PDA

View Full Version : Leuke plekken/festival om te spelen voor mijn band??



Jay75
26 oktober 2009, 15:52
Hier in Eindhoven en omgeving weet ik het wel, maar waar anders dan hier in de regio zou een tofe plek zijn om te spelen. En dan wel voor gage, we vragen uiteraard geen hoofdprijs maar het moet zeker niks gaan kosten.

Dus wat zijn toffe plekken waar jullie hebben gespeeld/bezocht.

Dit is mijn band

www.thedirtydenims.nl www.myspace.com/thedirtydenims

rickert
26 oktober 2009, 16:35
Ja, lekker makkelijk zo:ok:

Jeroen^^
26 oktober 2009, 17:04
Misschien een idee om hier een wat algemener topic van te maken ? Dat je dus niet specifiek voor je band zoekt maar voor elk beginnend bandje dat zo een aantal leuke plekken te weten kan komen.

Chroxy
26 oktober 2009, 17:23
beetje eigen initiatief kan geen kwaad..

kijk naar een band uit dezelfde regio die meer gigs hebben dan jullie (grofweg hetzelfde genre). Check de myspace en kijk in welke zalen ze staan. Google de zalen en bel even: klaar..

Jay75
26 oktober 2009, 21:23
Dames, commentaar vraag ik niet, wel leuke zalen, kroegjes, cafe's
Ook zalen waar je beter weg kan blijven omdat het een koeiestal is of waar je nog niet dood wil worden gevonden :)

Forum is toch om elkaar op weg te helpen en gezeikt wordt er al genoeg dus ik trap wel af met Eindhoven, goed idee van JEROEN^^

Eindhoven:

Cafe Altstadt
Kraaij en balder
Meneer Frits ( meer singer songwriter )
Area 51 ( Skatehal )
Cafe Wilhelmina
Cafe Delftsblauw
The Rambler
Effenaar
TAC
Cafe Aloys
en nieuw maar leuk denk ik: The Jack

Aanvullingen welkom dus!

Fuhgawz
27 oktober 2009, 11:37
Vergeet de PopEi niet in Eindhoven! Die hebben een gloednieuwe zaal. In Weert:
De Bosuil, De Triangel, De ZigZag en in de buurt Nederweert Live, Harley Davidson Club (Zwartbroek) en Soulex (Budel).

EDIT: Ik zie net dat je betaald wilt worden. Bij een aantal van deze is dat waarschijnlijk alleen bier. Excuses dat ik het nu pas zie!

Squier4ever
27 oktober 2009, 11:50
Venlo: Perron55, evt Kaffee de Splinter, Motown, De Locomotief

Basseytje
2 november 2009, 01:26
Vergeet de PopEi niet in Eindhoven!

ik wil niet bijdehand doen maar als je wat meer de krant leest weet he dat PopEi falliet is;)

Luke-wannabe
2 november 2009, 02:11
Doe es niet zo bijdehand jonge!

Jay75
2 november 2009, 14:14
Popei maakt een doorstart dus prima optie, maar die ken ik al want 2 maten van me werken daar ( JA op dit moment dus ze zijn gewoon open ;))

Hey Leon, hoe zit dat bij jou in de buurt, wel bijdehand reageren maar niks toevoegen, da kannie he!!

Daan_B
2 november 2009, 18:40
In Arnhem kan ik je The Stage aanbevelen, spelen erg vaak bands van dit genre!:punk:

Luke-wannabe
2 november 2009, 20:24
Popei maakt een doorstart dus prima optie, maar die ken ik al want 2 maten van me werken daar ( JA op dit moment dus ze zijn gewoon open ;))

Hey Leon, hoe zit dat bij jou in de buurt, wel bijdehand reageren maar niks toevoegen, da kannie he!!
Whaha. Uhm ja..

Het Kasteel in Alphen a/d Rijn
So What in Gouda
De Gonz in Gouda
Plug Unit in Reeuwijk
De Tunnel in Boskoop
Under The Bridge in Alphen a/d Rijn

Kun je even vooruit :)

Misschien kunnen we ook een keer samen spelen ofzo. Wij regelen hier wat, jullie daar? We gaan dat soort dingen doen als we ons plaatje uit hebben. Volgend jaar dus pas.