PDA

View Full Version : Distortion Hardrock tot metal (core)



speedmusic
29 oktober 2009, 16:23
Voor mijn thuissituatie, waar een high-gain amp op volle sterkte verre van gewenst is, ben ik op zoek naar een distortionpedaal. Eentje om toch in de buurt van mijn gewenste sounds te komen zonder mijn huisgenoten over de rode te krijgen.

Wat zoek ik: Een pedaal welke mij de sounds kan geven van laten we zeggen: Black Sabbath, Iron Maiden, Metallica, Pro-Pain/Pantera en alles wat daar boven/tussen zit op mijn 3 watt top met 2x12" speaker.
Of is dit niet mogelijk?

Op zich ben ik aardig voorzien van pedalen en zeer tevreden met de twee overdrives welke ik heb, het gaat mij dus met name om de muzieksoorten welke ik graag speel maar meer nodig hebben.

Misschien is een dubbel pedal zoals bijvoorbeeld de duecetone rat interessant. Hierin zitten twee turbo Ratten die je zoals ik het begrijp kunt stacken. De Zvex box of metal zou ook leuk zijn maar deze vind ik een beetje te duur geprijsd. De Fullbore Metal is wel aardig met leuke features maar in een aantal clips vind ik het net een pot met wespen een beetje zoal mijn Metal zone welke ik vroeger had.

Eentje welke ik ook bijzonder vond is de HBE Doomsday Device al twijfel ik een beetje over de bruikbaarheid voor alle door mij gewenste sounds.

Waarom kijk ik wat meer naar een dubbel pedaal dit zou het theoretischer wat makkelijker maken om van een maiden sound naar een Pantera sound te gaan.


Alsjeblieft geen tips om veel naar muziekzaken en daar uitproberen. Nadeel 1 is dat ik een cabinet en een versterker heb die daar waarschijnlijk niet staat. Belangrijkste reden is dat ik er geen tijd voor "over" heb. Drukke baan, 3 jonge kids en een vrouw met weekenddiensten.
Ik koop liever een (tweedehands) pedaal op basis van soundbytes en tips. Dan maar het risico lopen dat het pedaal niet bevalt en ik het weer verkoop met een paar euro verlies. Maar een dagje shoppen naar pedalen is ook niet gratis als ik de kilometerkostprijs van een trein/auto pak.

Marshallover
29 oktober 2009, 16:42
Seymour Duncan Twintube Mayhem; van Classic Metal naar Trash naar Death. Zeer veelzijdig scheurpedaal met buizen. Erg fijn pedaal!

j3r03n
29 oktober 2009, 16:55
Ik dacht meteen aan de Visual Sound Jekyll & Hyde, maar die is misschien niet strak en hi-gain genoeg.

duckman
29 oktober 2009, 16:59
maiden geluid: crunchbox ( marshall sound)
pantera geluid : zoom tri metal ( meer mesa sound)

Johannes
29 oktober 2009, 17:01
Is een preamp pedaal ook een optie?

Een H&K tubeman2 is dan een hele goeie optie! Waanzinnig veelzijdig pedaal waar je veel goede sounds uit kan halen. 2de hands regelmatig aangeboden.

Dirk_Hendrik
29 oktober 2009, 17:02
- HT blackstar dual
- Ibanez TK999HT

speedmusic
29 oktober 2009, 17:03
dan heb je het over twee pedalen, dat is voor mij een optie als het met één pedaal niet mogelijk is. Net even de handleiding van de seymour gelezen en even wat clipjes op youtube. Dit ziet er aardig uit zeker ééntje welke op mijn shortlist komt. klein nadeel ivm mijn pedalboard is 16v ipv 9v.

