PDA

View Full Version : gezeur



slayurrr
7 april 2003, 18:14
hoi,

ook altyd dat gezeur van je ouders/zus/broer dat als je met distortion speelt weer krijgt te horen "bla bla dat klinkt toch nie al die hoge noten bla bla en ook geen leuk liedje dat je speelt hoor" terwijl je er een vette solo uitknalt...mjah wat wou je met een 25 watt versterker en een ibanez rg270, ik ben van plan een nieuwe versterker te kopen voor goede metal, ken alleen geen keus maken :sad:

hoofd
7 april 2003, 18:17
Peavey 5150, en ff zoeken in het VERSTERKER-gedeelte van dit forum :wink:. Met die Peavy krijg je je ouders wel weg :grin:

Negative K3 fan
7 april 2003, 18:30
Ja, even een 5150 full stack thuis op tien zetten en je hoort (in de letterlijkje zin van het woord) je ouders nooit meer klagen :grin:

BLOK182
7 april 2003, 18:45
En de rest van de straat hoort zichzelf ook nooit meer klagen :grin:

slayurrr
7 april 2003, 18:48
:smile: duzzuh peavy here i come :wink:

Negative K3 fan
7 april 2003, 18:58
Als je een beetje mazzel hebt blijft je huis nog overeind staan :smile:

MAar alle gekheid o een stokje, er zijn heel veel amps die geschikt zijn voor metal waaronder die peavey 5150.

Mijn advies: lees wat oude topics uit het versterker gedeelte door, want er zijn er al heel veel geweest over jouw vraag en ga dan een keer een dagje versterkers testen bij een betere gitaarwinkel.

BLOK182
7 april 2003, 19:17
Hoeveel kan / wil je uitgeven? p.s. er staan nog 5150 combo's op markplaats.

slayurrr
8 april 2003, 01:40
tjah wat het kost, kost het sparen moet ik toch nog, iemand raadde me ook zon marshall aan ik d8 de jcm800 ik moet iig wat groots hebbe waar mooi geluid uit komt + herrie :smile:

moretel
8 april 2003, 09:19
Koop een korch pandorra erbij, kan je op elk tijdstip lekker spelen en maak vervolgens eens een afspraak met de familie voor een paar tijden dat je ongegeneerd uit je dak kan gaan.

Mijn zus trok vroeger de stoppen uit het srtopcontact en liep nog te zeiken over het geluid als ik onversterkt speelde.

Volgens mij klagen de meeste familieleden van gitaristen :grin:

staartmans
8 april 2003, 10:06
Hey slayurr,

Je nickname doet vermoeden dat je liefhebber bent van de beste metalband aller tijden. Is het dan misschien een idee om eens wat Marshalls te proberen aangezien Kerry en Jeff daar ook op hakken?

Greetz, Martino!