PDA

View Full Version : Michael Lee Firkins Clinic Gratis Entree



Bloodline
6 november 2009, 11:08
http://www.poppodiumromein.nl/agenda.php?id=324

Aanvang Clinic 15:30.

Later die avond geeft hij nog een concert, €9.

Voor de liefhebbers van Jason Becker: Dit is de man die End of The Beginning en op J. Becker's laatste plaat heeft gespeeld.

new deep
7 november 2009, 20:34
Cool! beetje uit de route alleen :)

marc_o
8 november 2009, 12:08
En volgende week speelt ie in Middelburg, zondagmiddag rond 17:00 uur in het Schuttershof. 100 meter van mijn huis, ik ben er zo ontzettend bij!

Jiboom
12 november 2009, 00:39
Ik ga 'm zaterdag zien in de Boerderij, Zoetermeer. Duo concert met Richie Kotzen. Maar ik ben toch vooral Michael Lee Firkins fan (en heb 'm nog nooit live gezien in de 18 jaar dat ik zijn muziek luister). Dus ik heb er zin in!

Tokaifan
12 november 2009, 12:49
Heb de beste man deze week pas ontdekt, maar wat een gitarist is het. Tsjonge jonge, geweldig.

marc_o
16 november 2009, 11:33
Heb met oordoppen (was wel even nodig) 2 uur pure vernedering doorstaan met het kwijl uit mijn bek. Wat een talent heeft hij toch, veel te bescheiden en jammer dat hij zich nooit bij een bekende band heeft aangesloten.
Mooie Dr. Z versterker en een TS808 met KeeleyMod, meer had ie niet nodig voor zijn basissound.

Luc-O
16 november 2009, 21:19
Met oordoppen (was wel even nodig)

Zeg dat! Tering, mijn collega's hebben vandaag wel honderd keer 'wat zeg je' gehoord...
Maar wat een sound heeft die gast. Cover van Black Betty was vet, goeie stem heeft-ie ook. Ik miste alleen de klassiekers Laughing Stacks en Rain in the Tunnel.

marc_o
16 november 2009, 23:10
Ja, klopt, hadden wel minder covers ingemogen, maar Runaway train maakt altijd veel goed.

Braindead
16 november 2009, 23:14
Chips dat ik dat gemist heb... Runaway train is magistraal!

Erik70
19 november 2009, 18:42
Sorry als ik hier fans ga beledigen (niet mijn bedoeling), maar ik vond Firkins maar een door pizza en McD. dichtgegroeide vergane glorie.
Om helemaal de grote plas over te vliegen om hier een paar hendrix-covertjes te doen...zonde van je tijd. Ok.. Runaway Train was leuk weer eens te horen.
Althans... voor zover het te horen was. Het geluid (zoals vaker bij supportacts) was absoluut bagger. Die TBS-klant achter de drums hakte alles zonder enige dynamiek (on)vakkundig vol. De bas was niet te definieren. De gitaar, zang en bas verzopen werkelijk in het drumgeweld.

Richie Kotzen was daar in tegen heeeeelemaal superrrr!



Ach...'ts maar een mening.

marc_o
20 november 2009, 10:37
Dat kan, ik heb 'm niet in een voorprogramma gezien maar in een bijna 2 uur durende liveshow van zichzelf, 100 meter van mijn huis op een zondagmiddag met een lekker biertje in mijn hand. Niets van een slecht geluid te bekennen hoor.
Ik zeg je dat er mindere manieren zijn het weekend te eindigen.

Over dichtgegroeid:
Ik sprak 'm na het optreden en zei 'm :"Well, it is a few pounds ago I last saw you."
Hij kon er wel om lachen.

Valley
17 september 2012, 22:18
Ook een Michael Lee Firkins clinic/masterclass bij GearPro in Nederweert. Gratis entree. Aanmelden alleen via patrick@gearpro.nl.
Datum: 18 september 2012 deuren open om 19.00 uur.