Dirk-hendrik, heb je mijn mail gezien? Dit ivm mijn vakantie?

robert-gitarist
29 oktober 2009, 17:04
Boss Metal Core?
Goedkoop, veel laag en gain! Ik vind hem erg veelzijdig. Stukken beter als de Metal Zone.
Nadeel is, is dat je ze bijna niet tweedehands (nog) vind.

reinierscheffer
29 oktober 2009, 17:18
persoonlijk vind ik de jekyll & hyde niet zo mooi, vooral het high-gain kanaal niet. ik heb wel een 2e hands over, als je interesse hebt.
de doomsday vind ik echt een aanrader, vooral om dat je er gemakkelijk veel sounds uit kan halen, van classic rock crunch to zwaar gecompresde high gain fuzz.

Jan Buurman
29 oktober 2009, 18:12
Black Star Distortion van Subdecay!!! Check Youtube.

Thiez
29 oktober 2009, 19:00
jackyll & hyde is nog best veelzijdig hoor. en klinkt zeker niet slecht.

Maar misschien is de genoemde ibanez tubeking meer iets voor je.

Verder klinkten de blackstars ook niet verkeerd vind ik maar ik weet niet of deze strak genoeg zijn voor jou metal soort.

Metal core is gewoon puur metal. Voor extreme metal wel geinig dingetje maar dat is alles wat hij kan vind ik.

verder misschien eens proberen: Vox bulldog, Digitech hardwire metaldistortion, trex bloody mary. (heb deze pedalen niet allemaal zelf geprobeerd maar je ziet ze geregeld langskomen als zijnde veelzijdige distortion.

Tankman
29 oktober 2009, 19:01
Ik gebruik een Electro Harmonix Metal Muff. Het is wel een 'alles of niets' pedaaltje. Je hebt of scheur, of niks. MAAARRRRRRRRR....zeg ik dan...Hij geeft wel een heerlijk distortion waar ik persoonlijk meer mee kan dan alleen metal. Hij heeft ook nog eens een boost, kun je mooi mee soleren.

Waarom zou jij hem moeten kopen? Hij kost maar 89 euro. Hij heeft een supergevoelig 3-band EQ waarmee je echt je eigen sound kan creeren. Ik haal er voornamelijk Pantera/Metallica geluiden uit, maar mijn lievelings setting, met een beetje extra mid klinkt exact Lamb of God.

Hij klinkt in band setting geweldig met allemaal 100 watters, maar thuis oefen ik op een 15 watt peavey rage 158 en dan klinkt hij al geweldig. Zeker de moeite waard om te checken.

Ik heb de Blackstar Dual Distortion, wat Vox dingetjes, de Boss Metalzone, De Hardwire Metal Distortion en de Boss Metalcore dernaast getest...en op de Hardwire na viel alles in het niets. De Hardwire komt wel erg in de buurt, maar de Metal Muff was verreweg de beste.

Jan Buurman
29 oktober 2009, 19:11
Deze Blackstar bedoelde ik eigenlijk..
http://www.youtube.com/watch?v=D42gn8_8c4o&feature=related

Tankman
29 oktober 2009, 19:14
Blackstar is veels te duur. Voor wat je krijgt zijn er veel betere pedalen. Zie eerdere post.

Jan Buurman
29 oktober 2009, 19:39
Deze Blackstar bedoelde ik eigenlijk..
http://www.youtube.com/watch?v=D42gn8_8c4o&feature=related

Deze Blackstar is 149,- euro. Hij is van Subdecay en het type heet Black Star. Niet te verwarren met het merk "Blackstar"

http://www.degierguitars.com//webshop/product_info.php?cPath=1_23&products_id=58&osCsid=e11e84498babddff6d1336fce4f9f333

Marshallover
29 oktober 2009, 20:26
Ook idd een te gek ding!

speedmusic
29 oktober 2009, 20:57
@ jan b.: hij speelt wel een heerlijke sabbath rif op 3;20, children of the grave? Doet me een beetje denken aan de white zombie versie (nativity in black), ik denk dat deze aardig aan mijn wensen voldoet, alleen die strakke pro pain/pantera sound, hoor ik nog niet in het pedaal terug.

