PDA

View Full Version : Eindelijk!



Geert121
6 november 2009, 16:09
Hallo allemaal,

Ik ben dus nieuw hier, 17 jaar oud, en speel al 2 á 3 jaar gitaar! Ik zat al een tijdje op het forum rond te neuzen en nu heb ik me dus aangemeld!
Ik heb een charvel model 6 en een epiphone les paul custom, beide mooie apparaatjes! Mijn versterkers zijn een Fender deluxe 112 plus en een Roland Microcube RX. Ik speel van alles, van ACDC tot ZZ top!
Ik ben van plan om een eigen EVH Frankenstrat te maken dus ik zal nog het meeste aanwezig zijn in het zelfbouw forum!

Groeten
Geert

hanz777
6 november 2009, 16:19
Heej Geert,

Welkom hier, altijd leuk een zelfbouwer erbij op het forum:)
Al concrete dingen liggen voor je zelfbouw, of nog een beetje in de uitzoekfase?

Groetjes Hans

Geert121
6 november 2009, 16:35
Heej Geert,

Welkom hier, altijd leuk een zelfbouwer erbij op het forum:)
Al concrete dingen liggen voor je zelfbouw, of nog een beetje in de uitzoekfase?

Groetjes Hans

Ja! Ik heb al een body gekocht maar daar blijft het eigelijk nog bij, verder heb ik niet zoveel. Ik ben zoekende naar een maple hals en nog wat onderdelen!
Het wordt trouwens wel een budget gitaartje, ik ben maar een arme student:)

hanz777
7 november 2009, 09:28
Okej, stop er goeie elementen in zou ik zeggen, dan heb je al snel een leuke sound:) Niet alles hoeft heel duur te zijn wil je wat moois hebben hor.
Succes in ieder geval;)
Zie het wel voorbij komen op het zelfbouw forum al wordt het wat:)

VanMeekeren
10 november 2009, 16:36
Welkom!

Ik heb ook zelf een Frankenstrat gebouwd. Is grotendeels gewoon een Superstrat van een kleine Duitse maker.

Heb de body in het beroemde zwart/wit gestreept met rode achtergrond gespoten. Daarna een Jackson element als enige aangesloten in de brug. Verschrikkelijk schel geluid, maargoed ik heb hem ook meer voor de sier aan de wand hangen.

Van Meekeren