PDA

View Full Version : crate halfstack



vipskate
5 november 2009, 17:46
yooow

ik heb een crate halfstack ( http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/crate/gt-1200---g-412-sl )

deze werd dinsdag bij mij thuis geleverd, gisteren heb ik hem zonder problemen getest...
deze namiddag viel men geluid na enkele seconden spelen steeds weer uit
heb kabels en stopcontact verwisseld. nu test ik hem hierjuist en had hetzelfde voor maar dit was opeens verdwenen...

heeft iemand hier al eens last van gehad?
als hij morgen terug zo'n kuren heeft stuur ik hem terug op

marc_o
5 november 2009, 17:50
Nou, daar moet je inderdaad maar even goed op letten. Met de speakerkast zal in principe weinig mis zijn, maar wellicht een rotte kabel hier of daar, dat kan natuurlijk ook. Kijk of je de mogelijkheid hebt om het ook op een andere speakerkast te testen, dat scheelt namelijk een hoop opstuurwerk.
Verder een leuke set hoor, en dam'n, hoe kunnen ze het toch maken voor dat geld en ergens ook nog winst genereren.

Thiez
5 november 2009, 17:52
deze versterkers staat in ons repetitiehok. nooit problemen mee gehad de kerel dat ik erop gespeeld heb.
Het zou kunnen zijn dat er een los contactje ofzo in zit. Weet niet of je hem bij muziekwinkel gekocht hebt of via internet. Als het niet te veel moeite is om terug te gaan zou ik zeker terug gaan ermee.

Misschien eens kijken of het aan gitaarkabel of input van je gitaar ofzo ligt.

Het is idd zeker leuk versterkertje voor dat geld. vele malen beter dan de overbekende marshall HD100FX stack. (vind ik dan)

vipskate
5 november 2009, 17:55
ja tuurlijk is die beter dan de marshall mg 100 hdfx

ik heb er eentje voor thuis en eentje voor repetitiekot
diegene die nu thuis staat zorgde voor wat problemen maar alles lijkt in orde nu

goeie bakkies voor weinig geld

Trecion
6 november 2009, 12:37
Is deze amp ook wat voor moderne metal? is hij ook beter dan een cube 15x en kan hij emg's aan? :P

hij heeft namelijk wel een leuk prijsje

Riky
6 november 2009, 18:13
|Precies hetzelfde als jij beschrijft had ik met mijn tonelab. Ook mee treug gegaan. Kreeg een nieuwe mee natuurlijk. Later gevraagd wat er nou mankeerd. Bleek de kabel van de voedig niet netjes in de tranfo te zij vast gemaakt. Een net niet los contactje dus.

Mee treug gaan. Denk niet dat het over gaat.

Remork1970
6 november 2009, 18:17
Veel gleuk ermee!

Thiez
6 november 2009, 19:30
Is deze amp ook wat voor moderne metal? is hij ook beter dan een cube 15x en kan hij emg's aan? :P

hij heeft namelijk wel een leuk prijsje

echt het hele high gain werk is niet super strak maar hij kan een aardige portie metal spelen ja. Vermin is death metal band die voor ons repeteerd en ook hij speelt op die crate met een pedaal ervoor.

vipskate
7 november 2009, 13:22
het geluid valt niet meer weg sinds gisteren, ik denk dat het opgelost is

cluseau
7 november 2009, 14:28
het geluid valt niet meer weg sinds gisteren, ik denk dat het opgelost is

Door wie dan, een soldeerkabouter soms?


Nu je nog aanspraak kan maken op garantie zou ik het iig wel melden.

Frans.

pasqual
7 november 2009, 21:16
het geluid valt niet meer weg sinds gisteren, ik denk dat het opgelost is

als je eenmaal zo'n storing hebt gehad, krijg je 'm gegarandeerd weer terug ( vroeg of laat ). ga er toch gewoon mee terug. je hoeft niet bang te zijn dat ze je als zeurpiet gaan zien, hoor. je zal niet de eerste zijn die met een product terug gaat. dat is het risico dat bedrijven als feegback nemen, zonder controle opsturen naar klanten.

groeten Pasqual.