PDA

View Full Version : Squier van '89



ellisvertellis
5 november 2009, 13:08
Hallo,

ik heb een vraagje over een Koreaanse Squier van '89 (serial S919193). het is een Superstrat-achtige, heeft een Floyd Rose, maple hals en is knalroze. Redelijk goede staat, maar wel wat opsmukwerk nodig.

Mijn vraag: is dit de moeite om te renoveren of niet?

(kan nu even geen fotootje uploaden, excuses)

Blend
5 november 2009, 13:09
Nee, heeft totaal geen zin. Stuur maar 'n PM met je adres, dan haal ik 'm voor je op, en gooi 'm voor je weg.

Hiro
5 november 2009, 13:22
Nee, heeft totaal geen zin. Stuur maar 'n PM met je adres, dan haal ik 'm voor je op, en gooi 'm voor je weg.
haha duidelijk dus ;)

maar nee een squier is t niet echt waard om heel veel geld aan te spenderen, kan je beter zelf iets mee proberen te doen, kan je ook weer heel veel van leren

HANNESSTINKT
5 november 2009, 13:27
gewoon als klus gitaartje gebruiken maar ik zou er wel een foto van willen zien

ellisvertellis
5 november 2009, 13:27
Heh Blend: als ze van mij was, geen probleem!



Ok bedankt beiden!




edit: correctie > alledrie

Ibanez666
5 november 2009, 13:30
Samick maakt(e) best goede gitaartjes hoor! Ik zou er gerust wat geld (maar niet al teveel) tegenaan gooien.

macwilliams
5 november 2009, 14:54
Ik heb zo een in '87/'88 gehad in parelmoer wit. Body kan multiplex zijn maar het was een goede gitaar maar ik vond het halsprofiel tov mijn bc rich hals niet zo fijn. Dat is dus persoonlijk.

Voor weinig is het een geweldig ding.

geert1976
5 november 2009, 15:45
Het zijn hele ok gitaartjes en geen crap zoals sommigen willen doen geloven

Orgasmocaster
5 november 2009, 16:44
was het plusminus zo een?
zo ja, dan is het inderdaad een hele fijne gitaar. goed gebouwd en afgewerkt, fijne neck, en opvallend, een goede sustain!

http://i68.photobucket.com/albums/i24/m4rk0_0/guitars0105020.jpg

macwilliams
5 november 2009, 17:07
De mijne was het gewone strat model maar zonder slagplaat. Wel met FR trem

ellisvertellis
5 november 2009, 18:41
Nee, eerder een zoals Macwilliams... Morgen foto.

macwilliams
5 november 2009, 20:15
Alvast gefeliciteerd:ok:

Wat mag je ervoor neertellen?

ellisvertellis
6 november 2009, 02:13
Alvast gefeliciteerd:ok:

Wat mag je ervoor neertellen?

Heb er naar gevraagd: ze is niet te koop. Jammer, want (vreemd genoeg) spreekt het felroze kleurtje mij wel aan :???:. Ze gaat wel opgekalefaterd worden en da's altijd goed. Het zou jammer zijn moest zo'n gitaar van het toneel verdwijnen, denk ik dan. Je komt echt wel ergere rommel tegen dan dit.

mesaman
6 november 2009, 09:21
je gaat de verf er toch niet afhalen of overspuiten?er zijn mensen die staan te springen om een jaren tachtig fel gekleurd gave gitaren!ik heb jaren gezocht naar een roze gitaar!eindelijk heb ik hem!ik had die van jou ook wel willen hebben.

ellisvertellis
6 november 2009, 10:28
je gaat de verf er toch niet afhalen of overspuiten?er zijn mensen die staan te springen om een jaren tachtig fel gekleurd gave gitaren!ik heb jaren gezocht naar een roze gitaar!eindelijk heb ik hem!ik had die van jou ook wel willen hebben.


God nee! Die roze kleur blijft erop (als het aan mij ligt tenminste)! Ik ben geen barbaar he!