PDA

View Full Version : Band omgeving haarlem zoekt zanger!



djnenm
1 november 2009, 13:51
Hallo wij zijn de band F.L.Y/For Last Year,
De band bestaat nu al dik een jaar en na flink wat wisselingen van band-members zijn we nu met een goede gemotiveerde formatie: drummer, bassist en ik als gitarist. We zoeken nu alleen nog een zanger!

Dus ben jij tussen de 16 en 24 een avond in de week vrij om te oefenen in haarlem? contact us!

Wat zoeken wij een beetje in een zanger: een zanger die goed de wat hogere nummers kan zingen of met pit kan zingen.

We spelen overigens vooral (pop)-rock denk aan:
Nirvana, Bryan adams, Bon Jovi en nog van alles, ook eigen nummers.

Dus contact us! als je in de buurt woont en kunt zingen ;)

Ciao F.L.Y

ps wil je nog wat weten? Vraag het gewoon!

djnenm
11 november 2009, 22:55
We zijn nog steeds op zoek ;):punk:

Staon
12 november 2009, 11:27
Wat voor genre spelen jullie? Maak anders een flyertje en strooi ze rond. In de Stiels, Flapcan, Briljant, de Gooth komen doorgaans het meeste muzikanten. Bij Flinty's kan ook nog nut hebben

djnenm
13 november 2009, 13:04
hey!

We spelen een mengeling van pop-punk-rock, beetje jaren '70/'80 ook af en toe. Eigenlijk vrij breed zolang we het allemaal leuk vinden onze eigen nummers neigen vooral naar pop/punk-rock

En over die flyers ga ik even kijken ik had er al wat rondgehangen in haarlem, velserbroek enzo maar totaal geen reacties helaas.

Ciao Nick+ F.L.Y

JimmyYu
27 december 2011, 16:15
Hey FLY,

Hebben jullie al een zanger? Ik zou jullie graag een keertje willen horen spelen als dat zou kunnen...?

Rizz
28 december 2011, 02:14
Hey FLY,

Hebben jullie al een zanger? Ik zou jullie graag een keertje willen horen spelen als dat zou kunnen...?

Als ze na twee jaar nog steeds geen zanger gevonden hebben, doen ze het waarschijnlijk niet meer denk..:soinnocent: Kiek 's naar de datum? :sssh: