PDA

View Full Version : nieuwe hals nodig



Les Strat
3 november 2009, 20:16
hallo,

ik heb even een vraagje, want ik heb nu een stratocaster body hier, en nu moet hier eigenlijk nog een halsje op, heeft iemand ideeën of suggesties post het hier dan graag.

vr.gr
(als iemand nog een halsje heeft liggen en wie die kwijt tegen een mooi prijsje pm me dan)

Tankman
3 november 2009, 20:28
SPanjaard in Alkmaar heeft er eentje liggen voor een nog te overleggen prijs. Bel ze eens op.

Les Strat
3 november 2009, 20:31
heeft u hier ook een link of iets dergelijks van?

vr.gr

Chris Winsemius
3 november 2009, 20:33
Bij The String in Amsterdam was laatst weer 'n lading strat & tele-halzen binnengekomen, met google ben je zo op hun website en bellen is het handigste

Eko
3 november 2009, 21:31
Vox Humana ( Vlaardingen) heeft een eigen atelier en levert tal van after market merken.

Tankman
3 november 2009, 21:34
Geen link van het product, maar op www.spanjaardmuziek.nl kun je een mail sturen of hun telefoonnummer vinden. Kun je ernaar vragen. Als ze het niet weten, zeg je maar dat het achter de behringer pedaaltjes in de winkel staat.

Luigi
3 november 2009, 23:04
Bij The String in Amsterdam was laatst weer 'n lading strat & tele-halzen binnengekomen, met google ben je zo op hun website en bellen is het handigste


Onlangs een prima All Parts telecaster halsje gekocht daar. Aanrader!

Hendriks
3 november 2009, 23:09
En anders ebay, ik heb er net een nieuwe Allparts neck gewonnen voor nog geen €90. Plenty keuze. Anders www.axesrus.co.uk , ook leuk voor weinig.

guitarkid
4 november 2009, 09:53
En anders ebay, ik heb er net een nieuwe Allparts neck gewonnen voor nog geen €90. Plenty keuze. Anders www.axesrus.co.uk , ook leuk voor weinig.

Waarom hebben mensen het de laatste tijd over "gewonnen" als ze iets op Ebay hebben GEKOCHT...?????
Als je iets wint is het volgens mij gratis. ;)
Maar ik heb ook een zeer betaalbare All parts neck "op de kop getikt" (Strat, rosewood met large headstock) en dat is echt een wereldhalsje!

Gr. C.

BTW: @ Hendriks: South Denmark...?????? Waar woon ik dan? :)

Hendriks
4 november 2009, 10:36
Waarom hebben mensen het de laatste tijd over "gewonnen" als ze iets op Ebay hebben GEKOCHT...?????
Als je iets wint is het volgens mij gratis. ;)
Maar ik heb ook een zeer betaalbare All parts neck "op de kop getikt" (Strat, rosewood met large headstock) en dat is echt een wereldhalsje!

Gr. C.

BTW: @ Hendriks: South Denmark...?????? Waar woon ik dan? :)

Gewonnen klinkt alsof je hem "gekregen" hebt en dat is natuurlijk niet zo , in ieder geval was ik de hoogste bieder na afloop van de veiling.

Een lokale politicus heeft de uitdrukking "South Denmark"voor de gemeente Delfzijl bedacht ,er ging een keer een subsidie aanvraag niet door en toen vond hij dat wij waarschijnlijk niet meer bij Nederland hoorden.

Jij woont dan East of South Denmark.;)

Chris Winsemius
4 november 2009, 10:49
Onlangs een prima All Parts telecaster halsje gekocht daar. Aanrader!

Had er laatst ook 'n Tele hals gekocht.
The String heeft om de zoveel tijd gewoon behoorlijk wat halzen en als je er snel bij bent kun je ook nog uitzoeken, die van mij heb ik met 'n vriend uitgezocht uit +/- 20 stuks.
Zag het niet zitten om zoiets ongezien en niet gevoeld on-line te kopen.

Meer NL-adressen:
Vox Humana
ToneFactory
waarschijnlijk kun je bij (Sjak) Zwier gitaarbouw ook wel losse halzen kopen