De NEW 2009 Gibson Les Paul Standard Plus Electric (ORIGINAL USA) Guitar is beschikbaar in de nieuwe doos met handleidingen, certificaat en accessories.It is origineel made in USA met lang garantie met hardcase.


2009 Gibson Les Paul Standard Plus Electric ------------->> 1000 euro

Verzendkosten ------->> 80 euro

Totale Kosten ----------->> 1080 euro


Gibson Les Paul Standard Plus Kenmerken:

Body Wood: Mahogany, niet-weight-Chambered opgelucht
Top hout: Figured esdoorn
Scale Length: 24-3/4 "
Neck Joint: Set-in
Neck Wood: Mahogany
Fretboard: Rosewood
Plek'd op Gibson Plek Machine
Neck Shape: '50s afgerond
Frets: 22
Nut Width: 1.695 "
Fretboard Radius: 12 "
Bridge: Nashville Tune-O-Matic
Tailpiece: Stopbar
Bridge Pickup: '57 Classic Plus humbucker
Neck Pickup: '57 Classic humbucker
Controls: 2 volume, 2 tone, 3-way pickup selector
Vintage snelheid knoppen
Tuners: TonePros Kluson-stijl
Hardware kleur: Chrome
Binding: boven-en nek
Afwerking: Gelakt
Serial #: 021870623


Betaling is door International Money Transfer (Western Union) voor een snelle verzending en om te voorkomen dat vertragingen in de aflevering.

Uw bestelling wordt verzonden worden via FedEx-koerier dienst en zal de rederij 48 uur recht om uw bestelling te leveren aan uw voeten en we accepteren betaling via bankoverschrijving Western Union Only.

Onmiddellijk uw pakket is verzonden uit mij zal naar u terug te krijgen met de volledige scheepvaart informatie, zoals:

FACTUUR
Luchtvrachtbrief
Trackingnummer

Deze scheepvaart informatie zal u toelaten om uw pakket te traceren en maak u bevestigen wanneer uw pakket uw Huis adres aankomt.

Stuur ons uw volledige adres, inclusief verzendkosten uw telefoonnummer voor ons om verder te gaan op uw bestelling aankoop en leveren:

Wacht je snel antwoord ...

MarkS
9 november 2009, 12:44
Gebrekkig/slecht vertaald Nederlands, Western Union.... hoeveel meer hints heb je nodig?

G.G.
9 november 2009, 12:45
Betaling is door International Money Transfer (Western Union) voor een snelle verzending en om te voorkomen dat vertragingen in de aflevering.


Mijn nekharen gaan overeind staan..... Western Union heb ik niet veel goed over gehoord, via bekenden. Heel makkelijk om mee te rotzooien.

Kakihara
9 november 2009, 12:45
Zelf zou ik het niet vertrouwen : weinig geld voor een Les Paul Standard, en Western Union zou ook een belletje moeten rinkelen, net als het gebrekkige Nederlands.

AgileGhost
9 november 2009, 12:47
Oplichters, overduidelijk.

marhoog
9 november 2009, 12:48
Ik zou het ook niet aandurven....
Lekker verder zoeken..

Arjan12
9 november 2009, 12:51
http://z.hubpages.com/u/841016_f520.jpg

a.c.
9 november 2009, 12:53
if you pay peanuts you get monkeys

gorgasm
9 november 2009, 13:01
pic

priceless!!!!

highflyers
9 november 2009, 13:13
als ik zo zie hoe hij geregistreerd staat en wat zijn adres is kloppen er te veel dingen niet aan die mail.
In die mail blijkt het een handelaar en zou die ergens anders wonen buiten Nederland.
Bij mij gaan er dan alarm bellen rinkelen meestal doe ik een beetje onderzoek en als ik het totaal niet vertrouw neem ik contact op met me oude collega's in blauw.
kijk ik ben geen gitaar kenner maar wel een kenner van oplichters en dieven.
krijg je als je er een aantal achter de tralies hebt gewerkt.

TimS
9 november 2009, 13:14
Even voor de duidelijkheid: deze mensen zitten vaak in landen als Nigeria en bieden vanaf daar producten goedkoop aan op onder andere de nederlandse markt. Ze gebruiken voor het stelen van je geld vaak Western Union of directe overschrijving zodat je je geld onmogelijk terug kunt krijgen.

highflyers
9 november 2009, 13:31
Tim ondanks dat ik het met je eens ben over het mogelijke land van herkomst ben ik zelf altijd iets voorzichtiger met zulke dingen. ik moet dan altijd eerst zelf de dingen na kijken. dus elke keer als ik een mail krijg van dubieuze afkomst kijk ik of er iets mee gedaan kan worden. zo is een aantal jaar geleden rond om 2001/2002 er een onderzoek gestart na een grote benden uit dat land afkomstig maar met mensen in Nederland. uit eindelijk had dat in 2004 als ik me goed voor de geest haal gevolg in een internationale arrestatie van veel mensen. dat allemaal door een paar mailtjes.

