PDA

View Full Version : Bc rich mockingbird exotic



hansies
28 oktober 2009, 09:11
Wie heeft ervaring met deze gitaar, en weet wat meer te vertellen over de klankeigenschappen en bespeelbaarheid.
Alle info welkom,

Greetz,

Hansies

Rock Bottom
28 oktober 2009, 11:13
Als de zoekfunctie het nou eens deed?

Richwoodplayer heeft er een heel uigebruid topic over.

Zoek een op google naar gitaarnet forum mockingbird.

RoelTM
28 oktober 2009, 11:21
Zoek een op google naar gitaarnet forum mockingbird.
Zie hier (http://www.lmgtfy.com/?q=allintitle%3A+mockingbird+site%3Awww.gitaarnet. nl%2Fforum). .

speedmusic
28 oktober 2009, 13:31
@roeltm: dat is lachen, die ga ik vaker gebruiken.

MJR
19 november 2009, 19:11
Ik ben sinds twee weken eigenaar van een Exotic Classic Mock. Enorm goede gitaar, goede bespeelbaarheid (als je van een dikke hals houdt ;) ). De Rockfield Maffia Pickups vind ik geweldig! Lekker fel en erg strak, ze klinken echt super door m'n Marshall TSL. Ik vind ze zelfs beter dan de Seymour Duncan Invader die in m'n strat zit (voor zover je dat kunt vergelijken).
Het enige wat ik iets minder vond, is de afwerking van de fretedges, dat is bij m'n PRS SE Custom toch nčt weer iets beter gedaan. Maar het is niet storend ofzo.
Ik heb er 450,- voor betaald, ik denk dat je voor dit geld niet snel een betere gitaar vindt!

macwilliams
19 november 2009, 19:15
Ik ben sinds twee weken eigenaar van een Exotic Classic Mock. Enorm goede gitaar, goede bespeelbaarheid (als je van een dikke hals houdt ;) ). De Rockfield Maffia Pickups vind ik geweldig! Lekker fel en erg strak, ze klinken echt super door m'n Marshall TSL. Ik vind ze zelfs beter dan de Seymour Duncan Invader die in m'n strat zit (voor zover je dat kunt vergelijken).
Het enige wat ik iets minder vond, is de afwerking van de fretedges, dat is bij m'n PRS SE Custom toch nčt weer iets beter gedaan. Maar het is niet storend ofzo.
Ik heb er 450,- voor betaald, ik denk dat je voor dit geld niet snel een betere gitaar vindt!
Die hals van de mockingbird is idd heel vet maar speelt heel gemakkelijk.
Heb er een getest bij rock palace vorig jaar en getwijfeld om hem erbij aan te schaffen.

Quicksilver
19 november 2009, 19:24
Hier is de zoek-knop gewoon weer actief hoor.. :ok:

richwoodplayer
19 november 2009, 20:13
hey!
zie hier mijn topic, met foto's en meer info over de mockingbird!

klik! (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=123929&highlight=bcrich+mockingbird)

DeadHerring
20 november 2009, 09:15
Heb er ook nog over getwijfeld, maar de Varitone/coil tap hebben ze niet available linkshandig, en om er een custom te laten maken, tja, toch wat te duur.

Na de Les Paul vooral gebruikt door Slash, btw.