PDA

View Full Version : Kosten vervangen reverb-veer?



Arjan12
9 november 2009, 12:02
Weinig aan de titel toe te voegen eigenlijk: is een kapotte reverb-veer laten repareren een duur grapje?

Of is het gemakkelijk zelf te doen? Ik ben geen soldeerheld, maar als de kans dat ik iets sloop en/of mezelf elektrocuteer gering is, wil ik me er best aan wagen.

mcannegieter
9 november 2009, 13:12
Ik heb zojuist de 'nagalmbak' laten vervangen omdat ik zelf ook geen held ben. Dat kostte mij 120 euro in totaal. Heb je iig een indicatie denk ik.

Groeten,

Maarten

VanMeekeren
9 november 2009, 13:41
Volgens mij valt dat best zelf te doen. Zoveel stroom loopt er vast niet doorheen; bij mijn DSL was het gewoon aangesloten met twee van die rood/wit snoertjes.

Qua stukmaken? Tsja, als je over een heuvel rijdt met je amp in de auto, hoor je de veer ook aardig klapperen, kan ook geen kwaad. Dan kun je er ook wel wat in om pielen toch?

Van Meekeren

TimS
9 november 2009, 14:19
Nieuwe reverb tank kost volgens mij nog geen 4 euro, dan hoef je geloof ik alleen de stekkertjes er in te pluggen en dat ding vast te schroeven.

VanMeekeren
9 november 2009, 14:24
Nieuwe reverb tank kost volgens mij nog geen 4 euro, dan hoef je geloof ik alleen de stekkertjes er in te pluggen en dat ding vast te schroeven.

Nou, ik geloof niet dat zo'n accutronics ding een 4 euro kan kosten. :o

TimS
9 november 2009, 15:16
Nou, ik geloof niet dat zo'n accutronics ding een 4 euro kan kosten. :o

Oeps, ik was een nul vergeten :chicken:

Ash ketchum
9 november 2009, 17:54
Oeps, ik was een nul vergeten :chicken:

Deden ze dat maar als je een nieuwe amp ging afrekenen :cheerup:

pasqual
10 november 2009, 21:03
ik heb een 17" reverbtank van accutronics gescoort via marktplaats voor 20 euro incl. verzendkosten. natuurlijk kan je ook de boot ingaan met een deal via marktplaats.... enfin, het hoeft niet duur te zijn. je moet alleen ff kijken of alle waardes overeenkomen die op de tank vermeld staan. het vervangen zelf stelt niets voor, behalve natuurlijk als je je halve amp moet slopen om erbij te kunnen:???:

groeten Pasqual.