PDA

View Full Version : Grunge band starten omgeving Raamsdonksveer



Mad Mike
8 november 2009, 00:20
Ik zoek mensen om een Grunge band mee te starten.

Ik speel zelf nu bijna 2 jaar gitaar, waarvan 1 jaar serieus.


Ik zoek nog een: ''zanger, eventueel een ritme gitarist, en een drummer in de buurt van Raamsdonksveer'' Heb helaas nog geen band ervaring......


Qua stijl zat ik te denken aan: ''Nirvana, Alice In Chains, Mudhoney, Soundgarden, Screaming Trees, Seether, Crossfade etc.''


Indien je intresse hebt hoor ik het graag.......

black rider
8 november 2009, 20:54
Hoi,
Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar wij zijn nog wel op zoek naar een bassist (ik neem tenminste aan dat je bas speelt, wordt niet helemaal duidelijk uit je advertentie?). We spelen melodieuze punkrock in de richting Lemonheads, Husker Du en Replacements. We repeteren in principe in tilburg, maar daar kan evt. over gepraat worden. Als het je wat lijkt hoor ik het graag.

Mad Mike
8 november 2009, 21:31
Hoi,
Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar wij zijn nog wel op zoek naar een bassist (ik neem tenminste aan dat je bas speelt, wordt niet helemaal duidelijk uit je advertentie?). We spelen melodieuze punkrock in de richting Lemonheads, Husker Du en Replacements. We repeteren in principe in tilburg, maar daar kan evt. over gepraat worden. Als het je wat lijkt hoor ik het graag.

Ik ben eigenlijk gitarist, (vergeten erbij te zetten) maar bas kan ik ook wel degelijk.

Spelen jullie covers of/en eigen werk? Jaar ervaring? Tilburg zou eventueel moeilijk voor me worden, aangezien ik nog geen eigen vervoer tot beschikking heb. :( (ben wel achtien)

Mad Mike
20 november 2009, 11:42
Niemand??????

ouwereus
2 december 2009, 23:54
Misschien kunnen we eens jammen. Dan kunnen we kijken of het wat gaat worden ;) Ik kom uit g'berg en speel gitaar.

Voor meer info schiet even een pm af.

Mad Mike
16 december 2009, 13:20
Misschien kunnen we eens jammen. Dan kunnen we kijken of het wat gaat worden ;) Ik kom uit g'berg en speel gitaar.

Voor meer info schiet even een pm af.

Sorry voor de late reactie, ik dacht niemand reageert. :o

PB gestuurt...... ;)


Je bent inderdaad gitarist, ik had de PB te snel verstuurd waardoor ik dat stuk helaas niet had gelezen. :roll:

Mad Mike
19 december 2009, 20:05
Aangezien het met de laatste persoon helaas niets is geworden zoek ik nog steeds een: ''ritme gitarist (die eventueel ook kan zingen), bassist, en een drummer''.

Iemand die wil rocken?????? (ben trouwens 19)

Mad Mike
3 januari 2010, 22:31
Nog steeds niemand?

System Of A Down, Nirvana, Seether, Godsmack, Alice In Chains, eigen werk?????? :(