Maar sabbath/maiden en metallica/slayer kun je aardig mee weg komen denk ik.
@Tankman je schrijft het zelf ook al maar de metal muff is mij teveel een one trick pony, en is dus niet wat ik zoek.

robbierodeo
29 oktober 2009, 21:43
Ik gebruik een Electro Harmonix Metal Muff. Het is wel een 'alles of niets' pedaaltje. Je hebt of scheur, of niks. MAAARRRRRRRRR....zeg ik dan...Hij geeft wel een heerlijk distortion waar ik persoonlijk meer mee kan dan alleen metal. Hij heeft ook nog eens een boost, kun je mooi mee soleren.

Waarom zou jij hem moeten kopen? Hij kost maar 89 euro. Hij heeft een supergevoelig 3-band EQ waarmee je echt je eigen sound kan creeren. Ik haal er voornamelijk Pantera/Metallica geluiden uit, maar mijn lievelings setting, met een beetje extra mid klinkt exact Lamb of God.

Hij klinkt in band setting geweldig met allemaal 100 watters, maar thuis oefen ik op een 15 watt peavey rage 158 en dan klinkt hij al geweldig. Zeker de moeite waard om te checken.

Ik heb de Blackstar Dual Distortion, wat Vox dingetjes, de Boss Metalzone, De Hardwire Metal Distortion en de Boss Metalcore dernaast getest...en op de Hardwire na viel alles in het niets. De Hardwire komt wel erg in de buurt, maar de Metal Muff was verreweg de beste.


sluit mij hier helemaal bij aan, geweldige metalsound en niet duur.http://www.soundonsound.com/sos/jun06/images/guitartechmetalmuff_l.jpg

speedmusic
29 oktober 2009, 22:07
ik ken de metal muf, maar zoals ik zei het is niet wat ik zoek (ook vind ik de nano beter klinken) maar nogmaals het is niet wat ik zoek dus niet meer adviseren.

Liquid_Metal
29 oktober 2009, 22:41
Ik heb een poos de Blackstar Distortion X gebruikt. Fijn pedaal dat goed reageert, maar de voicing was me wat te neuzig. Heb 'm dus weggedaan.

lindstrom
30 oktober 2009, 10:12
Er gaat niks boven de veelzijdigheid van een emma reezaFRATzitz

reinierscheffer
30 oktober 2009, 10:15
Er gaat niks boven de veelzijdigheid van een emma reezaFRATzitz

toch werkte die voor mij niet echt. vonnem te schel, te weinig mid.

lindstrom
30 oktober 2009, 10:39
toch werkte die voor mij niet echt. vonnem te schel, te weinig mid.

kun je met je amp toch wel regelen. en er zit een toneknop op.

Tankman
30 oktober 2009, 11:15
ik ken de metal muf, maar zoals ik zei het is niet wat ik zoek (ook vind ik de nano beter klinken) maar nogmaals het is niet wat ik zoek dus niet meer adviseren.

Laat het nou zo zijn dat ik behoorlijk koppig ben. Het is idd een beetje eenzijdig (tweezijdig als je de boost meetelt), maar ik benadrukte het feit dat je met de juste EQ settings toch wegkomt met veel meer muzieksoorten dan alleen metal. Ik speel der ook Incubus-style mee en heb zelfs blues solo's met lichtere drive gespeeld.

Wat tevens ook leuk voor je kan zijn is de Vox Satchurator. Die is ook wel een lekker bakkie.

Probeer anders de TC Electronic Nova Drive. Daar zitten alle redelijke distortions ingebouwd.

reinierscheffer
30 oktober 2009, 11:33
niet geheel onbelangrijk voor het kiezen van een goed distortion pedaal: wat voor gitaar heb je?
Een Box of Rock werkt bijvoorbeeld heel goed met humbuckers (Les Paul) maar komt naar mijn mening met een strat wat minder goed uit de verf. (telecaster weer wat beter)

Tankman
30 oktober 2009, 12:08
Wat ik trouwens niet snap...Je wilt een pedaal om metal mee te spelen. Je geeft zelf een aantal metal bands aan. Vervolgens noem je zelf wat metal distortions op. Wij geven jou de optie van DE metal distortion. En dan wil je ineens iets veelzijdig.

Wil je goeie metal sounds, ook op een kleine oefenversterker, maar dan eentje die je ook in de oefenruimte kan gebruiken en bij optredens...METAL MUFF!!!

Ga dat ding gewoon eens uitproberen.

CardioClash
30 oktober 2009, 14:14
Ik heb zelf de blackstar ht dual, heerlijk geil pedaaltje. Vind hem in combinatie met mijn versterker in iedergeval een killer team. Ik zou hem zeker even proberen in de winkel ;)

ExRxIxC
30 oktober 2009, 17:13
de metal muff vind ik maar wat zwakjes en erg schel klinken over mijn randall rg50tc.
om een fatsoenlijk geluid te krijgen moet ik de hoge tonen zoiezo heel veel weg draaien.

aangezien het toch een van de betere metal pedaaltjes schijnt te zijn heb ik mijn vertrouwen in pedaaltjes aardig verloren.

ik zou gewoon voor een goede versterker gaan.

Duane
30 oktober 2009, 19:11
+1 voor de Emma Reezafratzitz

Dirk_Hendrik
30 oktober 2009, 19:18
dan heb je het over twee pedalen, dat is voor mij een optie als het met één pedaal niet mogelijk is.

eeh,
Ik bedoelde eigenlijk in een "of" situatie. Vooral in het metal perspectief is te Tk999HT best wel bang voor de buck. Voor alle andere "classic rock en blues situaties vond ik em veel te heftig.

Mail zonet gezien. Nieue banen zuigen aan je aandacht voor belangrijker zaken...maar da's ook weer relatief :makeup:

robbierodeo
30 oktober 2009, 21:25
Wat ik trouwens niet snap...Je wilt een pedaal om metal mee te spelen. Je geeft zelf een aantal metal bands aan. Vervolgens noem je zelf wat metal distortions op. Wij geven jou de optie van DE metal distortion. En dan wil je ineens iets veelzijdig.

Wil je goeie metal sounds, ook op een kleine oefenversterker, maar dan eentje die je ook in de oefenruimte kan gebruiken en bij optredens...METAL MUFF!!!

Ga dat ding gewoon eens uitproberen.

Sluit mij wederom hierbij aan.

speedmusic
31 oktober 2009, 19:53
Wat ik trouwens niet snap...Je wilt een pedaal om metal mee te spelen. Je geeft zelf een aantal metal bands aan. Vervolgens noem je zelf wat metal distortions op. Wij geven jou de optie van DE metal distortion. En dan wil je ineens iets veelzijdig.

Wil je goeie metal sounds, ook op een kleine oefenversterker, maar dan eentje die je ook in de oefenruimte kan gebruiken en bij optredens...METAL MUFF!!!

Ga dat ding gewoon eens uitproberen.

Ik zou zeggen lees de topicstart erop na, 50% van de door mij genoemde bands zijn mijns inziens geen metal maar hardrock.Lees ook mijn reacties: mm heb ik al geprobeerd sterker nog ook de mm nano en als ik moet kiezen heeft de nano mijn voorkeur. Gellukig zijn er meer distortions want beide vallen voor mij af alszijnde niet veelzijdig genoeg.

Tankman
31 oktober 2009, 19:56
Je noemde Black Sabbath, Metallica, Iron Maiden en Pantera...

Dat is allemaal Heavy Metal. Waar de muziek van mijn band op gebasseerd is. En ik speel op de mm. En die is dus wel redelijk veelzijdig maar, wat ik steeds zeg, het is of scheur of niks, maar je kan wel je scheur zodanig EQ'en dat je er echt alles mee kan doen. Als je lichte distortion of drive wilt, moet je iets totaal anders hebben. Maar voor die bands dat jij noemt, hou ik me alsnog bij mn standpunt.

En anders...als je de Pantera sound wilt: MXR Dime Distortion
MXR Zakk Wylde is ook een optie
MXR Double Shot distortion

speedmusic
31 oktober 2009, 20:06
Sabbath en maiden zie ik als hardrock maar ok dat is net in welk hokje iemand ze zet.
Jij hebt net zoveel gelijk.

Dit is wel wat ik constateer, alle pedalen gaan zeg maar tot en met het stevige metallica werk, voor een stapje steviger zeg maar richting pro pain, hatebreed, pantera lijkt vooralsnog niet mogelijk.

Tankman
31 oktober 2009, 20:09
Ok...nu volgt de gouden tip...Ik zie dat je in Noord Holland woont, West-Friesland is redelijk in de buurt van Alkmaar.

Ga een keer een dagje naar Alkmaar. Op de Koortstraat heb je Spanjaard. Die hebben van alle soorten distortions wel een variant en je mag ze allemaal uitproberen. Ik zou zeggen, neem je main gitaar mee, en ga lekker een middagje daar zitten die dingen uitproberen.

Aanraders van huidige voorraad (huidige voorraad gebasseerd op mijn bezoekje aan spanjaard van gisteren):

Hardwire Valve Distortion
Hardwire tube overdrive
MXR distortion
Vox Satchurator
Hardwire Metal Distortion
Route 66
TC Electronic Nova Drive

Ga derheen, leef je uit, sla je slag!

aad
31 oktober 2009, 21:14
Wat ik mis in deze opsomming is de Metal Planet van Rocktron. Voor € 99,- bij Dijkman in Alkmaar gekocht. Heel tevreden mee.

Level, Low, High, Mid, Mid-freq, Distortion regeling erop.

Of heb ik daar overheen gelezen?

speedmusic
31 oktober 2009, 21:22
als oud-alkmaarder vorig jaar verhuisd, ben ik bekend met Spanjaard, draai tenslotte alweer en paar jaar mee (ben van 69). Vind het kort gezegd geen fijne zaak. Maar dat is het probleem niet. Ik kan mijn agenda gaan uitleggen, maar neem van mij aan dat dit echt niet gaat lukken, heeft te maken met persoonlijke omstandigheden en komt er op neer dat je geen pedalen kunt testen met 3 kinderen onder de 5 jaar.

@Aad het rocktron pedaal is mij niet bekend zal deze ook eens beluisteren.

Johannes
31 oktober 2009, 22:45
Luister naar de clips op de website... http://amtelectronicsusa.com/productpagess20.html

En nog steeds de vraag, mag een preamp pedaal ook? H&K tubeman, mesa V-dinges-unit...

robert-gitarist
31 oktober 2009, 22:51
En anders...als je de Pantera sound wilt: MXR Dime Distortion

Dat pedaal heb ik. Als stand-alone distortion zou ik hem niet gebruiken. Met een TS-9 of Boss OD-3 er voor klinkt hij echt al een stuk beter. Ik vind het geen geweldige distortion. Ik denk dat er in die prijsklasse (+/- 150 euro) betere pedalen te vinden zijn.

Waarom koop je geen EHX Metal muff en een tweedehands Boss SD-1/OD-3/TS-9/Bad Monkey? Kun je alle kanten mee op!

the feable
1 november 2009, 00:34
Ik vind de Krank Maximus Distortion ontzettend goed. Wel lastig aan te komen!

JTB
1 november 2009, 09:26
is zelfbouw een optie? Ik vind zelf de Diefet (gebaseerd op een Diezel) zeer lekkere high gain geluiden produceren.

Reel Big Fish
1 november 2009, 10:54
Misschien is de Line 6 Uber Metal wat voor je? Veelzijdig en solide pedaal!

robert-gitarist
1 november 2009, 13:39
Misschien is de Line 6 Uber Metal wat voor je? Veelzijdig en solide pedaal!

