PDA

View Full Version : Metal Ballad Solo 4



allonso1990
31 oktober 2009, 18:53
Na het luisteren van de ballades van Riky en Benwave moest ik het ook even proberen:soinnocent:

Het is een beetje chaotisch maar misschien zit dr wel wat leuks in:)

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=1005940&songID=8288406

Greets,
Allon :hippie:

Mau
31 oktober 2009, 21:31
Ik vind het goed klinken!:ok:

allonso1990
31 oktober 2009, 23:57
thank you!:) anyone else?:dontgeti:

glennshred
1 november 2009, 00:25
De solo klinkt veel te luid, het geluid zelf zou wat zachter mogen..

De gespeelde noten klinken soms ook wat hakkelig, maar niet slecht voor
een begin ;)

Ibanez666
1 november 2009, 10:10
Ik zou vooral om je timing denken. Ik heb het gevoel dat als je een loopje gaat spelen, jij je vooral op het spelen van dat loopje concentreert en de backing dan even vergeet.

allonso1990
1 november 2009, 14:35
dankjewel voor de reacties;) hier kan ik wat mee!:)

Tho
1 november 2009, 14:53
De solo klinkt veel te luid, het geluid zelf zou wat zachter mogen..

De gespeelde noten klinken soms ook wat hakkelig, maar niet slecht voor
een begin ;)

Vind ik ook, en ik vind de tone erg irritant. Als of er een Boss MT2 voor ligt of zo.

minas
1 november 2009, 16:18
Vind het wel een leuk deuntje, vooral vanaf 2:00. Maar moet wel even wat zachter en misschien soms iets minder gehaast proberen te spelen.

Ga zo door

Riky
2 november 2009, 12:33
Noot keuze vind ik best interessant. Hoor best gave stukken.

Je geluid vind vind ik niks. Schel, hard en geen dynamiek.

Als je wat vloeiender leert spelen zou je een veeeeel betere gitarist worden. Klinkt nu soms als een intertoys keybord met gitaar geluid.

allonso1990
2 november 2009, 17:29
bedankt allemaal! ik ga hier mee aan de slag:) een andere distortion/minder gain en treble zou al wat moeten schelen qua tone.

HvV
2 november 2009, 18:54
Niet gek gedaan, geluid kan beter maar dat was al bekend. Hoelang speel je nu?

allonso1990
2 november 2009, 21:27
pff goeie, vraag.. volgens mij 3 jaar een een paar maanden en zonder les. ik ben aan het regelen dat ik ergens les kan gaan volgen voor de theorie en techniek:)

covermark
8 november 2009, 19:21
Lekker die zwelgeluidjes in het begin. Je sologeluid staat inderdaad erg hard in de mix. Geluid is ook wel wat aan de schelle kant. Wat mij opvalt is dat je bepaalde snellere licks er behoorlijk goed "uitgooit" maar dat zodra je langzaam speelt het gevoel een beetje verliest. Ik krijg wel de indruk dat je vantevoren hebt nagedacht over het "verhaal" dat je wilt vertellen en da's een compliment waard. Alleen op het eind raak je zoek.

Al met al de complimenten

allonso1990
8 november 2009, 21:52
dankjewel voor je reactie en je tips! nu ik het zo terug luister (een tijdje na het maken vd opname) valt het me inderdaad ook meer op:) vooral het langzame gedeelte zou meer gevoel in moeten zitten zoals je al zegt. leuk dat je er een beetje een verhaal in hoort! ik kan weer aan de slag:ok: