PDA

View Full Version : Het beste wat te krijgen valt voor 300 euro



tostiapparaat
2 november 2009, 22:15
Hallo mensfiguren:hippie:

ik speel nu al een half jaar op mijn goedkope made in china Caliber Stratocaster,
ik word er echt gek van!

ze blijft maar niet goed gestemd en het lukt me niet om haar te intoneren.

Ik word bijna wanhopig voor een nieuwe gitaar, ik begin zelfs mijn motivatie om te spelen te verliezen...

Mijn budget ligt nu rond de 120 euro denk ik, maar het is al bijna kerstmis en ik krijg ook nog zakgeld, dus zal mijn budget rond eind dit jaar, begin volgend jaar rond de 300 euro liggen.

Ik zou heel graag een Les Paul willen hebben, cherry sunburst, maar het allerliefste alpine white met zwarte slagplaat

Ik weet dat ik voor 300 euro niks geweldigs kan krijgen,
maar omdat hier erg veel mensen op dit forum actief zijn zal wel iemand me kunnen adviseren over wat ik het beste voor dit budget kan kopen...

Toen ik mijn nieuwe versterker (line 6 Spider III 30W) ging kopen, heb ik op een Vintage V100CS gespeeld, deze beviel mij zeer goed..

Mijn stijl is hardrock/bluesrock (AC/DC, Deep Purple, Aerosmith)
maar ik wil ook als ik het wat beter kan een beetje in de stijl van Clapton/Stevie Ray Vaughan leren spelen.. (ik weet dat zij liefst een strat gebruikten)

Wat is het beste voor mij om te kopen??

alvast bedankt:hippie:

Sinner1980
2 november 2009, 22:22
Een goedkope strat (Mexicaans) of Squier voor je Clapton,SRV

Epiphone les paul standard (tweedehands) voor je andere werk

Leven zit vol keuzes...:strat:...:lp:

tostiapparaat
2 november 2009, 22:25
ik wil pas over een jaar misschien een strat gaan kopen,

eerst een lp

Liquid_Metal
2 november 2009, 22:26
Als je graag een Les Paul wilt zou ik persoonlijk voor een Epiphone gaan. Die spelen best wel fijn. Maar weet je al dat je een Les Paul wilt? Want er zijn nog zoooooooveel andere soorten gitaren.

Midwolda
2 november 2009, 22:27
Een HSS strat, of een LP met coilsplitter.

LordOfLager