PDA

View Full Version : Ballade solotje



benwave
26 oktober 2009, 00:21
Ik heb nog een solotje gespeeld in een metalbacking ballade
Hij klinkt toch wel lekker die chinees samen met de GT-10 vind ik.
Benieuwd wat jullie van het geluid vinden

http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=660703&content=songinfo&songID=8263587

LordOfLager
26 oktober 2009, 08:43
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het verder gaat aan het eind gaat het klinken als een bak herrie waar ik wel op zat te wachten :)
Het eerste stuk is wel heel erg foute pr0nfilm backingtrack, maar dat heb ik altijd met deze vorm/stijl en dus niets ten nadele van jou, maar meer mijn foutieve associatie.
Slick tone, persoonlijk niet mijn ding, maar past er erg goed bij - en je zit rond 1:10 tot 20 secs daarna met een aantal onzekere en/of valse nootjes, maar misschien is dat zo de bedoeling - het viel me gewoon op.

gr, L.

Ibanez666
26 oktober 2009, 11:24
Niet verkeerd, maar ik ben wel beter van je gewend :)

Waar kan ik die backing scoren trouwens?

HvV
27 oktober 2009, 19:27
Mooi Ben. Gave lick trouwens op 1:02-1:12.

meul
28 oktober 2009, 02:04
Hoi ben,

wat een plots einde? ik vind de sound wat dunnetjes, dat kan soms ook heel mooi zijn, maar ik vind het contrast met de backing te klein waardoor het iets gladjes klinkt in mijn oren. maar het kan in een andere context ook misschien weer mooi uitvallen.

Sonno
28 oktober 2009, 21:29
Hey die backingtokkel heeft wat weg van "In my darkest hour" van Megadeth! Ik hoor ook inderdaad wat onzekere nootjes maar voor de rest helemaal niet onverdienstelijk. Ik ben net als meerderen hier benieuwd hoe het afloopt, het begon net lekker te worden ;-)

Gr. Sonno

Riky
30 oktober 2009, 15:32
mooi! Ik vind het gaaf! Jammer van het plotste eind!

Ik wil ook wel een poging doen!

Waar kan ik de backing vandaan halen?

Edit: Al gevonden: http://www.box.net/shared/x0h7sxinkc

benwave
4 november 2009, 20:51
Bedankt voor het luisteren jongens

covermark
5 november 2009, 16:00
Die van jou is minstens zo mooi Ben !

gr Mark