PDA

View Full Version : Line6 relay G30



Rongear
6 november 2009, 19:40
Omdat ik al een tijdje tegen het probleem aanliep dat mijn Samson stage 5 wireless guitar system clipte op de zender waardoor mij cleane gitaargeluid een randje kreeg, van de week de stoute schoenen aangetrokken en De line6 relay G30 aangeschaft. Gisteravond in de oefenruimte aangesloten, meer kan je ook niet eigenlijk met dat ding en aangezet. Verhip geen ruis op m'n in ear, zou ie t wel doen. Ja hoor akkoordje aangeslagen en hij doet t. Echt verbazingwekkend stil. Even lekker op de lage e omgehakt en nee geen randje, gewoon strak geluid. Gelukkig eindelijk van dat randje af.. Pfff. In de mix kwam m'n strat er plots veel beter uit dan voorheen, de cleane en vooral de overstuurde sounds klinken strakker, echt verbazingwekkend. Ik had de deal gemaakt dat als ie niet zou bevallen ik m terug mocht brengen maar dat doe ik lekker niet. Z'n 300 euri meer dan waard... Ook nog wat negatiefs, jazeker, geen 19 ". das balen, gelukkig past ie nog bij m'n GT 10 in de case, maar dat is dan ook het enige nadeel wat ik kan bedenken. Wil ik hier wat mee zeggen... neuh, moest het alleen ff kwijt :):):):):) :strat:

Rongear
31 maart 2010, 19:20
Na deze lovende recensie mijnerzijds moet ik na 4 maanden gebruik hier toch iets aan toe voegen. Over het geluid ben ik nog steeds ten volle tevreden. Over de constructie van de zender wil ik nog wel even wat kwijt. De beltclip was na drie keer gebruik al los en dus viel de zender van de gitaarband af, gelukkig bleef ie hangen aan de kabel. Ik bleek het intenet afsneupend niet de enige met dit probleem. Nu na 4 maanden bakkeleien met leverancier en line6 nu de deal gemaakt om de g30 terug te brengen en de g50 (want die is van metaal ipv kunststof) op te halen zodra die leverbaar is en dat is vanaf komende vrijdag heb ik begrepen van de vertegenwoordiger van line6. Wordt vervolgd............

:strat:

Wiellem
31 maart 2010, 21:52
Zit de zender die je signaal verstuurd dan vooraan het podium aan je pedalboard of gaat er een extra kabel naar je versterker?

Rongear
3 april 2010, 10:51
De zender zit aan de gitaarband, neem aan dat je de ontvanger bedoeld. Die zit in de case bij m.n GT 10 en gaat daar met een kort kabeltje de input in. Voorheen had ik idd kabel heen en weer lopen naar de ontvanger maar omdat de ontvanger stompbox is en geen 19" is het het gemakkelijkst in mijn geval om deze bij m'n GT 10 te plaatsen. :strat:

Rongear
22 april 2010, 07:03
Zie :http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=134437 :strat: