PDA

View Full Version : Lovepedal Pickle Vibe in NL?



DaTa
28 oktober 2009, 08:29
Hee gasten,

Ik ben opzoek naar de Lovepedal Pickle Vibe. Weet iemand of hij in NL te testen / verkrijgen is?

Thanks
DaTa:rockon:

JeroenSchaaf
28 oktober 2009, 09:02
Volgens mij nog niet, wel te bestellen via pro guitar shop in den Usa.

Wel zijn er een aantal mensen in Nederland die het ding hebben, er stond laatst 1 op marktplaats.

Angel
28 oktober 2009, 09:40
Grrr, jammer dat hij hier nog niet te vinden is, ik heb ook interesse, maar geen zin om hem uit de US te halen.

DaTa
28 oktober 2009, 17:03
Thanks voor de reacties.
Ik heb eigenlijk ook geen zin om 'm uit de US of A te halen, tenzij ik nog wat andere dingen erbij kan verzinnen.
Andere ideeen voor een soortgelijke vibe (met name de afmeting beviel me wel..:soinnocent:)

alfred
28 oktober 2009, 21:39
De pickle vibe staat nu bij Haarguitars op de site.

http://www.haarguitars.nl/import/index.php?option=com_content&view=article&id=835:pickle-vibe&catid=105:lovepedal&Itemid=130

Dus wellicht eens aan Erik vragen, of hij ze op voorraad heeft.

DaTa
29 oktober 2009, 10:20
@alfred: bedankt, ik ga meteen contact opnemen.

DaTa

Tristan
29 oktober 2009, 19:47
Ik heb 'm, tof dingetje, gaat van een phase 90 achtig tot echt vibey.

reinierscheffer
29 oktober 2009, 19:53
yo tristan!
heb jij dat ding?

peter_heijnen
30 oktober 2009, 00:13
Tristan heb je al eens met de interne trimpot lopen tweaken?

Btw, er ligt hier nog een lovepedal te wachten om te worden opgepikt... ;)

DaTa
30 oktober 2009, 09:32
Ik heb 'm, tof dingetje, gaat van een phase 90 achtig tot echt vibey.
Mooi, dat is precies wat ik zoek. Heb nog geen contact gehad met vd Haar.
Hopelijk heeft hij ze op voorraad.

Tristan
30 oktober 2009, 22:13
Heb nog niet met de trimpot gerotzooid, jij wel Peter?
Ik stuur je een pm. (waarschijnlijk langs elkaar heen geluld met de grote update van het forum)

peter_heijnen
31 oktober 2009, 01:06
Nee, pas toen de vibe weg was besefte ik dat ik er nog niet mee geklooid had. Nu moet jij maar verslag uitbrengen hoe je er de intensity mee kunt regelen. :)

Laat idd maar even weten mbt de amp50.

Einzeln
31 oktober 2009, 20:44
Je ruisvrije rat bevalt je beter dan de amp50?

werner67
1 november 2009, 23:38
Ik heb de mijne woensdag binnengekregen en donderdagavond meteen mee gegigged. Heerlijke feel. Ik moet nog wel met de intensity aan het werk, want out of the box vind ik dat ie het lage segment behoorlijk oppompt. Maar karakter is mooi. Little Feat achtige geluiden, en daar hou ik wel van :-) Heel organisch pedaal. Warm, prettig. Aanrader. Laat je niet uit het veld slaan door het feit dat je even een akkoord aan moet slaan voor je je amp uit de stand by haalt; je moet de capacitators ontladen, anders krijg je een knalletje bij eerste inschakeling. ik heb dat in de stand by stand gedaan en geen probleem.
Rechtstreeks bij Lovepedal besteld, week later in huis. Bugger van die invoerrechten op zo'n bedrag, maar ja. Dan heb je ook wat :-) Trouwens ook leuk voor Doyle Bramhall fans.

DaTa
2 november 2009, 10:06
Ik heb de mijne woensdag binnengekregen en donderdagavond meteen mee gegigged. Heerlijke feel. Ik moet nog wel met de intensity aan het werk, want out of the box vind ik dat ie het lage segment behoorlijk oppompt. Maar karakter is mooi. Little Feat achtige geluiden, en daar hou ik wel van :-) Heel organisch pedaal. Warm, prettig. Aanrader. Laat je niet uit het veld slaan door het feit dat je even een akkoord aan moet slaan voor je je amp uit de stand by haalt; je moet de capacitators ontladen, anders krijg je een knalletje bij eerste inschakeling. ik heb dat in de stand by stand gedaan en geen probleem.
Rechtstreeks bij Lovepedal besteld, week later in huis. Bugger van die invoerrechten op zo'n bedrag, maar ja. Dan heb je ook wat :-) Trouwens ook leuk voor Doyle Bramhall fans.

Mag ik vragen wat je aan invoerrechten betaald hebt?

Thanks alvast
Data

peter_heijnen
2 november 2009, 12:00
Je ruisvrije rat bevalt je beter dan de amp50?
Ze zijn niet bepaald vergelijkbaar maar de keuze voor de rat in dat combipedaal was vooral een praktische mbt tot gain.

peter_heijnen
2 november 2009, 12:10
Mag ik vragen wat je aan invoerrechten betaald hebt?

Thanks alvast
Data
Ik heb de mijne bij proguitarshop.com gekocht en geen invoer betaald omdat pgs 'warranty repair' op de bon had gezet. Ik heb geen flauw idee of ze dat standaard doen maar je kunt het altijd proberen.

DaTa
2 november 2009, 14:58
Bedankt Peter,

Ik neem het gokje gewoon en ga 'm vandaag nog bestellen.

DaTa

joogi
2 november 2009, 15:31
ik heb mijne besteld bij lovepedal zelf .
daar is ie 119 dollar + 30 dollar verzendkosten . daar kwam wel douane nog bij
in totaal 34 euro invoer + administratiekosten .
je kunt mazzel hebben dat ie door de douane glipt ,
maar dat gebeurt steeds minder , weet ik uit eigen ervaring.

werner67
2 november 2009, 15:41
Pedaal incl. verzendkosten was €102,-
BTW bij invoer € 9,69
Inklaringskosten € 17,-

Inklaringskosten is volgens mijn nieuwe definitie de huur die je betaalt voor de tijd dat de douane je pakje links laat liggen (in mijn geval 1 week!). Belachelijk over zo'n aanschafprijs, maar ja.

Soms wil het inderdaad helpen als er "gift" of "repairs" op staat, maar lang niet altijd.

werner67
2 november 2009, 15:42
Slightly off topic; heeft er nog iemand een Amp50?