PDA

View Full Version : Even voorstellen dan maar



hanz777
26 oktober 2009, 12:48
Heej,

Zit al een tijdje op het forum rond te neuzen, maar zal me maar is een keer voorstellen. Ik ben Hans, 19 jaar oud, en speel nu +- 2 jaar electrische gitaar. Daarvoor heb ik nog een half jaartje acoustisch gespeeld, maar electrisch trok me toch wat meer. Ik speel op het moment vooral blues, o.a. robben ford, joe bonamassa etc. Verder al de de nodige live ervaring opgedaan met bandje uit de kerk, doe ik inmiddel een jaar nu en bevalt prima.

Ik ben op het moment bezig met het bakken van een zelfbouwgitaar, moet een soort les pauls worden met dubbele cut-out. Zal dus waarschijnlijk veel op het zelfbouwforum te vinden zijn;)

Greetz Hans

Harry
27 oktober 2009, 11:47
hoi Hans, welkom en veel plezier! Succes met de zelfbouw, ik hou me voor dat ik het ook ooit ga doen, maar het wordt steeds minder waarschijnlijk....

hanz777
28 oktober 2009, 13:23
Thanks,
Zelfbouw vreet behoorlijk wat tijd, maar is wel echt gaaf om te doen.
Je kan ook altijd nog ervoor gaan om alleen een body te maken en de rest op koopdelen te houden. Ken er genoeg die het doen, met ook best leuke resultaten.

zeiler
28 oktober 2009, 14:53
hey :)!

waar woon je en welke gemeente zit je? ;)!

Joe Bonamassa is echt super :)! Ben persoonlijk groot liefhebber van Mat Redman ;)!

welkom alhier btw :p...

shaloom ;)!

Zeiler!

lindstrom
29 oktober 2009, 09:01
welkom Hanz

hanz777
29 oktober 2009, 13:25
@ Zeiler:

Ik woon in het gehucht genaamd nieuw-lekkerland;) Ga daar naar een vrije baptistengemeente (evangelisch) Ligt 15km vanaf Rotterdam:)

Ga jij nog ergens naar een kerk?

Matt Redman is opzich wel leuk inderdaad. Luister laatste tijd wat meer seculiere muziek, matt redman en zulk soort bandjes heb ik ook veel naar geluisterd:)

Mzzl Hans

bagheera
30 oktober 2009, 09:36
wordt er bij jullie live muziek gespeeld in de kerk.
Ja bij ons ook maar dat is het kerk orgel niet echt te vergelijken met gitaren en drums zangeressen ...

hanz777
30 oktober 2009, 09:48
Jawel, hebben 2 bands/teams.. Speel nu met 1 piano + 3 zang + 2 elect gitaren + een cajon (=percussie/drum):) bassist is missing, maarja zo gaat het ook prima.