PDA

View Full Version : Amateur Pedalboard maker gezocht voor m'n board af te werken



timkermans
6 november 2009, 14:16
Zoals in de titel duidelijk staat:

Ik zoek iemand die mijn board kan bekabelen, de verhoogjes maken, voeding deftig installeren, ect... Ik kan je in natura betalen, nl. in ruil voor gitaarlessen. Daar komen we zeker wel uit!

Het gear dat moet geinstalleerd worden is:
Board:
Showtec Showmaster 48 case
Pedals:
Line6 M13
5 enkele pedalen
GRX4 (midi gestuurde pedal switcher)
Voeding:
1Spot + Voeding M13

Laat maar iets weten als je de uitdaging aan kan! (P.S. Ik ben van Antwerpen)

Groetjes!

Tim
tel.nr. verwijderd

kenx
6 november 2009, 16:51
Geen goed idee, om je gsm-nummer zomaar in een topic te plaatsen...

timkermans
6 november 2009, 17:18
Ah? Ik heb geen geheimen... Waarom niet?

zeiler
7 november 2009, 14:19
omdat er mensen zijn die graag willen weten wat je niet geheimen zijn, en er naarstig op los willen spammen ;)!

Niet iedereen is hier van goed aard (sorry :p), daarbij: zoekrobots die alle fora nazoeken op internet adressen en telefoon nummers om je een ongezonde hoeveeheid ongewenste dingen toe te willen zenden ;)!

timkermans
8 november 2009, 17:42
OK! Thanks!

Bon,... Wie wil er mijn pedalboard ineen steken???

Tankman
8 november 2009, 17:55
Meeste mensen krijgen dan de neiging om zelf te gaan klussen en klooien met hun bord. Lijkt dat jou ook niet leuker?

Denk trouwens niet dat je weg gaat komen met gitaar lessen in ruil voor de arbeid.

timkermans
9 november 2009, 13:22
Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat techniek niet voor mij is... :-D

ACSlater
9 november 2009, 22:07
Ik heb ook mijn M13 in een Showmaster 48 case gezet met nog wat pedalen. Erg simpel! Voor solderen staan op Youtube mooie instructiefilmpjes. Het enige wat je nodig hebt is gereedschap en het materiaal. De rest kun je zelf met wat inzet. Zo'n beetje alle vragen staan op het internet beantwoord.

Tankman
9 november 2009, 22:57
"Ik kan je in natura betalen" klinkt trouwens heel fout....

Ik heb gewoon een Stagg Effectcase gekocht voor 40 euro en een rol kliteband en ben zelf aan het puzzelen geweest tot ik was moois heb wat ik ook makkelijk kan aanpassen en uitbreiden (of inkrimpen). Met klitteband is niks permanent.