PDA

View Full Version : twee verschillende planken voeden?



Il_Falco
29 oktober 2009, 12:12
hoi,

Is het mogelijk (zonder problemen..) om de pedalen van de bassist te voeden op een daisychain samen met mijn pedalen? Levert dit brom/ruis op?

Fuhgawz
29 oktober 2009, 13:12
Natuurlijk is het mogelijk. Of het brom en ruis oplevert ligt aan de pedalencombinaties. Dat is van tevoren niet te zeggen. Dat zul je zelf moeten testen.

Andere vraag: waarom zou je op die 25 euro voor een OneSpot willen bezuinigen!? Een Boss adapter is nog goedkoper en dan hoef je niet dicht bij elkaar te staan of bang te zijn dat iemand op de daisy chain stapt. In mijn optiek is het vanuit praktisch oogpunt complete waanzin om dit zo te doen.

zoon van Piet
29 oktober 2009, 13:57
Natuurlijk is het mogelijk. Of het brom en ruis oplevert ligt aan de pedalencombinaties. Dat is van tevoren niet te zeggen. Dat zul je zelf moeten testen.

Andere vraag: waarom zou je op die 25 euro voor een OneSpot willen bezuinigen!? Een Boss adapter is nog goedkoper en dan hoef je niet dicht bij elkaar te staan of bang te zijn dat iemand op de daisy chain stapt. In mijn optiek is het vanuit praktisch oogpunt complete waanzin om dit zo te doen.

Yup.. die dunne draadjes en wrakke plugjes.. het gaat te snel kapot. technisch is het aleszins mogelijk, maar het vraagt om moeilijkheden...

Il_Falco
29 oktober 2009, 14:00
ok, ik weet genoeg ;)
alvast bedankt!