Nicks
9 november 2009, 14:03
Iedereen die alleen maar die betaalmogelijkheden biedt is bij voorbaat al geen zuivere koffie. Code Rood bij mijn FAKE-alarm.

guitarkid
9 november 2009, 14:05
http://z.hubpages.com/u/841016_f520.jpg

Jij heb tenminste nog een T-shirt.....!! :seriousf:

Gr. C.

terrasbeest
9 november 2009, 14:12
Ik ben dus op zoek naar een Gibson Les Paul Standrad cherry burst.
Zo rond de 1500 wil ik uitkomen, kom ik dit tegen


http://muziekinstrumenten.tweedehands.net/elektrische-gitaren/new-2009-gibson-les-paul-standard-plus-electric-guitar.html

vraag me af of dit wel 'sound' is

Het enige wat er mogelijk ' echt' is, is de gitaar,de foto ervan ten minste.

TimS
9 november 2009, 14:14
Tim ondanks dat ik het met je eens ben over het mogelijke land van herkomst ben ik zelf altijd iets voorzichtiger met zulke dingen. ik moet dan altijd eerst zelf de dingen na kijken. dus elke keer als ik een mail krijg van dubieuze afkomst kijk ik of er iets mee gedaan kan worden. zo is een aantal jaar geleden rond om 2001/2002 er een onderzoek gestart na een grote benden uit dat land afkomstig maar met mensen in Nederland. uit eindelijk had dat in 2004 als ik me goed voor de geest haal gevolg in een internationale arrestatie van veel mensen. dat allemaal door een paar mailtjes.

Ik ging er eigenlijk vanuit dat mensen in Nederland niet teksten gaan vertalen met google translate

guitarkid
9 november 2009, 14:34
Opvallend is dat de aanbieder in Drachten zit. Ik zou zeggen: mailtje erheen met de vraag om een afspraak om de gitaar te zien en evt. contante betaling...
Moet jij eens zien hoe er dan gereageerd wordt...:seriousf:
Western Union, rederij, verscheping etc... daaaaag !!!!

Gr. C.

BTW, onze Darren heeft nog wel wat gitaren in de aanbieding, dus wees gewaarschuwd.

marhoog
9 november 2009, 14:38
Hij heeft nog een aantal gibson's te koop staan.. ook niet de minste..

zeppo
9 november 2009, 15:57
Hij heeft nog een aantal gibson's te koop staan.. ook niet de minste..

Mooi he, ik heb ook iets te koop, kost maar 50K, geld overmaken via Western Union graag.

http://i53.photobucket.com/albums/g45/msabatini78/ferrari.jpg

MichaelSS
9 november 2009, 16:13
WU wordt alleen gebruikt voor het witwassen van gelden. Kijk er maar mee uit.

geert1976
9 november 2009, 16:38
Ik ben dus op zoek naar een Gibson Les Paul Standrad cherry burst.
Zo rond de 1500 wil ik uitkomen, kom ik dit tegen


http://muziekinstrumenten.tweedehands.net/elektrische-gitaren/new-2009-gibson-les-paul-standard-plus-electric-guitar.html

vraag me af of dit wel 'sound' is

Nee, compleet uit de toon en uit de maat, wordt wakker joh, dit stink naar Nigeria all over.

je gaat je toch niet in je **** laten naaien door een stelletje oplichters.

wakker worden, wakker worden, wakker worden:chicken::chicken::chicken::chicken:

Gothra
9 november 2009, 16:54
Gibson Les Paul Standard Plus Kenmerken:

Body Wood: Mahogany, niet-weight-Chambered opgelucht

De gitaar zelf is in ieder geval opgelucht!

pannekoek
9 november 2009, 16:56
foto is natuurlijk echt maar wat een belabberde advertentie :seriousf:

ACSlater
9 november 2009, 17:06
Deze en andere advertenties heb ik een maand terug al aangegeven maar Tweedehands is nogal laks. Dit soort dingen moet je streng op modereren.

budje
9 november 2009, 19:07
Uw bestelling wordt verzonden worden via FedEx-koerier dienst en zal de rederij 48 uur recht om uw bestelling te leveren aan uw voeten




:seriousf:

Bram+
9 november 2009, 20:36
Ik ging er eigenlijk vanuit dat mensen in Nederland niet teksten gaan vertalen met google translate
Houd er wel rekening mee dat de verkoper uit friesland komt eh? :soinnocent:

nickofzo
9 november 2009, 21:01
Wacht je snel antwoord ...

achja, als je toch van plan bent geld in een bodemloze put te gooien kan je het ook gewoon op mijn rekening storten

MarkS
9 november 2009, 21:37
Mooi he, ik heb ook iets te koop, kost maar 50K, geld overmaken via Western Union graag.

http://i53.photobucket.com/albums/g45/msabatini78/ferrari.jpg

Prima! Stuur maar op! Dan maak ik morgen meteen het geld over! (Nog zo'n MP cliché...:D)

(en de laatste klojo die dat mailde had tijdens een eindeloze correspondentie ook nog de ballen om te schrijven: "Niets ten nadele van U hoor! Maar ik ben al eerder via Marktplaats opgelicht"...).