PDA

View Full Version : Naar welke concerten ga jij binnenkort?



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8]

HaroldA
5 december 2022, 12:20
How Being Late And Volatile Was Axl Rose's Contribution To The Guns N' Roses Brand (https://www.forbes.com/sites/ruthblatt/2014/05/27/how-being-late-and-volatile-was-axl-roses-contribution-to-the-guns-n-roses-brand/?sh=49f18397e892)

Een artikel uit 2014...

Pepe
5 december 2022, 12:25
Oh, hij heeft zijn leven gebeterd?
Hij gooit vanaf nu ook zijn microfoon niet meer in het publiek heeft ie beloofd.
Hij blijft volatile dus garantie tot de deur.:D

Axl Rose Might Be Trying To Get Guns N’ Roses Fans Pissed Off By Being Late According To DJ Ashba (https://rockcelebrities.net/axl-rose-might-be-trying-to-get-guns-n-roses-fans-pissed-off-by-being-late-according-to-dj-ashba/)

HaroldA
5 december 2022, 12:54
Axl Rose Might Be Trying To Get Guns N’ Roses Fans Pissed Off By Being Late According To DJ Ashba (https://rockcelebrities.net/axl-rose-might-be-trying-to-get-guns-n-roses-fans-pissed-off-by-being-late-according-to-dj-ashba/)

> The guitarist left the band in 2015

Remork1970
5 december 2022, 13:02
Mijn batterij gaat 2 dagen mee; 1,5 als het scherm veel aan is.

Daarnaast kan ik alleen maar mensen vinden die zeggen dat GnR op tijd start; en soms zelfs te vroeg: https://www.reddit.com/r/GunsNRoses/comments/uij1zl/does_axl_still_show_up_late/

Heb je bewijs voor jouw statements, of roep je maar wat?

Goffertstadion, Nijmegen, eind eighties, of begin nineties ergens, support act tegen 18:00 podium af, gnr ca. 21:15 erop.

Pepe
5 december 2022, 13:03
Je hebt natuurlijk een punt,
de laatste 30 jaar notoir te laat wil helemaal niets zeggen over morgen,
Ik denk zelf dat hij altijd op tijd begint maar zijn publiek vaak te vroeg is.


https://zumic.com/wp-content/uploads/2013/02/axl-rose.gif

HaroldA
5 december 2022, 13:13
Goffertstadion, Nijmegen, eind eighties, of begin nineties ergens, support act tegen 18:00 podium af, gnr ca. 21:15 erop.

Dat is 35 jaar geleden. Heb je nog iets van deze eeuw, want dit gaat over concerten in de nabije toekomst.

Remork1970
5 december 2022, 13:21
Dat is 35 jaar geleden. Heb je nog iets van deze eeuw, want dit gaat over concerten in de nabije toekomst.

Een vos verliest wel z'n haren, maar niet z'n streken, en ik denk dat dat voor dhr. Rose zéker opgaat!

Remork1970
5 december 2022, 13:24
Trouwens, Guano apes, vleermuizenstrontapen? Rare naam, maar dat kan aan mij liggen. Chick Corea snapte ik ook al niet.

arjanb01
5 december 2022, 13:25
23 december ga ik naar Ed Struijlaart, hij doet nu unplugged toer met Clapton nummers en speelt integraal die hele unplugged cd van hem.
Ben benieuwd 😁

HaroldA
5 december 2022, 13:34
Een vos verliest wel z'n haren, maar niet z'n streken, en ik denk dat dat voor dhr. Rose zéker opgaat!

Maar toch komt hij al jaren netjes op tijd, dus vanwaar jouw opmerking dat dat niet zo is?

Remork1970
5 december 2022, 13:35
Ach ik was gewoon een beetje ironisch, verder niks achter zoeken!

MarkS
10 januari 2023, 23:57
A.s. zaterdag Willemeen Arnhem.

De gebroeders Jolink (Grolschbusters) hebben een nieuw punkkrockbandje: Donder (“ut ni-je geluud uut de Achterhoek”)
En Skroetbalg speelt ook.
Avondje punkrock in dialect dus

Erik de Perik
11 januari 2023, 00:14
Vroeger niet meer dan slagerij Lovink. Prima zaak en hun zoon zat in een bandje.

Kim Wilson
11 januari 2023, 07:43
A.s. zaterdag Willemeen Arnhem.

De gebroeders Jolink (Grolschbusters) hebben een nieuw punkkrockbandje: Donder (“ut ni-je geluud uut de Achterhoek”)
En Skroetbalg speelt ook.
Avondje punkrock in dialect dus

Klinkt nu al leuk!

MarkS
21 januari 2023, 22:34
11 februari Bullhammers en Haymaker in Maddogs Groesbeek. Dat wordt een stevig bont en blauw beukfeestje.

MarkS
30 juni 2023, 15:22
Morgen UK Subs Farewell Tour Effenaar. Laatste concert in NL. Support Act: DONDER ( zie hierboven)

MarkS
12 juli 2023, 18:03
Vrijdag 14 juli
Arnhem Punkfest IV
Scheisse Minelli
Neuroot
M.D.C.
Discharge

Zin an!

beruk
14 juli 2023, 22:32
Nielson en Motorpsycho, zin in.

purplejohn
15 juli 2023, 14:20
8 november Greta van Fleet en volgend jaar 3 februari Purpendicular met Ian Paice in de Pul. Verder is er niet veel soeps voor een ouwe rocker als ik. Ben wel erg benieuwd naar die laatste.

Pepe
15 juli 2023, 14:51
Dat hele alternate low budget circuit is idd slechts een schim van wat het geweest,
kon je vroeger blind naar Gigant, Roosje, Lantaarn, Melkweg enz gaan voor een leuke avond, dan kom je nu bij een hiphop, dance of godbetere tribute uit....
enfin, pilletje
Paar weken geleden iig Ribot's Ceramic Dog en in november Deus (ook al 40 euro exc admin/resv/lidmaat kosten)

Tupelo
15 juli 2023, 17:34
Ik ga proberen Breda Barst te bezoeken dit jaar.
Ben er niet meer zo mee bezig, maar een oud maatje van me wees er pas op, en 't is één van de weinige dingen die nog die ouderwetse Indi vibe heeft.

Maandje geleden bij Muse geweest op het Malieveld.
Was mijn eerste grote concert, zo niet eerste concert, na corona.
Was gezelllig.
Bijzonder om weer eens mee te maken.
En ik heb nog steeds niet veel met Muse, behalve live. :)