+1! Die heb ik gehad en adt vond ik echt een goed metal pedaal. De looks vind ik echt super lelijk maar het geluid is echt goed! Vooral dat insane geluid vond ik erg tof. Veelzijdig pedaaltje. Staat er btw. nu een te koop op marktplaats. Die pedalen zijn niet zo gek duur. Gewoon kopen die handel en als hij niet bevalt, gewoon voor het zelfde bedrag of meer door verkopen.

speedmusic
8 november 2009, 22:46
zo terug van vakantie, als ik de vele tips op de voorgaande pagina's bekijk heb ik wat huiswerk gekregen. Iedereen bedankt

@Tankman (wat ben je toch rete eigenwijs zeg ;) , om je een plezier te doen zal ik ook een Metal Muff meenemen in het vergelijk :makeup: , een kennis van mij heeft er één dus ik kan hem weer eens uitproberen.

Voor de rest is dit mijn voorlopige long list:

Wampler - Triple Wreck
Seymour Duncan - Twin Tube Mayhem
HBE - Doomsday Device
HT blackstar dual
Ibanez TK999HT
Subdecay - Blackstar
Vox Satchurator
Krank Distortus
line 6 - Uber metal (blijkt 2de hands echt een koopje te zijn dus dat kan altijd)
Emma reezaFRATzitz, het ziet er naar uit dat deze uit productie is en vervangen gaat worden door een versie II

oja en de Metal Muff :soinnocent:

Wel zag ik op hun website de pre-annoncering van:
de PisdiYAUwot dit zou nog wel eens het pedaal kunnen worden wat ik zoek wil er nog wel wat soundclips van "onafhankelijke" partijen van horen.
voorbeeld van het pre-productie model klinkt aardig:
http://www.emmaelectronic.com/products/PisdiYAUwot/PisdiYAUwot.html

Als het pedaal ooit uitkomt hij staat al sinds begin 2008 op uitkomen :???:

@johannes: het liefst 1 pedaal, waarom? Heb nog maar 1 plekje over op mijn pedalboard en het HK pedaal is nogal breed kan ik waarschijnlijk al niet meer kwijt. enne dat AMT pedaal SCHRIK wat een knoppies... :crazyhappy: , alleen de prijs vind ik even te.
Richtprijs heb ik op €200,-- staan, ben niet te beroerd om het via de USA te bestellen maar hou wel rekening met invoerheffingen van 20 tot 25%.

@Reinier: ik heb een variëteit aan gitaren, Gretsch, strats, Tele, PRS, Gibsons, BC rich. Dus dat is niet zo belangrijk, al zal ik door de bank genomen wel een gitaar met HB's pakken als ik hardrock/metal speel.

@Aad: Rocktron niet overheen gelezen, maar op basis van wat ik heb gehoord niet mijn cup of tea.

@JTB: zelfbouw als in door mijzelf te bouwen? Is geen optie, ik heb al problemen met het vervangen van een humbucker in een lespaul achtige, een jaar geleden een fout gemaakt moet dit nog steeds aan de praat krijgen.

Tips zijn natuurlijk altijd welkom, let wel ik zoek dus één pedaal welk doorgaat waar een fuzz en overdrive stopt en (nagenoeg) elke vorm van Hardrock en Metal aankan.

the feable
8 november 2009, 23:03
zo terug van vakantie, als ik de vele tips op de voorgaande pagina's bekijk heb ik wat huiswerk gekregen. Iedereen bedankt

@Tankman (wat ben je toch rete eigenwijs zeg ;) , om je een plezier te doen zal ik ook een Metal Muff meenemen in het vergelijk :makeup: , een kennis van mij heeft er één dus ik kan hem weer eens uitproberen.

