PDA

View Full Version : Devin Townsend - Addicted!



AriaProII
2 november 2009, 22:18
De nieuwe Devin Townsend is binnen, en hij is weer als vanouds geschift goed. Plus: Anneke van Giersbergen zingt mee. Wat wil je nou nog meer?

glennshred
5 november 2009, 17:34
Prachtig, nu alleen nog de cd kopen :cheerup:

Niels Verkaik
30 mei 2010, 20:05
Om maar eens een oud topic binnen te vallen. Ik vind het een geweldig album, zijn er nog meer mensen die het album hebben?

wireman
26 september 2010, 09:00
Devin Townsend is briljant!!
Ik heb bijna al zijn solo-werk.
Overigens de laatste S.Y.L was ook ongekend goed! En wat te denken van het album ALIEN? tering!! SKEKSIS!!!!!!! :rockon:

wireman
12 oktober 2010, 04:42
Ik las net dat ie gaat stoppen met Strapping Young Lad.. wel jammer eigenlijk.

Orpheo
12 oktober 2010, 13:12
Ik las net dat ie gaat stoppen met Strapping Young Lad.. wel jammer eigenlijk.

oh, is dat nu pas bekend? ik wist 't een half jaar geleden al, om een of andere reden... hij zei in een clipje dat ie er geen zin meer in had, en dat ie helemaal wilde stoppen met dat soort rariteiten, en op een heel andere manier muziek wilde maken. Ja, ik heb gruwelijke respect voor Townshend. geweldige mafketel dat 't is!

ShredTallicA
13 oktober 2010, 18:21
oh, is dat nu pas bekend? ik wist 't een half jaar geleden al, om een of andere reden... hij zei in een clipje dat ie er geen zin meer in had, en dat ie helemaal wilde stoppen met dat soort rariteiten, en op een heel andere manier muziek wilde maken. Ja, ik heb gruwelijke respect voor Townshend. geweldige mafketel dat 't is!

Ga jij je heel erg schamen :angry:

En dat SYL niet doorging was toch al langer bekend? :dontgeti: De beste man is daarbij ook te druk bezig met zijn solo-carriére.

Wat een toeval dat hier nu addicted aanstaat btw :rockon:

wireman
15 oktober 2010, 10:39
Damn het forum!! :seriousf: Iedere keer denk ik met nieuwtjes te komen en iedere keer is het 'spuit 11 wireman' die met achterhaalde info komt..
hoe dan ook.. jammer dat SYL stopt.. ik vond van het recentere werk ALIEN echt een waanzinnige plaat!! Anderzijds.. Laat het creatieve brein van Townsend maar gieren.. komen mooie dingen uit!! Ik weet wel dat FEAR FACTORY weer aan het spelen is met Byron Strout (of hoe heet die gast) in hun huidige bezetting. Hij was de bassist van SYL (maar ook dat zal wel mosterd na de maaltijd zijn voor u allen ;) )

--gelijk ADDICTED maar weer eens opgezet.. had ik vorig jaar gekocht, ff snel geluisterd en bij de verzameling gekwakt.. sorry!! klinkt wel weer ff lekker.. maar ik moet altijd in de stemming zijn voor de bombastische sound van Townsend..

FNaRK
8 april 2011, 20:16
Ik kende SYL wel van de ongelofelijk heerlijke teringherrie :punk:
maar ik kom nu net bij toeval dit tegen:

http://www.youtube.com/watch?v=nrxmrS9FIzc

Heerlijk ! Doet me zelfs wel wat aan Anathema denken....