PDA

View Full Version : Arctic Monkeys & Eagles of Death Metal @ HMH 10/11/09 EN 11/11/09



Tim..
6 november 2009, 13:04
Komende dinsdag en woensdag, Arctic Monkeys met special guest EoDM!:cheerup:

Allebei al gezien op lowlands, maar meer is beter!
Dus.. wie gaat er nog meer heen? en op welke dag? (zelf ga ik dinsdag heen)

heb er al weer zin in:crazyhappy:

ackm
6 november 2009, 16:41
Ik ga erheen , ook op dinsdag.

Ik was er 2007 ergens in december ook al bij en vond het erg leuk toen , ga samen met mijn vader die vind het ook nog wel mooie muziek :)

Eagles of Death Metal heb ik dus snel ff op youtube opgezocht en lijkt me wel een leuk voorprogramma , das wel zo leuk want de vorige keer was er zon rare elektro/funk band en dat vond ik echt niks (Reverend en the makers ofzoiets).

TimS
7 november 2009, 00:23
Ik ga Woensdag! :cheerup:

Voorprogramma is idd ook wel leuk.

Squier4ever
7 november 2009, 00:26
Voorprogramma vind ik eerlijk gezegd een stuk vetter dan de Monkeys, hoewel daar niks mis mee is! EODM zijn echt te gek! Supervette shows, waar de Monkeys (vooral de zanger) nogal in zichzelf gekeerd zijn.

ackm
7 november 2009, 07:44
Voorprogramma vind ik eerlijk gezegd een stuk vetter dan de Monkeys, hoewel daar niks mis mee is! EODM zijn echt te gek! Supervette shows, waar de Monkeys (vooral de zanger) nogal in zichzelf gekeerd zijn.

Ok dan ben ik erg benieuwd :)
Monkeys zijn idd wat in zichzelf gekeerd , heb ik geen moeite mee , vind ik leuker als mensen die als idioten rondspringen in strakke glitterbroekjes enzo. :)

Herman
8 november 2009, 00:17
Woensdag present!:cheerup:

TimS
9 november 2009, 23:43
Ik heb nu al 5 dagen griep, het is toch wel te hopen dat het woendag weer beter is.... :makeup:

ackm
11 november 2009, 10:57
Dit was de 4e keer dat ik naar een concert in HMH ging , maar sodeju de Monkeys waren echt goed gisteravond. Oude nummers hebben ze nieuwe jams en riffs in gezet zodat het allemaal wat verassend bleef (Zoals Still take you home) echt geweldig!

Tim..
11 november 2009, 12:10
Super! jammer genoeg weinig van EoDM kunnen zien, we waren iets later. Arctic Monkeys waren gewoon goed, gelukkig speelden ze nu wel When The Sun Goes Down, daar was ik erg blij om. Alex Turner blijft een in zichzelf gekeerde slappe dweil, maar daar erger ik me niet echt aan eigenlijk.

@TimS: al beter? zou zonde zijn als je dit moest missen

TimS
11 november 2009, 12:15
Klinkt goed!

Ik ben een soort van beter, dus ik ga gewoon. Nou ging ik met mijn vader, maar die is ook ziek geworden (door mij waarschijnlijk) en ik weet niet of die al weer beter is vanavond :makeup:

Squier4ever
11 november 2009, 12:50
Ik ga ook naar de hmh straks! Vriendin van me heeft 2 kaartjes gekregen van iemand die verkeerde kaartjes had gekregen, voor woensdag ipv dinsdag. Ze vroeg of ik mee wild. En dat kan ik niet weigeren natuurlijk! 2e keer Eodm in 2 weken en 4e keer dit jaar yeah!

TimS
12 november 2009, 16:51
Wowowowo wat was het goed :cheerup:

Ik heb al wat filmpjes gevonden met redelijke kwaliteit:

http://www.youtube.com/watch?v=OEXWi58k30M
http://www.youtube.com/watch?v=w39x_FvrDpQ
http://www.youtube.com/watch?v=KtvpCGSwR4c

En ik schrok me dood bij deze:

http://www.youtube.com/watch?v=ZIXBc-yQ-Qw

Herman
12 november 2009, 23:36
Ik vond het echt super vet! Eagles of death metal was een goeie opener, hoewel ik de zang soms wat moeilijk verstaanbaar vond. Maar waarschijnlijk hebben die jongens vanacht ook flink door gehaald en dat had er wel een beetje mee te maken denk ik. En wat beukt die drummer trouwens ongelofelijk hárd... heerlijk! :D En de dansjes van Hughes zijn ook wel briljant gheheh..

En de Arctic Monkeys? Vet!! Ik vond ze echt beter dan op Lowlands. Ze speelden sowieso gewoon goed, maar ik had het idee dat ze veel "losser" waren en meer in hun element. Ook vond ik de setlijst dit keer beter.

Ik las op nu.nl dat ze de podiumpresentatie niet goed vonden. Goed, ze zijn soms misschien wat stijfjes, maar ik vond dat ze gister gewoon een vette show neer hebben gezet. Deze gasten moet je niet van de ene kant naar de andere kant zien rennen, en dat past ook gewoon totaal niet bij hun. Het was gewoon echt een goeie show imo, al had ik het idee dat Turner wel een blowtje had gedaan vooraf.

Wel 1 puntje van kritiek wat me op Lowlands ook al op viel, Turner moet gewoon z'n gitaar omhouden, en niet gewoon alleen met een microfoon het podium te lijf gaan. Het ziet er nogal knullig uit en volgens mij weet hij zelf ook niet zo goed wat hij er mee aan moet zonder gitaar.

Voor de rest een dikke pluim voor de show van gister!:ok:

Squier4ever
13 november 2009, 12:11
Ik vond het echt super vet! Eagles of death metal was een goeie opener, hoewel ik de zang soms wat moeilijk verstaanbaar vond. Maar waarschijnlijk hebben die jongens vanacht ook flink door gehaald en dat had er wel een beetje mee te maken denk ik. En wat beukt die drummer trouwens ongelofelijk hárd... heerlijk! :D En de dansjes van Hughes zijn ook wel briljant gheheh..

En de Arctic Monkeys? Vet!! Ik vond ze echt beter dan op Lowlands. Ze speelden sowieso gewoon goed, maar ik had het idee dat ze veel "losser" waren en meer in hun element. Ook vond ik de setlijst dit keer beter.

Ik las op nu.nl dat ze de podiumpresentatie niet goed vonden. Goed, ze zijn soms misschien wat stijfjes, maar ik vond dat ze gister gewoon een vette show neer hebben gezet. Deze gasten moet je niet van de ene kant naar de andere kant zien rennen, en dat past ook gewoon totaal niet bij hun. Het was gewoon echt een goeie show imo, al had ik het idee dat Turner wel een blowtje had gedaan vooraf.

Wel 1 puntje van kritiek wat me op Lowlands ook al op viel, Turner moet gewoon z'n gitaar omhouden, en niet gewoon alleen met een microfoon het podium te lijf gaan. Het ziet er nogal knullig uit en volgens mij weet hij zelf ook niet zo goed wat hij er mee aan moet zonder gitaar.

Voor de rest een dikke pluim voor de show van gister!:ok:

Ik vond het ook vet, alleen is het publiek totaal geen EODM-waardig publiek. Suf indie/alto volk. Maar was wel een vette show, Joey Castillo beukt idd hard, maar ik had nog het idee dat hij zich inhield woensdag. In 013 mepte hij harder!

Arctic Monkeys waren een stuk leuker dan op Pukkelpop en Pinkpop 2007, wat beweeglijker en ik blijf erbij dat ik het nieuwste album misschien nog wel het vetst vind.

TimS
15 november 2009, 00:27
Ik vond het ook vet, alleen is het publiek totaal geen EODM-waardig publiek. Suf indie/alto volk. Maar was wel een vette show, Joey Castillo beukt idd hard, maar ik had nog het idee dat hij zich inhield woensdag. In 013 mepte hij harder!

Ik vond EODM leuk, maar ik had het wel gezien na 20 minuten, ik vond het allemaal hetzelfde klinken.

Dealer
12 december 2009, 05:58
sorry voor late reactie maar dit moet ik even kwijt

Ik was er ook bij en vond het verassend leuk

EODM had ik voor ik naar dat concert iets tegen omdat die clips zoooo flauw waren maar ze waren echt heel goed bij dit concert:) top


En Arctic monkeys natuur lijk ook. Veel ruig gespring en sjit, we stonden echt helemaal vooraan na een tijdje maar is jullie het ook opgevallen dat in het begin allemaal meisjes vooraan stonden te wachten. Toen begonnen de arctic monkeys met spelen en iedereen begon te duwen/pitten/springen en ik zag toen echt iets van in totaal (niet samen, maar meeste apart) 20 meisjes ofzo huilend weglopen. Ook een paar 40+ vrouwen die het niet meer konden hebben. Moest hier wel beetje om lachen


Niet verwacht, verassend leuk concert en sorry voor late reactie:P mayb is dit al te dood dat niemand reageerd maar zo oud is het eigk nou ook weer niet

goedenacht

Herman
12 december 2009, 14:36
Waarom heb ik het idee dat jij dit typte toen je uit de kroeg kwam?:dontgeti::hippie:

Mufftin
12 december 2009, 15:28
de drank stond nog naast hem volgens mij.