PDA

View Full Version : Prachtige backing ingepeeld "In another mood"



covermark
7 november 2009, 23:04
Hallo, ik heb een prachtige backing gevonden die ik heb ingespeeld. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

2e van boven

http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=956159

Gert-Jan
7 november 2009, 23:33
lekker gespeeld, mooi gefraseerd en hele vette sound!

Toni Penta
8 november 2009, 00:33
wow! Ik houd wel van dit sfeertje.
Een prachtig geluid, en je beheerst je technieken.

Klinkt echt goed!

covermark
9 november 2009, 09:58
Bedankt voor jullie reacties.

De complimenten voor het geluid vind ik minstens zo geweldig. Ik heb een poos geleden een nepstrat voor 80 euro kunnen "scoren". Gemiddeld gaan de verhalen dat "hoe duurder de gitaar, hoe beter de sound". Nou wil ik niet zeggen dat mijn geluid perfect is maar ik ben er zelf inderdaad wel tevreden mee. Ik heb het opgenomen met Boss Micor BR, gewoon met standaard presetje.

glennshred
9 november 2009, 18:54
Hey covermark,

Prachtig gespeeld jong.. ik luister niet veel naar instrumentals maar dit
is wel professioneel gedaan, de noten zijn erg vloeiend gespeeld, de klank
is mooi en zuiver en heeft een emotioneel tintje.

Iets waar ik nog veel van zou kunnen leren.

Ibanez666
9 november 2009, 19:51
Gemiddeld gaan de verhalen dat "hoe duurder de gitaar, hoe beter de sound".


Hier op GN? Nee joh hoe kom je daar nou bij? ;)

lekker gespeeld!

The Lo Lands
9 november 2009, 21:08
Grootste deel van je geluid zit in de vingers! Mooi gedaan man! Nu een eigen backing track maken en daarover spelen maakt het helemaal af :)

benwave
9 november 2009, 22:40
Echt een lekker geluid Mark.. en top gespeeld.
Heb je die Strat toevallig op een rommelmarkt gekocht ?? Misschien is het wel een ouwe..?
Was het maar waar Mark....prima geluid

covermark
11 november 2009, 09:28
Echt een lekker geluid Mark.. en top gespeeld.
Heb je die Strat toevallig op een rommelmarkt gekocht ?? Misschien is het wel een ouwe..?

Nee hoor, gewoon bij een particulier. Ik kijk nog wel eens op de veilingsites. En soms ..... heb je een gevoel dat je gewoon even moet gaan kijken en luisteren. Ik heb m gewoon gekocht zonder op een versterker aan te sluiten. Blijkbaar kan ik akoestisch al een beetje beoordelen of iets goed of slecht is. :p Het is inderdaad geen ouwe, zou voor mij ook niet hoeven hoor. Maar hij speelt heerlijk, is stemvast, niet te zwaar qua gewicht oftwel voor mij prima. Ik hem hem wel een klein beetje aangepast. Onder andere dichte elementkapjes erop gezet en 1 toneknop erafgehaald en het gat dichtgeplakt. Kijk natuurlijk is het geen zwarte strat zoals de jouwe die zo mooi kan 'zingen', maar ik kan er lekker mee door de bocht.

Allemaal bedankt voor het luisteren en de reacties !!

http://www.gitaar.net/dynamic/phorum_thumbnails/814/91f/fee/f0e/df2/7f5/60d/e36/8a3/e9e/57_300x300.jpg

Sonno
12 november 2009, 11:21
Mooie nootkeuze en super netjes gespeeld! Klinkt erg lekker voor een zondagmiddagje!

Gr. Sonno

minas
12 november 2009, 22:14
Zeer lekkere sound. En echt mooie fraseringen bij al je stukken!

Riky
13 november 2009, 18:12
lekker stukje muziek(Y) Tof! Word er lekker vrolijk en rustig van.