PDA

View Full Version : Bestellen bij GuitarFetish



Nagramoth
25 oktober 2009, 22:53
Aangezien de zoekfunctie tijdelijk is uitschakeld:

Wie heeft er ervaring met bestellen bij GFS? Ik wil een setje Strat-elementen bestellen. Mij lijkt dat rechtstreeks bestellen via eBay met de huidige dollarkoers veeeel goedkoper is dan Nederlandse aanbieders (tot zelfs 50%)

Ik heb alleen geen ervaring met bestellingen uit Amerika. Kunnen onze ambtelijke vrienden bij de douane nog roet in het eten gooien, en waar moet ik rekening mee houden?

snaarplukker
25 oktober 2009, 23:09
Je kan beter direct bij Guitarfetish op hun site (http://yhst-50206111187217.stores.yahoo.net/pickups.html) bestellen. De pickup's krijgt je vaak onder vermelding van repairparts toegestuurd met een aangegeven waarde van onder de € 22,--. Normaal zou je BTW over de aankoopprijs + € 7,50 inklaringskosten moeten betalen.

Nitefly7
25 oktober 2009, 23:10
goede ervaringen met GFS, eigenlijk geen douane kosten hoeven betalen..
zolang het geen TWEE Suhr Humbuckers zijn (31,50 Inklaringskosten pvd/gvd...) denk ik dat 't nog kan lukken..

ik zou de douane-site even checken ivm 'onderdelen voor electronische muziekinstrumenten' o.i.d..

wel toffe site, snelle service en prima pickups (had zelf die Dream90 of Mean90; P90 pickups, fabeltastische pu's, zeker voor dat geld...)

budje
26 oktober 2009, 00:10
ook goeie ervaringen, 1x 2 lipstick humbuckers besteld (maar die gitaar is alweer weg, ik ben toch meer van de singlecoils) maar ze waren snel en goed (en de douane... tsja, die doen wat ze zelf willen

Rock Bottom
26 oktober 2009, 12:09
Hier ook alleen maar goede ervaringen met gfs.
Ook verzonden als repaired goods en netjes in een weekje thuis.
Zeker een aanrader.

Fuhgawz
26 oktober 2009, 12:30