PDA

View Full Version : Hofner pedalen



blindfaith85
30 oktober 2009, 17:10
Hoi

Guste heb ik van hofner de fuzz en delay gekocht, vond het leuke pedaaltjes voor weinig wil mssn nog meer aanschaffen mssn de blues drive en de tremelo. Was benieuwd of meerdere mensen ook hofner pedalen hebben zo ja welke en wat is jullie mening erover.

http://www.spanjaardmuziek.nl/shop/index.php?manufacturers_id=381&osCsid=d76dd0d589b59882c21af6ddabe9b2ae

groet ferry

Hallie
1 november 2009, 16:36
lijkt me eigenlijk veel op artec..ik heb er geen ervaring mee. nooit geweten dat hofner dat ook maakte.

Luke-wannabe
1 november 2009, 16:54
Is die delay echt analoog?

Dirk_Hendrik
1 november 2009, 17:04
lijkt me eigenlijk veel op artec..ik heb er geen ervaring mee. nooit geweten dat hofner dat ook maakte.


Als jij er maar genoeg afneemt... kun je ze ook krijgen met jouw naam er op.

Dirk_Hendrik
1 november 2009, 17:19
Maar,

In een keuringsdienst perspectief toch maar eens een mailtje geklopt naar Hofner:

"Dear Sir,
Through an add of a local advertisement I ran into the, new for me, line of Hofner effects pedals. On your website you state:"Based on the sought after Hofner vintage pedals of the 1960's and 1970's."

When searching for Hofner pedals from the sixties and seventies I run into multiple pedals that have also been sold under the "Schaller" brand. In no way can I find delay or chorus pedals made by Hofner from that era. Furthermore stompbox-type chorus and delay were not available until 1978 earliest due to absence of the required chips.

Coud you clarify on which Hofner effects these new pedals are based?"

We wachten af...

Mitch
1 november 2009, 17:51
:seriousf:
Een forum classic! Nu al!

Tankman
1 november 2009, 18:38
Heb ze wel in handen gehad, niet getest. Zien er wel erg goed uit. Was benieuwd naar de delay, maar onze topicstarter had die de dag ervoor al gekocht. How about een kleine review ervan?

Nielsje
1 november 2009, 18:53
Sterk Barend!