PDA

View Full Version : Wat voor gitaar is dit? Ruben van TRIGGERFINGER



ieme
26 oktober 2009, 11:29
http://farm4.static.flickr.com/3634/3359179263_c990b6974f_o.jpg

Ik kan hem even niet plaatsen, heb ze volgens mij wel eens in mn handen gehad maar kan niet meer bedenken welke producent hier achter zit. indien iemand het weet, alvast hartelijk dank. volgens mij is t iets italiaans...

Orbis
26 oktober 2009, 11:54
Een hoop interesse voor Triggerfinger op dit forum, zeg! Geheel terecht, overigens. Ik heb helaas geen idee wat voor gitaar dit is, maar die neck-pickup ziet er vreemd uit. Alsof hij echt in de slagplaat verwerkt zit?

Rock Bottom
26 oktober 2009, 11:55
Mooi ding.

almarvk
26 oktober 2009, 11:58
Een Italia?

ieme
26 oktober 2009, 12:01
Een Italia?


zal ik ook aan te denken, maak kan via google geen matchende afbeelding vinden

geert1976
26 oktober 2009, 12:08
het lijkt mij een oude Duitse Klira

ieme
26 oktober 2009, 12:18
ik vermoed eigenlijk dat wietse ons het verlossende antwoord zal geven...

wietse
26 oktober 2009, 14:00
het lijkt mij een oude Duitse Klira

helemaal gelijk!!
kan ook nog een fasan zijn, dat is altijd lastig zonder merkje, ik heb zelf een 3 pu versie er van, de elementen zijn schallers en zijn dus niet slecht.
wil je lachen geef hem dan een gitarist in handen die echt nog naar het fretboard kijkt onder het spelen.
18 frets en fretmarkers niet op de standaard plaatsen, succes verzekerd :D.

zie dat de gitaar op de foto wel een normale hals heeft, geen enkele fasan heeft dat sommige klira's wel zal dus wel een klira zijn.

Jay75
26 oktober 2009, 14:48
Raar handje heeft die Ruben, wel altijd vette gitaren die dude!!

geert1976
26 oktober 2009, 14:51
helemaal gelijk!!
kan ook nog een fasan zijn, dat is altijd lastig zonder merkje, ik heb zelf een 3 pu versie er van, de elementen zijn schallers en zijn dus niet slecht.
wil je lachen geef hem dan een gitarist in handen die echt nog naar het fretboard kijkt onder het spelen.
18 frets en fretmarkers niet op de standaard plaatsen, succes verzekerd :D.

zie dat de gitaar op de foto wel een normale hals heeft, geen enkele fasan heeft dat sommige klira's wel zal dus wel een klira zijn.

heb ik nu iets gewonnen:cheerup::seriousf:

wel een mooi gitaartje:ok:

Ibanez666
26 oktober 2009, 14:52
heb ik nu iets gewonnen:cheerup::seriousf:

wel een mooi gitaartje:ok:

ja je hebt een PM gewonnen :)

geert1976
26 oktober 2009, 15:11
ja je hebt een PM gewonnen :)

geantwoord:), krijg ik nu ook nog een poedelprijs:cheerup:

barno
26 oktober 2009, 15:19
ja, leuke gitaartjes heeft hij. wordt eigenlijk tijd voor een Guttlin zou ik zeggen.
Ze zijn van hier in de buurt en ben nog met Mario op tournee geweest , dus dat moet lukken :)

Jilles
26 oktober 2009, 18:07
Een Guttlin zou wel hyperdeluxe perfect passen bij deze band, afgaande op wat ik van ze op het podium heb gezien. Welke van die gasten had er nou een gouden sparkle flying V? :P
Ze staan trouwens op Speedfest in Eindhoven dit jaar, altijd tof daar.

Rock Bottom
26 oktober 2009, 18:31
Ik wou net zeggen SPEEDFEST!

barno
26 oktober 2009, 18:37
Een Guttlin zou wel hyperdeluxe perfect passen bij deze band, afgaande op wat ik van ze op het podium heb gezien. Welke van die gasten had er nou een gouden sparkle flying V? :P
Ze staan trouwens op Speedfest in Eindhoven dit jaar, altijd tof daar.

ja Block heeft ook een sparkle V geloof ik. En de bassist heeft ook een deel leuke gitaartjes (is ook een geweldig gitarist trouwens, speelde vroeger meestal tele, wegens zijn lichamelijke enormiteit in zijn handen net een speelgoedgitaar :)

ieme
26 oktober 2009, 19:40
ja Block heeft ook een sparkle V geloof ik. En de bassist heeft ook een deel leuke gitaartjes (is ook een geweldig gitarist trouwens, speelde vroeger meestal tele, wegens zijn lichamelijke enormiteit in zijn handen net een speelgoedgitaar :)

zoiets als bert k

rickert
27 oktober 2009, 06:58
TriggerFinger is cool!:blast: