PDA

View Full Version : Metalband zoekt 2e gitarist(e) en drummer, omgeving Tilburg!



Rens van Herpt
8 november 2009, 20:39
Dag iedereen,

wij zijn Rens (ik) en Sven (bassist) en wij zoeken nog mensen voor in onze band. Wel te verstaan een 2e gitarist(e) en drummer. Wij spelen nu ongeveer 1 jaar samen, en hebben ook al een mooi aantal nummers geschreven. Alleen zitten we nu op het punt kleine concerten te gaan geven. Hiervoor hebben we echt een uitbreiding nodig. Reageer maar als je interesse hebt, of als je iemand kent die dat heeft!

Mvg,
Rens van Herpt

bro
2 februari 2010, 08:58
Hee,
Zzijn jullie nog op zoek naar een metal drummer ???
Ik ben rob 29 jaar drum vanaf mn 11de , veel ervaring met metal
Heb 6 jaar les gehad . daarna in veel bandjes gespeeld
speel nu in necronomic in eindhoven maar ben op zoek naar iets nieuws en wat dichter bij huis .

Ik zou graag een keer komen kijken naar jullie en mee spelen .
laat maar horen wanneer dan neem ik mn dubblebass mee en mn bekkens

groet Rob

Schuey
2 februari 2010, 15:11
Hebben jullie muziek online beschikbaar?
Ben al een tijdje opzoek naar een bandje waar ik als slag gitarist terecht kan!

Heb alleen nog geen seconde podiumervaring though..

edit:
oh oud topic..

Rens van Herpt
3 februari 2010, 00:26
Wij zijn nog steeds op zoek naar een stel muzikanten, dus bro als je een keer wilt komen luisteren kan dat. Wanneer je wat mee zou willen spelen, gaan we even op zoek naar een oefenruimte.

Als dit snel geregeld is, wordt het een keertje volgende week.

Shuey; wij hebben helaas geen muziek online beschikbaar. Wel zoeken we ook nog steeds een extra gitarist. We hebben geen opname-apparatuur beschikbaar dus kunnen ook niks opnemen etc. Sven heeft wel wat podiumervaring, maar ik ben nog een broekie qua podiumervaring. We hebben slechts 1 voorproefje gegeven van onze muziek op mijn eigenste verjaardag, de reacties waren goed. Alleen beetje droog zonder drums.

Laat maar wat weten Shuey of je misschien een keer mee wilt spelen? Ik weet niet of Tilburg te ver weg is voor je?

Bro; herhaling: ik zal uitzoeken wanneer we een oefenruimte hebben. Dan kun je wel terecht.

In ieder geval bedankt voor de interesse!

Schuey
3 februari 2010, 16:29
Ah ok, heb je wat namen van bands waar ik aan kan denken?

Tilburg is goed te doen, moet wel met het OV komen maar is niet echt een probleem.

Rens van Herpt
3 februari 2010, 16:49
Als ik wat namen moet noemen zullen het deze zijn: Death, Cannibal Corpse, Belphegor, Man Must Die, Machine Head en Slipknot. Erg divers.

Als andere mensen het moeten noemen komt ook Dream Theater (waarom weet ik niet, ik vind ze saai) naar voren.

We zitten best wel in de rare riffjes, ritmes, tempowisselingen en meer vage troep. Dat maakt het wat uitdagender. Anders moet je gewoon een keertje komen luisteren, dan is het wat duidelijker.

Schuey
3 februari 2010, 18:12
Cool, tempo wisselingen ken ik van Metallica ja, wel lastig maar wel cool als het lukt :) Ik kom graag een keertje luisteren, mijn interesse is gewekt ;)

bro
5 februari 2010, 08:57
is goed ,jij ook bedankt voor je reactie
ik ben benieuwd naar jullie muziek , de band die je noemde vin ik ook vet,
dus dat zal wel goed komen

we kunnen wel ruimte reserveren 013 heeft goede spullen staan,
anders in de hall of fame

laat wel op tijd weten want mn spullen staan in eindhoven , dan kan ik ze ophalen

gr Rob