PDA

View Full Version : inkoopactie?



johnybh
30 oktober 2009, 20:02
Hallo,

Ik vroeg me af of er hier misschien animo is voor een

Grote Gitaar Product Inkoop Actie :P

Ik weet dat je hier niet met commerciele doeleinden mag posten, maar aangezien dit niet commercieel c.q. voor eigen gewin is, maar voor het gezamenlijk inkopen van snaren, dacht ik dat het wel mocht.

Ik denk op dit moment vooral aan snaren en plectrums.

(denk aan prijzen rond de 4 - 4.50 voor een pakje slinky's, misschien nog wel lager, maar eerst moet animo blijken)

P.s. Als dit Toch tegen de regels is, dan sorry voor mijn post.

Hendriks
30 oktober 2009, 20:31
http://www.nekymusic.com/catalog/item/6400953/6225748.htm

Hier heb ik 5 setjes bestelt , incl verzenden kwam ik uit op nog geen €3 per pakje.

nickofzo
30 oktober 2009, 20:34
ik denk dat als je er echt goede winst (dikke korting) uit wilt halen moet je 100 gitaren inkopen ofzo hehe

maar dat zie ik niet snel iemand doen

G.G.
30 oktober 2009, 20:38
ik denk dat als je er echt goede winst (dikke korting) uit wilt halen moet je 100 gitaren inkopen ofzo hehe

maar dat zie ik niet snel iemand doen

Dat heeft Wietse geprobeerd. Topic werd gesloten om begrijpelijke redenen. Zal hiermee ook hoogst waarschijnlijk gaan gebeuren.

Braindead
31 oktober 2009, 00:13
Als dit gesloten wordt zou ik dat echt bullshit vinden. Verenigingen zorgen vaak ook voor collectieve voordelen. Gitaarnet doet op dit gebied niks voor haar leden maar als wij dat zelf organiseren is toch niks mis mee?

Anyway, ik ben wel in voor zoiets. Vooral snaren! Een pakje of 5 ernieballs of is dat te weinig? (details volgen nog)


Dat heeft Wietse geprobeerd. Topic werd gesloten om begrijpelijke redenen. Zal hiermee ook hoogst waarschijnlijk gaan gebeuren.

bert k
31 oktober 2009, 00:42
Het is niet tegen de regels, alleen op het moment dat er echt bestellingen geplaatst gaan worden (Bij topicstarter/organisator of bij de leverancier) kan dat beter per PM. Anders zou het topic een grote puinhoop worden.
Dus zet het rustig op, en stap dan over op PM of email. Zo hebben wij het destijds ook met Wietse afgesproken.

Braindead
31 oktober 2009, 17:55
Okay, dan. Nou wie doet er mee?

macwilliams
31 oktober 2009, 23:57
Ik vond die tip van Hendrik wel erg goed !!
Morgen maar een stuk of 20 bestellen :)

Les Paul R8
1 november 2009, 09:13
Als dit gesloten wordt zou ik dat echt bullshit vinden. Verenigingen zorgen vaak ook voor collectieve voordelen. Gitaarnet doet op dit gebied niks voor haar leden maar als wij dat zelf organiseren is toch niks mis mee?

Anyway, ik ben wel in voor zoiets. Vooral snaren! Een pakje of 5 ernieballs of is dat te weinig? (details volgen nog)

Ik zou het helemaal niet raar vinden. De financiers van dit forum zijn een behoorlijk aantal Nederlandse gitaarwinkels. Dat zijn de leden. Wij zijn slechts gebruikers van het forum. Een gezamenlijke inkoopactie gaat dus tegen het belang van de leden in....

Midwolda
1 november 2009, 09:20
En waarom geven de financiers van dit forum dan geen voordeel aan de gebruikers?
Wederzijds belang, toch?

Mitch
1 november 2009, 10:24
Die winkels moeten blij zijn dat wij op een forum zitten? Da's een beetje raar gedacht. En "Gitaarnet doet niks voor haar leden op dit gebied"... Het is een site met toevallig een goed bezocht forum, het is geen club. Of ik betaal al jaren geen contributie terwijl dat wel van me verwacht wordt :D
Inkoopakties lijken leuk, tot je er achter komt dat de helft van de mensen die iets toezegt zich niet aan zijn woord houdt. En dan is er iemand die het heeft voorgeschotenn en die zit dan met een probleem. En dan is het natuurlijk de schuld van Gitaarnet...

Midwolda
1 november 2009, 10:36
Nou, ik lees hier anders genoeg tips over nieuwe gear, welke winkel wat heeft staan, doorverwijzingen...
zonder dit forum zou iedereen gewoon bij zijn/haar lokale gitaarboer blijven shoppen.
Dit is toch een landelijk (en meer: Belgie!) informatie-punt voor een zeer specifieke doelgroep.

Mitch
1 november 2009, 10:52
Er wordt hier met name veel geluld over hoe een gitaar uit Amerika kan worden overgevlogen, hoeveel euro goedkoper het in Duitsland kan, etc. etc. Of de adverteerders, die het voor jou en mij financieel mogelijk maken om hier on-line te kletsen, daar zo blij mee zijn...
e kan hier een oeverloos welles/nietes spelletje van maken maar door ervaringen uit het verleden is besloten het niet meer via een topic te laten lopen zoals bert al aangaf.

René`
1 november 2009, 11:45
Als het zou werken lijkt het me leuk, ik ben alleen bang dat de het erg moeilijk te regelen is, maar ik houd je zeker niet tegen.

snaarplukker
1 november 2009, 12:01
Voor € 6,-- heb ik de volgende dag een setje snaren binnen die ik online bestel op een Nederlandse site. Voor een paar euro besparing ga ik geen weken wachten met inkoopacties. Merkgitaren worden toch niet met collectieve inkopen aangeschaft omdat iedereen wel eerst zijn gitaar wilt voelen. Chinese gitaren haal ik wel bij musicstore of zo (J&D Telecaster € 109,-- netto in huis).