Voor de rest is dit mijn voorlopige long list:

Rocktron
Seymour Duncan - Twin Tube Mayhem
HT blackstar dual
Ibanez TK999HT
Subdecay - Blackstar
Vox Satchurator
Krank Distortus
line 6 - Uber metal (blijkt 2de hands echt een koopje te zijn dus dat kan altijd)
Emma reezaFRATzitz, het ziet er naar uit dat deze uit productie is en vervangen gaat worden door een versie II

oja en de Metal Muff :soinnocent:

Wel zag ik op hun website de pre-annoncering van:
de PisdiYAUwot dit zou nog wel eens het pedaal kunnen worden wat ik zoek wil er nog wel wat soundclips van "onafhankelijke" partijen van horen.
voorbeeld van het pre-productie model klinkt aardig:
http://www.emmaelectronic.com/products/PisdiYAUwot/PisdiYAUwot.html



@johannes: het liefst 1 pedaal, waarom? Heb nog maar 1 plekje over op mijn pedalboard en het HK pedaal is nogal breed kan ik waarschijnlijk al niet meer kwijt. enne dat AMT pedaal SCHRIK wat een knoppies... :crazyhappy: Alleen de prijs vind ik even te prijs heb ik op €200,-- staan ben niet te beroerd om het via de USA te bestellen maar hou wel rekening met invoerheffingen van 20 tot 25%.

@Reinier: ik heb een variëteit aan gitaren, Gretsch, strats, Tele, PRS, Gibsons, BC rich. Dus dat is niet zo belangrijk al zal ik door de bank genomenwel een gitaar met HB's pakken als ik hardrock/metal speel.

@Aad: Rocktron niet overheen gelezen, maar op basis van wat ik heb gehoord niet mijn cup of tea.

@JTB: zelfbouw als in door mijzelf te bouwen is geen optie, ik heb al problemen met het vervangen van een humbucker in een lespaul achtige een jaar geleden een fout gemaakt moet dit nog steeds aan de praat krijgen.

Tips zijn natuurlijk altijd welkom, let wel ik zoek dus één pedaal welk doorgaat waar een fuzz en overdrive stopt en (nagenoeg) elke vorm van Hardrock en Metal aankan.

Er staat nu een Krank distortion op gitaarmarkt.nl Voor 99,- euro geloof ik. Ik zou het wel weten!

Jan Buurman
8 november 2009, 23:45
Ook een Emma ReezaFRATzitz op Marktplaats...

speedmusic
8 november 2009, 23:48
kom alleen een Emma OnoMat tegen.

Jan Buurman
9 november 2009, 09:04
Oeps, niet zo lang geleden stond hij er nog... Zal wel verkocht zijn...

Shaggy
9 november 2009, 09:18
Ook vet voor het zwaardere werk is een Maxon ROD 880 .. in je lijstje zag ik echter geen tube-based pedaal dus ik weet niet of dit wat voor je is. Het voeden gaat met 10v, maar 9 v werkt volgens mij ook.

Tankman
9 november 2009, 09:26
@Tankman (wat ben je toch rete eigenwijs zeg ;) , om je een plezier te doen zal ik ook een Metal Muff meenemen in het vergelijk :makeup: , een kennis van mij heeft er één dus ik kan hem weer eens uitproberen.



Ach ja...wat zal ik zeggen. Als ik eenmaal erg te spreken ben over iets, zul je het horen ook, totdat jij het ook hebt geprobeerd en je eigen mening kan vormen.

Wat ik trouwens mis in je lijstje is de Visual Sounds Jeckyll & Hyde. Mijn mede gitarist in de band gebruikt hem, en hij complimenteert het schelle van mijn metal muff heel erg goed met zijn wat vollere klank.

Jan Buurman
10 november 2009, 22:44
Ook een Emma ReezaFRATzitz op Marktplaats...


Istie weer!!

http://link.marktplaats.nl/295571572

Henri H
11 november 2009, 09:17
Brunetti Mercury Box (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=128895)

newbreed
27 november 2009, 10:28
Okko diabolo

speedmusic
27 november 2009, 16:36
iemand ervaring met de Wampler Triple Wreck?

DEA100MKIV
27 november 2009, 23:56
h&K warpfactor... evt nog met mods:punk::punk::punk::punk: