PDA

View Full Version : ibanez concord



thijser
8 november 2009, 10:43
Ik heb eigenlijk nog nooit iets in dit gedeelte van het forum gepost maar wilde dit toch even posten. Ik vond deze 12 snaar gisteren in een kringloop winkel. Hij blijkt in 1974 te zijn gebouwd en had een nieuw waarde van 1000 gulden. Ik heb de gitaar voor 10 euro weten te bemachtigen. Het geluid is echt geweldig!

hier 2 foto's

http://i23.photobucket.com/albums/b367/thijser/ibanez.jpg

http://i23.photobucket.com/albums/b367/thijser/ibanez2.jpg

--=HANS=--
8 november 2009, 11:42
Wat een mazzel zeg!
Hoe noemen ze dat ook al weer.......eh.........stinkend jaloers?

Veel plezier ermee!!

LaurentB
8 november 2009, 11:45
Oh, en dat vind jij wel leuk hè, om heel Gitaarnet op zondagochtend knalgroen van jaloezie te laten uitslaan vanwege zo'n vondst?

thijser
8 november 2009, 12:03
Oh, en dat vind jij wel leuk hè, om heel Gitaarnet op zondagochtend knalgroen van jaloezie te laten uitslaan vanwege zo'n vondst?

idd ;) :D

Plant
8 november 2009, 14:48
Mooi hoor! Wat zit daar nou voor lichte plek achter de brug, is ie daar los geweest of is dat licht-effekt?

@ LaurentB

Hoezo jaloezie? Jij hebt toch ook pas een gitaar bij de kringloop gescoord? Was het niet een oude Landola? Of bleek die achteraf toch niet zo mooi te zijn?

LaurentB
8 november 2009, 17:18
Mooi hoor! Wat zit daar nou voor lichte plek achter de brug, is ie daar los geweest of is dat licht-effekt?

@ LaurentB

Hoezo jaloezie? Jij hebt toch ook pas een gitaar bij de kringloop gescoord? Was het niet een oude Landola? Of bleek die achteraf toch niet zo mooi te zijn?

Nou, pas, pas...dat is al twee jaar geleden hoor, en die gitaar moest ik wel eerst zelf weer aan elkaar lijmen en die heeft nieuw beslist geen 1000 gulden gekost.

Git Aar
8 november 2009, 17:57
Zo te zien kan je er ook mee hockeyen :)

Goede vondst! Feli..

jazzie1
9 november 2009, 20:01
Kijk ..hier snap ik werkelijk niets van!!! Was zelf vorige week in een kringloopwinkel hadden ze ook een gitaar staan ...hondo..zag er absoluut niet uit en toch hadden ze de moed (of het lef 't is hoe je het bekijkt) om er 30 euro voor te vragen!!
En dan kom jij met zo'n vondst!!! Ongelofelijk....:crazyhappy: Gefeliciteerd!!

Plant
9 november 2009, 22:28
Nou, pas, pas...dat is al twee jaar geleden hoor, en die gitaar moest ik wel eerst zelf weer aan elkaar lijmen en die heeft nieuw beslist geen 1000 gulden gekost.

2 jaar...:???: Toen zat ik nog niet eens op het forum. Waarschijnlijk heb ik het dan hooguit een paar maanden terug gelezen in een oud topic welke weer eens opgerakeld was.

Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik loop hier in Eindhoven ook wel eens te struinen en als ik dan al een gitaar zie kost die altijd meer dan een tientje en ziet er in de verste verte niet zo goed uit uit als die Concord op bovenstaande foto :(

"Some guys have all the luck". Proficiat!