PDA

View Full Version : Happy Nep Guitar Day!



Ibanez666
4 november 2009, 23:46
Puik gitaartje moet ik zeggen qua afwerking, bespeelbaarheid en sound. :)

http://img193.imageshack.us/img193/5498/36529645.jpg

http://img688.imageshack.us/img688/4066/65929915.jpg

schizo910
4 november 2009, 23:50
Cool! Mooi stukkie hout! Wat is het?




deze komt zeker niet uit de USA? :( ;)

macwilliams
4 november 2009, 23:50
Gefeliciteeeeeeerd

Ibanez666
4 november 2009, 23:56
Cool! Mooi stukkie hout! Wat is het?




deze komt zeker niet uit de USA? :( ;)

Geen idee wat het is, nep toppie in ieder geval. gewicht is verder prima, klinkt akoustisch ook goed. Met de echte Gibson 498T in de brug is het een echt scheurbak. Verder zijn er nog wat dingen aangepast, zoals Gotoh brug (het origineel heb ik ook, is twee keer zo dun), Gibson staartstuk, cts pots.

Heb hem ter plekke vergeleken met twee echte Gibsons, een standard meen ik en een custom. De standard vond ik in de korte tijd dat ik ze vergeleek gelijkwaardig qua sound en feel. Het toppie van die Gibson was wel echt dus dat had hij voor, maar deze gitaar doet verder niet veel onder imo. Met de custom was het een ander verhaal, dat had ff meer Mojo en was gewoon een vette plank en klonk echt een stukkie beter, maar dan weer geen 2000 of meer euro beter :)

Ibanez666
4 november 2009, 23:56
Gefeliciteeeeeeerd

Dank u, beschouw het als een tussenstation naar een echte.

mesaman
5 november 2009, 00:22
bah nep.....net zo bah als kinder arbeid,oplichting,en vele andere fout heden in mijn beleving allemaal bah!(kracht termen weg gelaten).ik wens je niets negatiefs toe,maar kan de frauduleuze practijken niet toe juichen.

DaveItUp
5 november 2009, 00:32
Haha een kopie van een bekende gitaar gelijkstellen aan kinderarbeid...

Ibanez666
5 november 2009, 09:07
Haha een kopie van een bekende gitaar gelijkstellen aan kinderarbeid...

Ja, ik zou me er bijna rot door voelen..

JTB
5 november 2009, 09:09
zeer mooi gitaartje hoor, had hem ook zien staan.

Ibanez666
5 november 2009, 09:16
zeer mooi gitaartje hoor, had hem ook zien staan.

Ja was hier ook gepost op GN in het twijfelachtige topic. Maar ik heb met hem gesproken en het was een hele aardige gast, die goede redenen had om het verhaal zo op te schrijven zoals hij deed in zijn advertentie. Het is gewoon een goede gitaar met serieuze upgrades waar ik meteen het gevoel bij had dat het klopte. Hij had ook nog een aantal echte Gibsons staan waar ik ze mee kon vergelijken.

Hiro
5 november 2009, 09:26
Waren die niet gewoon nep om de vergelijking bewter te laten voelen? :seriousf:

Ibanez666
5 november 2009, 09:32
Waren die niet gewoon nep om de vergelijking bewter te laten voelen? :seriousf:

Haha, nee na een jaar of wat op GN zie ik het wel hoor :)

Hiro
5 november 2009, 09:33
gelukkig, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst trouwens ;)

Ibanez666
5 november 2009, 09:38
gelukkig, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst trouwens ;)

Dank u! gaat goed passen bij mn zebrawood Tele die onderweg is

Hiro
5 november 2009, 09:39
behoorlijk je verzameling aan t uitbreiden? :)

Ibanez666
5 november 2009, 09:47
behoorlijk je verzameling aan t uitbreiden? :)

nee ik had deze geruild, dus er is er ook weer 1 weg. Ik blijf zo rond de 7-8 hangen

benwave
5 november 2009, 10:38
Waar heb je hem voor geruild ?
Mooi gitaartje trouwens

Ibanez666
5 november 2009, 10:45
Waar heb je hem voor geruild ?
Mooi gitaartje trouwens

mn Yamaha AES-420 en een amp

stratie
5 november 2009, 11:56
ik heb ook contact gehad met deze meneer, en mij beweerde die glashard dat het een echte was...Dus ik heb niet zo'n hoge pet op van deze meneer.

Maar de plank ziet er aardig uit, ik ehb een HEKEL aan neppe Gibsons, puur om het feit dat mensen dan gemotiveerd worden neppe zooi te verkopen. Maargoed, hij ziet er goed uit, en ik ook hoop dat je er blij mee bent.

Veel speelplezier.

Ibanez666
5 november 2009, 12:09
ik heb ook contact gehad met deze meneer, en mij beweerde die glashard dat het een echte was...Dus ik heb niet zo'n hoge pet op van deze meneer.

Maar de plank ziet er aardig uit, ik ehb een HEKEL aan neppe Gibsons, puur om het feit dat mensen dan gemotiveerd worden neppe zooi te verkopen. Maargoed, hij ziet er goed uit, en ik ook hoop dat je er blij mee bent.

Veel speelplezier.

Vreemd heeft ook nooit in zn ad. gestaan dat hij echt zou zijn...

Van mij part had er ook geen merk op hoeven staan, of Stagg of wat dan ook, het is gewoon een fijne gitaar.

stratie
5 november 2009, 12:16
Vreemd heeft ook nooit in zn ad. gestaan dat hij echt zou zijn...

Van mij part had er ook geen merk op hoeven staan, of Stagg of wat dan ook, het is gewoon een fijne gitaar.



Er stond in zn ad, dat het een Epiphone zou zijn uit de custom shop, met een Gibson logo . Is het een epi uit de custom shop?....



Maar ik ben blij dat je er blij mee bent, veel plezier ermee!

Ibanez666
5 november 2009, 12:19
Er stond in zn ad, dat het een Epiphone zou zijn uit de custom shop, met een Gibson logo . Is het een epi uit de custom shop?....



Maar ik ben blij dat je er blij mee bent, veel plezier ermee!

Ah zo, ja daar sprak ik hem op aan en hij gaf me daar een bevredigend antwoord op. Ik ga daar verder niet op in, dat wordt een veels te lang verhaal en dan moet ik er derde partijen bij halen en ik zie er niets in om voor hen het woord te gaan doen hier. Maar ik nam genoegen met zn verhaal.