PDA

View Full Version : Nova Delay / DD5 of 7..



zeiler
8 november 2009, 23:11
Hallo!

Na mijn nieuwe amp en een overdrive pedaal ( deze: http://www.myspace.com/reverentsoundseffects gebouwd door een vriend van mij in Engeland)... wil ik graag een delay pedaal aanschaffen, omdat er in de muziek die ik speel nogal veel met delay wordt gewerkt :)!

Een andere kennis van mij in de VS heeft aangeboden zijn NOVA delay te verkopen aan mij, dat zou inclusief die 19 % belasting uitkomen op 155 euro... in mint conditie, echt heel puik!!!

Nu is de andere optie een Boss Delay te kopen met een tap tempo, wat uit zou komen op een (als ik MP geloof) een 80 tot 120 euro, verschilt per conditie en tap tempo included of niet...

---

Die 155 voor de Nova is een hele nette prijs, kost bij musicstore nieuw 230 euro!

---

Ik ben relatief nieuw met pedalen. Nu vroeg ik mij dus af: moet ik gaan voor de duurdere versie met presets, tap tempo en alles, met toekomst persepectief?

Of zal ik een Boss delay + tt kopen, en het geld dat over is weer in een potje doen voor een volgend pedaal??? Simpeler, maar misschien wel net zo effectief :s...


Of natuurlijk een derde optie, zijn er nog andere handigere opties voor een fijne delay??? ZIe wel dingen als Carbon Copy enzo voorbij komen,
maar dat heeft bijv geen tap tempo wat ik opzich wel handig zou vinden!

---

Wat zouden jullie doen?? Wat zijn nou de voor en nadelen hierin? Op betrouwbaarheid van de verzender in de VS is voor mij geen issue, hij's 100 % te vertrouwen wat dat betreft :p!

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven!

alvast bedankt!

Zeiler

Tankman
9 november 2009, 09:34
155 voor een Nova Delay is niet verkeerd. Ik haak echter af bij de bediening. Voor mij teveel ingewikkelde dingen met knopjes. Ik wil altijd graag tijdens een show op mn knieen kunnen gaan en de knopjes direct zonder gezeik aan kunnen passen.