PDA

View Full Version : Harde rock met niet al te moeilijke drums



Megadeth22
4 november 2009, 19:47
Nou de titel zegt 't al. Ik hou van covertjes maken, en ik wil nu eens stevig rocken. Er zijn heel veel nummers die ik zou willen coveren op gitaar en bas, maar dan zijn de drums weer veelstemoeilijk (Drum nu 3,5 maand). Dus weet iemand nog een lekker hard rock nummer met makkelijke drums? Ze hoeven niet AC/DC makkelijk by the by.
:ok:

Tankman
4 november 2009, 20:12
Chop Suey van System of a down...Leuk en niet moeilijk. Red ik zelfs..

Megadeth22
4 november 2009, 20:27
Chop Suey van System of a down...Leuk en niet moeilijk. Red ik zelfs..
:dontgeti: met het begin erbij en het allersnelste stuk? (Met het laatste bedoel ik die typische blast beat die er ook in voor komt)

Megadeth22
4 november 2009, 20:29
:dontgeti: met het begin erbij en het allersnelste stuk? (Met het laatste bedoel ik die typische blast beat die er ook in voor komt)
Als in dat blast beat stuk weghaal (in de guitar pro tab staat dat er maar 1 keer in, is het idd wel een vet nummer).
Ik ga 'm eens oefenen :D
Ook had ik door een deel van mijn Itunes gebladerd (valt niet mee, bijna 24000 nummers) en ik kwam KILLING IN THE NAME OF tegen. Die wil ik echt coveren! Hopen dat het lukt met de drums

Bluze
17 november 2009, 23:34
Nou de titel zegt 't al. Ik hou van covertjes maken, en ik wil nu eens stevig rocken. Er zijn heel veel nummers die ik zou willen coveren op gitaar en bas, maar dan zijn de drums weer veelstemoeilijk (Drum nu 3,5 maand). Dus weet iemand nog een lekker hard rock nummer met makkelijke drums? Ze hoeven niet AC/DC makkelijk by the by.
:ok:

Vinnie Moore's album Meltdown.