PDA

View Full Version : How deep? Deep!



The Lo Lands
27 oktober 2009, 20:26
How deep? Classified...

http://www.misterjinx.nl/music.html

Trilogie. Eerste in de serie nummers van films die mij geinspireerd hebben.

meul
28 oktober 2009, 01:56
ha die Low!

Ik vind het wel een mooi stukje muiek eigenlijk, ik vind de gitaarsound ook wel mooi, soort van sweetspotje... kan er ff geen andere term voor bedenken nu.

Sonno
28 oktober 2009, 21:38
Mooi dit! Lekkere backing alleen de drums lijken wat vreemd. Je solootje is gewoon volgens het boekje helemaal prima, lekkere feedback d'rop en knallen maar. Verder weinig op aan te merken.

Komen die samples uit "The Abyss"?

Gr. Sonno

The Lo Lands
29 oktober 2009, 17:45
Komen die samples uit "The Abyss"? Sample komt inderdaad uit de film 'The Abyss'.

Dank jullie wel Meul en Sonno voor het luisteren en jullie reactie! Drums zijn wat apart met effect maar dat vond ik juist dat extra sausje geven in combinatie met de overige instrumenten waaronder een Moog effect en bas.

HvV
2 november 2009, 19:00
Mooi stukje, echt. Maar ex Mr. Jinx? Geen Jinx meer?

The Lo Lands
2 november 2009, 19:53
Mooi stukje, echt. Maar ex Mr. Jinx? Geen Jinx meer? Ja best jammer, bijna een jaar al niet meer. Na 5 jaar 'zwoegen' begon langzaam het plezier af te nemen en zaten we met z'n allen niet meer helemaal op één lijn. We zijn jinxed :) Daarnaast de samenwerking met Richard uit Engeland ook voor nu gestaakt aangezien hij zich meer wilde richten op folkmuziek wat hij niet onverdienstelijk doet! Dus om mijzelf muzikaal toch bezig te houden maak ik eigen onschuldige brouwsels. Mis het wel een beetje, een band :(