PDA

View Full Version : Aangeboden: gitaarles Almere Stad



Liquid_Metal
4 november 2009, 18:41
Met ruim tien jaar ervaring in het spelen van zowel elektrisch als akoustisch gitaar heb ik besloten mijn kennis te delen en gitaarles te gaan geven. De les zal plaatsvinden bij mij thuis en is geschikt voor mensen van alle leeftijden. Vooralsnog beperk ik mij tot het geven van lessen aan beginners en mensen met basiskennis. Voor lessen in het spelen van akoustisch gitaar werken wij met het boek Gitaar Starter van Cees Hartog. In het boek worden stap voor stap de technieken van het gitaar spelen uitgelegd.
Voor elektrisch gitaar kijken we samen welke muziekstijl er gespeeld gaat worden. Bent u al een beetje gevorderd, dan is het mogelijk, en erg leuk, om bijvoorbeeld nummers van bekende artiesten te analyseren en te leren spelen. Begint u met het spelen van elektrisch gitaar, dan werken we ook uit een boek.

Ter kennismaking bied ik een gratis proefles van een half uur aan, zodat u mijn kwaliteiten zonder kosten kunt beoordelen en kunt besluiten door te gaan met het volgen van gitaarles.
De lessen worden gegeven in Almere Muziekwijk, waar ruimte is voor enkele personen en beschikking is over meerdere gitaarversterkers, voor elektrische gitaar, en meerdere (elektrische en akoustische) gitaren. Dus heeft u nog geen eigen gitaar of is het lastig om een eigen gitaar mee te nemen, dan kunt u bij mij een gitaar gebruiken.

hole
5 november 2009, 09:14
Ik wil wel een proefles!

Ik zit op absoluut beginners niveau, dus misschien is't wel iets voor mij :noob:


;).

Leuk dat je dit gaat doen Raoul! Succes ermee!!

Liquid_Metal
5 november 2009, 10:42
Eerlijk gezegd ben ik er al bijna 2 jaar mee bezig :P. Alleen via marktplaats liep het vroeger zo goed dat gitaarnet ads niet nodig. (marktplaats zuigt de laatste tijd!)